,,Tak tady je kapitán týmu! Nevím, jak máš seřízené hodinky," když už ne život, dodal Harry v duchu ,,Tomlinsone, ale měli jste začít už před šesti minutami."
Ten vesele křenící se pitomec si z něj snad dělal srandu, tohle totiž nemohl myslet vážně.
Louis už toho měl po krk, oprava, už měl Stylese po krk!
,,Můžeš mi kurva vysvětlit, co ty tady děláš? Kliď se odsud. Je mi jedno, kam půjdeš nebo nepůjdeš, ale neruš nás tu laskavě! Tady probíhá nábor do fotbalového týmu!" zvýšil na toho zelenookého pobudu hlas a založil si ruce na hrudi.
Tady už přestávalo všechno.
Jako by snad tomu přeroslému obludáriu nestačilo, jak moc to podělal v pátek na tom tělocviku.
A ano, kapitán fotbalového týmu z toho stále vinil jen a jen jeho.Během toho, co Louis mluvil, udělal pár kroků směrem ke Stylesovi, ale ne zas tak moc, aby bylo poznat, o kolik je modrooký nižší.
,,Čirou náhodou jsem tady právě kvůli tomu náboru, kterého se hodlám zúčastnit. A proto taky říkám, kapitáne, že už se sakra mělo začít." popostoupil Harry blíž k Tomlinsonovi a dal si sakra hodně záležet, aby to, jak ho oslovil, vyznělo co nejvíce ironicky to jen šlo.
Teď už byl jejich výškový rozdíl naprosto nepřehlédnutelný a možná právě proto Louis vybuchnul ještě víc, než by to udělal normálně.
,,Tak hele, nevim, co si kompenzuješ tím, že za mnou furt dolejzáš, a ani to snad radši vědět nechci. Ale řeknu ti, že jediná věc, které se ty účastníš, Stylesi, bude maximálně tak to, že se teďka sebereš a odejdeš si třeba někam do pr..."
,,Počkej Louisi." přerušil ho zničehonic Niall, který tam jinak celou dobu beze slov postával.
Už mu to zkrátka nedalo. Cítil se špatně za to, že nejdřív Stylesovi konkurz navrhne a potom ho nechá na pospas Louisovým nadávkám.
Nebyl si jistý tím, jestli kudrnáč jejich týmu pomůže, zatím ho ještě hrát neviděl.Na druhou stranu si ale říkal, že by nemusel být tak špatný, jestliže už fotbal dříve hrál.
Stále však nechápal, proč tělocvikář chtěl, ať Stylesovi o náboru řekne, zrovna po něm.
,,Víš, špatně se mi to říká, ale neexistují žádná pravidla, která by mu sebrala právo se konkurzu zúčastnit.
Takže, ehm, vlastně... i když jsi kapitán týmu, tak, tak... ehm, tak s tímhle vlastně stejně nic nezmůžeš..." podrbal se Niall nervózně na zátylku a modlil se ke všem svatým i nesvatým, aby sakra nikdo nepoznal, z jakého důvodu se Stylese snaží na náboru udržet.Za prvé to Ir dělal proto, že se vůči svému spolužákovi cítil blbě a za druhé toužil konečně pochopit, proč sakra jejich učitel tělocviku Stylese na náboru chtěl.
V tu chvíli Louis zamrzl v pohybu.
On Stylese nemůže vyhodit?! Cože co?! To jako kapitán nemá tuhle velice důležitou a aktuálně i velice potřebnou pravomoc?
A přežít tu má jako jak? To má prostě jen všechno hodit na Nialla a zahrabat se pod zem někde za brankou nebo jako co?
Louis se ale rozhodl, že se nenechá jen tak vykolejit.
Styles přece fotbal hrát neuměl, proto se ani do týmu dostat nemohl.
Teď si možná ta žirafa myslí, že ho dostane, ale naopak, to Louis vytře zrak jemu!Opravdu velice vtipné, zelenooký kudrnatý debil si přijde na nábor do fotbalového týmu a všichni se z toho mají podělat nebo co?
Haha, velice vtipné, napálíme kapitána, to bude určitě kopa srandy.
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanfictionKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...