,,Jsi... ehm... jsi v pořádku?" zeptal se Louis nejistě.
Už mu to zkrátka nedalo.
Potom, co hovor típnul, totiž Styles naprosto stuhnul na místě a několik hodných minut se nehnul ani o píď. Jen strnule stál a hleděl do bílé zdi.
,,Ah, jo, jo jsem. Tedy..." probral se konečně Harry ,,já ano." posadil se stále trochu zmateně na svoji postel vedle modrookého.
,,Ehm... a kdo není? Jestli se tedy můžu zeptat..." zamumlal nesměle menší z nich.
,,Proč bys nemohl?" nadzvednul Harry obočí a podíval se na Tomlinsona.
,,Ehm, ty už, ehm...no, ehm... se na mě... ehm, no... nezlobíš?" ujistil se pro jistotu kapitán fotbalového týmu.
,,Ne," zvednul kudrnatý jeden koutek úst ,,to nezlobím."
,,A... o koho tedy jde?" naklonil modrooký hlavu k pravému rameni a Harry měl co dělat, aby z něj nevyšlo hlasité Awwwwww, jelikož mu v tu chvíli připadal jako doopravdy hodně roztomilé štěňátko.
,,O Waliyhu, Zaynovu sestru." povzychl si a sednul si do tureckého sedu čelem k chlapci s karamelovými vlasy.
Na chvilku se zase dokázal dokonale ztratit v těch oceánových duhovkách.
Potom ale sklopil pohled na propletené prsty svých rukou, jenž měl položené na nohách.
,,Nedovolala se mu, nejspíš proto, že ten blb zase někde zapomněl mobil." otočil Harry oči v sloup nad nezodpovědností svého černovlásého kamaráda ,,Víš... ona sama to sice přímo tímhle slovem nenazvala, ale jde o to, že... někdo jí šikanuje." začal si nervózně hrát s propletenými prsty.
,,Cože?" vykulil Louis oči ,,Kdo?"
,,To konkrétně nevím. Prý nějaká parta jejích spolužáků a zbytek třídy se k nim přidává." řekl mu zelenooký sklesle.
,,To je mi líto." přiznal Louis popravdě.
Nikdy tohle neměl rád.
Všichni proti jedné?
Se svým úhlavním nepřítelem se jen tak vzájemně škádlili a navíc byly jejich síly vyrovnané, za každým z nich totiž stála zhruba stejně početná strana.
Ale že si celá třída dovolí na malou holku?
To už se mu absolutně příčilo.
,,A neví alespoň, proč to sakra dělají?" zamračil se Louis, zatímco se zády opřel o stěnu chatky a nohy si skrčil, aby o ně následně mohl opřít ruce.
,,Nejhůř se k ní prý chová jedna holka, jejíž jméno mi stejně jako u všech ostatních říct nechce." povzdechnul si Styles.
Tohle modrooký taky nepobíral.
Proč by sakra Maliková kryla někoho, kdo se k ní nechová hezky?
,,Tato neznámá prý zle a posměšně komentuje cokoliv, co Wali udělá." pokračoval útočník fotbalového týmu ,,Klidně jen to, že prostě přijde do třídy. Potom prý většinou hodnotí, co má Wal na sobě. Ani během dne jí ale nedá pokoj, schválně do ní vráží, když někam jde. Ideálně tak, aby se jí všechny učebnice a sešity, které nese v rukách, rozsypaly po celé chodbě a ona je pak musela sbírat ze země."
Tohle nejspíš musel být pořádný masakr.
Louis totiž až moc dobře věděl, jaké davy studentů po školních chodbách proudí všemi směry a pokus sebrat něco, co mu upadlo, byl vždy jakýsi boj na život a na smrt.
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanfictionKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...