Překvapení!
O kterém jste sice věděli, no... ale o tom, že v něm bude i nějaký děj už ne! Ha! Zkrátka jsem si ho nemohla odpustit. Tak tedy... berte to jako druhou část Epilogu.Přeji příjemné čtení.
Mladý muž už začínal být značně nervózní, avšak zvuk zvonku, jenž se zanedlouho rozezněl celým domem, mu dovolil úlevně vydechnout. Zvedl se z gauče a vydal se ke dveřím, čímž dočasně opustil zbytek svých hostů.
,,No, to je dost," neodpustil si poznámku při pohledu na svoji sestru a jejího manžela.
Ani po tolika letech, co svého nejlepšího kamaráda znal, ho zkrátka nikdy nepřestala udivovat jeho nedochvilnost.
,,Tak promiň, dříve to nešlo," protočil očima černovlasý.
,,Je mi to jasné," zasmál se kudrnatý, ,,tak už pojďte," vydal se spolu s nimi zpět do obývacího pokoje.
,,Má cenu se vůbec pozastavovat nad tím, že už je to zase pozdě, Zee?" zasmál se hnědooký brunet.
,,Ale no tak, nech ho na chvíli vydechnout," hraně se zamračil modrooký brunet, který seděl těsně vedle něj.
,,Tak dobře. Promiň, zlato," věnoval Liam svému manželovi omluvnou pusu na tvář.
,,Děkujeme ti, Nialle, ale už je to stejně jedno," pokrčila Gemma rameny, ,,Harold si do nás rýpl hned, jakmile otevřel dveře."
,,Neříkej mi Harolde," nakrčil zelenooký obočí.
,,Nerýpej do mého manžela," zamračila se i jeho sestra.
,,V kolikátém že to je měsíci? Tohle nemám šanci zvládat dlouho," povzdechl si Harry s pohledem na svého švagra.
,,V šestém," pousmál se Zayn.
Věděl, že je to v tu chvíli s jeho manželkou poněkud složitější, ale ani se jí nedivil. Nemohl mít ani ponětí, co prožívá, vždyť on přeci jen těhotný být nemohl, a tak se snažil jí se vším pomáhat, co to jen šlo.
,,A jéje, sourozenecká láska," zasmál se té menší rozepři mezi bratrem a sestrou Ed.
Spolu s Cherry seděl na pohovce, která byla bokem k té, na níž seděl pár dvou brunetů a Lottie spolu se svým přítelem.
Právě vedle zrzka a jeho manželky se posadili i Zayn s Gemmou, a tak už byl volný jen gauč naproti druhé čtveřici, v křeslech, která celý obdélník v podstatě uzavírala, totiž byli Tom s Wali. Volná místa zde však neměla přebývat na dlouho.
,,Nechte toho, vy dva," zakroutil hlavou právě příchozí Louis.
Nebyl ale sám. Za pravou ruku ho držel čtyřletý chlapeček s hnědýma očima a vlasy barvy hořké čokolády, který se s pohledem na Liama s Niallem okamžitě začal vesele usmívat.
,,Tak utíkej k tatínkům!" pobídl ho modrooký a sotva stihl pustit jeho ručičku, maličký se totiž rozeběhl vlastně hned a hlavně bez ohledu na to, jestli mu v tom něco bránilo nebo ne.
Když už měl Louis jednu ruku volnou, do náručí si vyzvedl svou tříletou špinavě blonďatou dceru a spolu s ní i se svým manželem se posadili na poslední gauč.
Harry automatiky dal svoji pravou ruku modrookému kolem ramen a tou levou pohladil svého druhého andílka po hlavičce.
,,Tak když už jsme tedy konečně kompletní," ozval se Ed, ,,musím vám něco říct."
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanfictionKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...