Guess what's back
,,No, na to, že si právě jdeš za tím vším dobrodružstvím, které tady venku můžeš zažít, se tváříš nějak pohřebně." ozvalo se za vysokým kudrnatým chlapcem.
Nejdříve nevěřil vlastním uším, avšak v momentě, kdy se vedle něj objevil modrooký brunet, nebylo pochyb o tom, že ten hlas opravdu patřil právě jemu.
,,Ty taky nevypadáš, že by sis právě užíval rande svých snů." popíchnul ho nazpět, když se mírně vzpamatoval z toho překvapení.
Nečekal totiž, že by se Tomlinson rozhodl změnit svůj názor.
,,No, co ty víš. Třeba jo." zasmál se Louis, když se Stylesem srovnal krok.
Tohle zelenookého naprosto vykolejilo.
Cože?
Prostě... co?
Co to sakra...?
Jistě, chápal, že to bylo myšleno jako vtip. No, ano, samozřejmě, že tomu rozuměl.
Tomlinson, vtip. Tomlinson a vtip. Tomlinson prostě řekl vtip. Ano, Tomlinson to všechno myslel jen a pouze jako vtip. Tečka.
Ale stejně... Tomlinson a vtip?
To přeci nemohlo jít dohromady.
,,A co, že ses nakonec rozhodl, že dáš noční procházce přeci jen šanci?" nadzvedl Harry obočí.
To byla zajímavá otázka, avšak svou pravdivou odpověď by nepředčila.
Proč se vlastně Louis rozhodl kašlat na Eleanour a vydal se ven za svým úhlavním nepřítelem?
Vždyť to bylo jednoduché. Tak jednoduché, až se to kapitánovi fotbalového týmu nezdálo. Musel na tom najít nějaký háček a proto si zkrátka nechtěl přiznat, že to tak skutečně mohlo být.
Pravdou ale bylo, že Louis zkrátka chtěl.
Chtěl jít pryč z toho kina.
A chtěl tam Eleanour nechat.
Chtěl jít ven.
A chtěl jít za Stylesem.
A především... chtěl být v jeho přítomnosti, i když nemusel a existovalo dalších tisíc možností, které by teď mohl dělat. Netušil, jak se to stalo, ale i přesto chtěl s kudrnáčem trávit svůj čas.
,,Prostě... jsem si to rozmyslel. To se občas stává, ne?" řekl nakonec po chvilce rozmýšlení.
,,No, ano... to ano, ale proč ses rozhodl svůj názor změnit?" snažil se Harry svou otázku více konkretizovat, protože ho vážně zajímalo, co mu na to Tomlinson řekne.
Ten to ale nehodlal udělat, a tak raději téma jejich rozhovoru úplně změnil.
,,No, abych řekl pravdu, zatím mi to tu nepřipadá nijak dobrodružné." pokrčil rameny a čekal, jak Styles.
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanficKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...