,,Bože mě netrestej, proč jsem sem vůbec jezdil?" založil si vysoký kudrnatý chlapec s vlasy kaštanově hnědé barvy ruce na hrudi a přísným pohledem sjel oba dva své zmateně vypadající kamarády.
Bylo víceméně čerstvě po Silverstu a oni se právě nacházeli u černovláska v pokoji. Harry však neměl pocit, že by zažívali tolik zábavy, jako jindy, když u Zayna spolu s Liamem přespávali.
,,Oba dva jen věčně někam zamilovaně čumí! Tenhle z okna, div, že neslintá." poukázal na bruneta, jenž seděl u psacího stolu a rukou si podepíral hlavu pro pohodlnější hypnotizaci svého výhledu z okna.
Harryho nadávky raději pouštěl jedním uchem dovnitř a druhým ven, jelikož to pro něj bylo jednodušší, když chtěl přemýšlet nad tím, co asi právě v tu chvíli dělal jeho blonďák.
,,Ten je zase neustále na mobilu, blbě se culí a píše si s nějakou..." přešel k Zaynovi a chtěl mu mobil vytrhnout z rukou.
To se mu ale nepodařilu, jelikož si ho černovlásek stihl na poslední chvíli stáhnout k sobě.
,,Nedělej, jako kdybys ty zamilovaný nebyl, Harry." nakonec svými slovy Liam vysvobodil svého kamaráda, kterého zelenooký vraždil pohledem.
,,Ale vždyť já..." pokoušel se jim to Harry vymluvit, jelikož si vážně nepřál, aby se do toho tihle dva začali míchat.
,,Jsi v tom až po uši a nepokoušej se nám to vymluvit! Kámo, ty jsi prostě jasnej, kouknu a vidím, ne?" zasmál se Zayn, který se na posteli poposunul o něco výš, aby se mohl opřít o její čelo.
,,Zee má pravdu, Harry." otočil se Liam na židli směrem k němu ,,Takže nyní buď tak laskav a hezky nám řekni, co konkrétně k Tomlinsonovi cítíš." založil si ruce na hrudi a přeměřil si svého kamaráda pohledem.
,,To jako fakt?" zkroutil kudrnatý bezradně čelo.
,,Vypadáme snad, jako bychom si z tebe dělali srandu?" skřížil ruce na svém hrudníku i černovlasý.
,,No, to ne, ale..."
,,Žádné ale! Vyklop to." pobídl ho Liam.
Nic jiného, než doznat pravdu, už tedy Harrymu nezbývalo, a tak se posadil na kraj postele, aby však stále viděl na oba dva své kamarády, a dal se do vysvětlování.
,,Abych byl upřímný.... já vlastně ani nevím, co mezi námi je. Tuším jen, že nenávist, kterou jsem tam dříve tak moc cítil, už dnes ani zdaleka nedosahuje takového měřítka, jako tomu bylo třeba na začátku roku."
,,No, dobře. Už spolu dokážete vycházet a nejspíš už z vás nejsou ani úhlavní nepřátelé. To je sice fajn, Harry, ale dál? Neříkej mi, že se mezi vámi nic nestalo." nakrčil Liam obočí.
,,Ehm, no... Tak třeba na školním výletě, když jsme spolu byli v chatce, tak..." nervózně si zkousl spodní ret a očima začal studovat podlahu.
Tohle se nikdy nikdo neměl dozvědět. Mělo to zůstat tam v té chatce, nemělo to být vytahováno ještě o čtyři měsíce později.
A přesto se tak dělo a už nebylo cesty zpět.
,,Jsme spali v jedné posteli." řekl pomalu, tiše a poníženě.
Co přijde teď?
Otočí se k němu jeho přátelé zády?
Doufal, že ne. Měl je rád a věděl, že jim nikdy nechtěl ublížit.
Budou mu to tedy rozmlouvat?
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
Fiksi PenggemarKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...