,,O čem to mluvíš, do háje?" přeměřil si ho modrooký pohledem.
Neměl sebemenší tušení o tom, co kudrnatý dělal před jeho domem, jak se dostal do stavu takového rozhořčení nebo proč na něj vlastně křičel. Něco mu dokonce říkalo, že by to snad radši ani nechtěl vědět, přesto však nemohl jen zabouchnout dveře a vůdce Zelené strany tak obyčejně odbít, něco mu v tom zkrátka bránilo.
Proto se nakonec rozhodl Lottie obejít a jen v ponožkách si stoupnout na chodník před dům. Hádky si zkrátka vždy žádaly své oběti.
,,O tom, jak nechutnou věc si to dopustil." zamračil se Harry ještě víc, ačkoliv měl ještě několik vteřin zpátky ten pocit, že už to víc nešlo.
,,Fajn, fajn." zvedl Louis ruce nad hlavu na znamení toho, že se vzdával.
Už nebylo cesty zpět, příčina kudrnáčova naštvání ho začala zajímat až příliš moc na to, aby byl schopen se vzdát jejího odhalení.
,,Nevím, co jsem udělal, ale ať už je to cokoliv, můžeme to laskavě vyřešit jako lidé a ideálně bez mojí sestry?" nadzvedl obočí a podíval se na Lottie, jenž zůstala stát ve dveřích.
Blondýnka vypadala vykolejeně a též zmateně, stejně jako on.
,,Běž." pokynul jí hlavou a ona se tak vrátila zpět do domu a zavřela za sebou dveře.
,,Proč ji schováváš, když moc dobře víš, že ona je taky součástí toho všeho?" rozhodil Harry rukama.
,,Stále nemám ani ponětí, o čem to sakra mluvíš." zamračil se Louis.
Už ho začínalo štvát, že zelenooký neustále pouze chodil okolo horké kaše a neřekne mu na rovinu, co má za problém.
,,Fajn." pozvedl kudrnáč ironicky koutky svých úst ,,Tak já ti to teda připomenu. Ten den, kdy jsme spolu byli na chatce a mně zazvonil telefon. Určitě si pamatuješ, že mi Wali volala ohledně toho, že jí někdo ubližuje." založil si ruce na hrudi a na chvíli se odmlčel.
Louis si na tohle všechno pamatoval, stále však nechápal, proč byl útočník fotbalového týmu naštvaný na něj.
Vinil ho snad za to, co udělal někdo z jeho strany?
Jak by tohle asi mohl ovlivnit?
Lidé se buď k Modré nebo k Zelené přidávali sami, ani jeden z největších rivalů školy si členy nevybíral!
,,Říkal jsem ti, že jde o někoho z prváku, no jasně! Další věc, která do toho všeho neodmyslitelně zapadá!" protočil Harry očima nad tím, jak blízko tomu finálnímu rozřešení byl po celou dobu a přesto na to přišel až teď.
To samé se ovšem zjevně nedalo říct i o vůdci Modré strany.
,,Můžeš už mi laskavě konečně vysvětlit, o co sakra jde?" rozhodil chlapec s vlasy barvy karamelu rukama.
,,To tvoje sestra té Zaynově ubližuje! To ona jí šikanuje a to ona je na ní zlá! Celou dobu je to ona a já jsem tomu tak blízko..." dal se Harry do vysvětlování, avšak...
,,Lottie by tohle neudělala." zarazil ho Louis přesvědčen o svých slovech v tom, že měl pravdu ,,Není taková."
,,A co když to dělala za tvými zády, hm? Co když ti o tom neřekla? A nebo hůř, co když si jí k tomu přiměl ty?! To jsi vážně tak moc zaujatý dvěma stranami, že něco takového dopustíš?!" rozkřikl se Harry, jehož pohár trpělivosti už přetekl.
Co když v tom Tomlinson po celou tu dobu jel taky?
,,To ty očividně myslíš pouze na strany, když si máš pocit, že bych byl něčeho takového schopen! Já ani Lott jsme nikomu nic neudělali!" stál si kapitán fotbalového týmu za svým.
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanfictionKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...