Merhaba :)
Multide Zeynep'in kıyafeti var.
Bölümü "@Zeynepelebi9" ithaf ediyorum.Yorumlarını ve desteğini eksik etme.İnşallah beğenirsin:)
İlk öncelikle yorum yapan herkese teşekkür ederim :) Ama ilk bölüme bir yorum geldi ve benim bölüm yazma isteğimi kırdı.
Bu hikâyenin tüm kurgusu bana aittir. Hikâye bana ait, her şeyini ben yazıyorum. Kesinlikle çalıntı veya kopya çekerek değildir! Okuduğum hikayeler hakkında töre hakkında bilgiler edindim. Bu doğru ama bu hikayenin yazılış biçimi kurgusu diğer TÖRE hikayeleriyle alakası yoktur! O atan kişiye de sertçe cevap vermemeye çalıştım, ama artık ne kadar olduysa...Eğer böyle düşünenler varsa başka hikâyeleri okuyabilir! Benim emeğime saygısızlık yapacaklarla işim olmaz!Uğraşamam, benim değerli okuyucularım bana destek olan okuyucularımın yorumlarını okumak yerini sizin attığınız saçma sapan yorumlarla uğraşamam..Hikâyeme kötü diyebilirsiniz anlarım.Beğenmezsiniz anlarım..Karakteri sevmezsiniz anlarım..Beni sevmezsiniz onu da anlarım..Burada kimse kimseyi sevmek zorun da değil. Ama şu iki şeye tahammül edemem.
1-Okuyucularıma hakaret edilerse.
2-Hikayeme çalıntı, kopya muhallemesi gösterene
Öncelikle bu sıkıcı ve tatsız başlangıç için hepinizden özür diliyorum,ve o bana içtenlikle samimi attığınız tüm yorumları yerim..Beni çok mutlu ediyorsunuz..Sizleri seviyorum..
Keyifli okumalar!
"Ne!" dedi Güneş, cırtlak sesiyle. Zeynep ellerini kulaklarına getirip kapattı. Kafateryadaki herkesin yüzü Zeyneplerin masasına dönmüştü.
"Bağırmasana Güneş." dedi Zeynep ellerini kulaklarından çektikten sonra. Güneş duyduklarına inanamıyordu. Bir saat önceden bunları duyacağını öğrense münasip bir yeriyle gülerdi herhâlde. Zeynep derin bir nefes alıp bir süre daha Güneş'in cırlamalarını dinledi.
"Zeynep, şimdi ne olacak sen evlenecek misin?Ah, inanmıyorum." dedi Güneş. Zeynep mutsuz bir şekilde başını salladı.
"Maalesef ki öyle, ağa zibidisi olacak herif beni seçti. Lanet olsun." diye sinirle konuştu, Zeynep. Sesinde yoğun üzüntü vardı. Güneş, Zeynep'i pür dikkat dinliyordu. Duyduklarına ağzı açık bir şekilde karşısındaki arkadaşına bakıyordu.
"Peki neden seni seçti ki?" diye sordu Güneş merakla. Zeynep bir an düşündü de gerçekten neden onu seçmişti?
"Bilmiyorum." diye mırıldandı Zeynep. Güneş hayatında yaşadığı en büyük şoklardan birini on dakika öncesinde yaşamıştı.
"İnanamıyorum ya. Yakışıklı mı bari?" diye sordu Güneş. Yani evleniyorsa yakışıklı biriyle evlendirilsin diye düşündü. Zeynep düşündü; Yeşil gözleri kaslı vücudu belirgin dikkat çekici yüz hatları sarı turuncu karışık saçları, yeni yeni çıkmış sakalları ve uzun boyu ve fit vücudu ile mükemmeldi... Bunu kabul ediyordu, Zeynep.
"Evet." dedi Zeynep.
"İsmi ne peki? Çok merak ettim şu ağamızı." dedi Güneş meraklı bir şekilde. Bu kız gerçekten de çok meraklıydı.
"Kerem... Soyadı da Sayermiymiş neymiş." dedi Zeynep tavana bakıp düşünerek. İsmi bile karizmatik deyince kafasına neden bu kadar Kerem ismi geldiğini düşündü ve tüm düşüncelerini kafasından sildi.
"Kerem Sayer mi?" dedi Güneş şaşkınca.
"Evet." dedi Zeynep Güneş'in şaşkınlığına anlam veremeyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiretin Hanımağası
Fanfiction"Sen dün gece çok değiştin Zeynep." Dedi Kerem. Zeynep, Kerem'in cümlelerinden hiçbirşey anlamıyordu. "Ne demek istiyorsun?" Diye sordu Zeynep. "Sen dün gece şu toprakların hanımağası oldun." "Şu toprakları inletebilecek tek kadın oldun." "Sen dün...