6ஜ "Benim kocama kur mu yapıyorsun sen!"

59K 1.6K 198
                                    

Sizin vermiş olduğunuz desteği yeriiim

Yeni bölüm : Cumartesi günü!

Zeynep Kerem'in cümlelerini idrak etmeye çalışıyordu.Derin bir nefes aldı.

"Bu ne demek Kerem?" Diye sordu Zeynep. Kerem'e ilk defa 'Kerem' diyordu ve Kerem onun ağzından ismini duyması çok garip hissettirmişti.

"Şu demek ki Zeynep, senin hayatın değişti.Sen benim oldun.Ve çok yakın zaman da tamamiyle, tüm benliğinle benim olacaksın." Dedi Kerem. Zeynep'e yaklaştı ve cebinden bir kutu çıkardı.Zeynep'in narin elini alıp dudaklarına getirip öptü.Zeynep'in içi titremişti.Kerem'in sıcaklığı elinden tüm bedenine yayılırken Kerem elini çekmişti.Cebinden bir kutu çıkarttı, Kerem.

"Bu ne?" Diye sordu Zeynep kutuyu işaret ederek.Kerem kutuyu açtı.Zeynep şaşkındı.Çünkü bu tek taş, kuyumcuda beğendiği tek taştı.Kerem Zeynep'in tuttuğu elinin yüzük parmağına tek taşı yavaşça geçirdi.

"Bu yüzüğe nasıl baktığını gördüm Zeynep. Ve bu yüzüğe yakışacak tek kadın sensin." Kerem'in söyledikleri içinde kasırga etkisi yaratmıştı. Zeynep'in eline küçük bir buse kondurduktan sonra Zeynep'in elini bırakmıştı.Zeynep yüzüğüne bakıyordu.Bunu gördüğünde çok beğenmişti ama evliliğe hevesli gibi görünür diye bir şey diyememişti.

"Teşekkür ederim." Diye mırıldandı Zeynep. Parmağındaki yüzüğe bakarak.Kerem memnun bir şekilde sırıttı.

"Bu yüzüğü sakın çıkarma, bu yüzük senin bana ait olduğunun göstergesi." Dedi Kerem.Zeynep gözlerini yüzükten çekip Kerem'e baktı.

"Okuldakiler öğrenmiş midir?" Diye sordu Zeynep."Evlendiğimizi." diyerek devam etti.

"Öğrenmişlerdir.Tüm Mardin biliyor." Dedi Kerem.

"Nasıl açıklayacağım peki? Anîden oldu sonuçta." Diye tereddüt ederek sordu Zeynep. Kerem elini ensesine götürüp kaşıdı.

"Berdel olayını doğru dürüst bilen yok.Onun için okuldakilere önceden sevgili olduğumuzu falan söylersin." Dedi Kerem aklındaki fikri Zeynep'e sunarak.

"Tamam." Dedi Zeynep. Açıkçası okuldakilerin verecek olduğu tepkiden çekiniyordu. Kimseyi umursamıyordu ama yine de hakkında konuşulsun istemiyordu.

"Bugün birbirimizi daha yakından tanıyalım." Dedi Kerem.Zeynep Kerem'i tanımak fikrine sıcak bakmıştı.Başı ile onayladı.Arabaya yaslanıp manzaraya bakmaya başladılar.

"Benimle ilgili ne merak ediyorsun mesela?" Dedi Kerem.Zeynep başını yan döndürerek Kerem'e baktı.Kerem Zeynep'in ona baktığını hissetmiş, o da yüzünü ona çevirip bakmaya başladı.

"Her şeyini." Dedi Zeynep.Kerem'in dudağının kenarı kıvrılarak hafif bir tebessüm etti.

"En sevdiğim renk siyahtır.Neden bilmiyorum ama siyah seviyorum.En sevdiğim yemek sarmadır.İşletme bölümü bitirdim. Sayer Holdingin yönetim kurulu başkanıyım şu an.En yakın arkadaşım Pusat.Şu an Amerika'da, gelince seni tanıştıracağım.Benim olan bir şey paylaşmayı sevmem.Fazla kıskancım ki buna dikkat et çünkü senin okulundaki o heriflerin sana olan bakışlarından hiç hoşlanmadım.Eğer tekrardan öyle bakarlarsa birde senin evli olduğunu bildikleri hâlde bakarlarsa tüm geçmişlerini....Neyse. Açık giyemezsin, dar hiç giyemezsin. Çabuk sinirlenir, hemen yumuşamam.Ve fazla endişeliyim.Daha önce sevgililerim ve başka şeyler oldu fakat hiç bir kız beni etkileyemedi.Ta ki... Neyse. Eğer toplantılarım çok olursa o gün işten geldikten sonra fazlasıyla asabi olurum.Mantara karşı alerjim var.Çok çabuk hasta olmam, ama hasta olursam ağır geçiririm.Kahve çok içerim, orta şekerli severim.İlgiyi severim, benimle ilgilenmesi hoşuma gider sevdiklerim tarafından.Bu hayatta en değer verdiğim şey ailemdir."

Aşiretin HanımağasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin