Yorumlarınızı merakla bekliyorum!
Desteğini hiç eksik etmeyen okuyucularıma, yanımda oldukları için çok teşekkür ediyorum!Değerlisiniz.
Multi; Seda
Entrika istenmişti hikayede?Birkaç bölüm entrikalı olacaaak!
Keyifli okumalar diliyorum.
~
Zeynep, dün geceden sonra Kerem'le hiç konuşmamış, konuşamamıştı.Kerem ise yaptığını yanlış buluyordu, ama bedenindeki arzu günden güne daha artıyor, katlanılmayacak hâl alıyordu.Zeynep'e olan duygularını fark ettikten sonra, arzusu daha da artmıştı.
Âşık olduğu kadının sadece bedenine değil, kalbine de dokunmak istiyordu.
Zeynep okula geldikten sonra ilk derse girip sonra kafeteryaya geçti.Kafası allak bullakdı, derse odaklanamıyordu.
Telefonunu çıkartıp, Güneş'e mesaj attı.
"Kafetaryadayım, konuşmamız lazım."
Güneş mesajı görür görmez dersten apar topar çıkmıştı.Zeynep, eğer 'konuşmamız lazım' diyorsa kesin önemli bir şey olmuş demektir.
Kafeterya da Zeynep'i görünce hemen onun yanına gelip, sandalyeye oturdu.
Meraklı bir şekilde baktı karşısındaki arkadaşına,"Zeynep?Bir şey mi oldu?" dedi.
Zeynep sesli bir şekilde nefes aldıktan sonra dudaklarını dişledi."Galiba."
"Ne oldu?" Diye sordu Güneş kaşlarını çatıp.
Zeynep dün gece yaşananları en ince ayrıntısına kadar anlatmaya başladı, ne yapması gerektiğini bilmiyordu ve birine danışmadan ne yapacağını kestiremiyordu.
Annesine ya da başka birine anlatamazdı, çünkü herkes Kerem'le birlikte olduğunu zannediyordu.En doğru kişi Güneş'ti.
Zeynep olanları anlattıktan sonra, Güneş'in şaşkınlıktan pörtlemiş gözlerine dik dik bakmaya başladı.
"Ne!" Diye cırladı. Zeynep, yüzünü buruşturdu.'Bu kız lütfen cırlamasın.' Diye içinden geçirdi.
"İnanmıyorum.. Kerem'le siz şimdi şey yapacak raddeye mi geldiniz!Oha," dedi şaşkınlıkla.
"Güneş bağırmayı keser misin? Biri duyacak şimdi," dedi Zeynep uyarır bir şekilde.
"Ya kızım, bu nereye kadar böyle gidecek? O da erkek onun da bazı ihtiyaçları var, ve sen onun karısısın." Dedi Güneş.
Zeynep sıkıntıyla ofladı."Ya onu bunu bırak sen, ben Kerem'le konuşmaya utanıyorum,"
Güneş histerik bir kahkaha attı. "Ne utanıyorsun bebeğim sen?Adam senin kocan,"
"Güneş! O benim kocam... Ama biz büyük bir aşk sonucunda evlenmedik, töre denilen illet yüzünden evlendik,"
Zeynep Güneş'in konuşmasına devam etmesine izin vermeyip, konuşmaya devam etti;
"Ve biz ilk defa bu kadar yakınlaştık... Ve ben ne hissettiğimi kestiremiyorum.. Kerem'e kızmadım, o yakınlaşma da Kerem beni dinlemeyip durmasaydı o gece o şekilde bitmezdi, çünkü kendimi ilk defa bu kadar güçsüz hissettim, ama bu güçsüzlük çok farklı... Çok garip bir his." Dedi Zeynep aklından geçenleri söylerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiretin Hanımağası
Fanfiction"Sen dün gece çok değiştin Zeynep." Dedi Kerem. Zeynep, Kerem'in cümlelerinden hiçbirşey anlamıyordu. "Ne demek istiyorsun?" Diye sordu Zeynep. "Sen dün gece şu toprakların hanımağası oldun." "Şu toprakları inletebilecek tek kadın oldun." "Sen dün...