8ஜ "Önünde eğilmen gereken kadın!"

51K 1.7K 137
                                    

Merhabalar:)

Diğer bölüm 220 oy olmuş.Wuhuu.Çok çok sevindim.Bu bölüme de gelir mi?İnanın gelirse hemen bölüm yazacağım :D

Ya bir de bana kapak yapabilecek arkadaşımız var mı?Ben bir türlü beceremiyorum da.Eğer varsa hem yorumlar da ya da bana özelden ulaşabilir.

Yorumlarınızdan voteleriniz beni o kadar mutlu etti ki çok mutluyum anlatamam yani :) Neyse ben fazla konuşmadan sizi bölümle başbaşa bırakıyorum:) Keyifli okumalar!

Zeynep, dün Kerem'den duydukları ile oldukça şaşırmıştı.Dün Kerem yanından gittiğinden beri söylediklerini düşünüyordu.

"Bana bahşedilmiş bir koku..."

"Niye bu kadar benimsedim ki seni."

"Niye beni kendinle sarhoş ediyorsun?"

Kerem konağa geç gelmişti arkadaşı Pusat ile her zaman gittikleri yerlerine gitti.Halit Amca'nın yerlerine.Orada kafa dağıtıyorlardı.Zeynep aslında ne kadar merak etse de bir şey sormamıştı.Bugün dersi olduğu için erkenden kalkmıştı.Kerem de onunla beraber kalmıştı.Zeynep'i okula kendisi bırakacaktı.Ne kadar itiraz etse de Kerem onu bırakmakta kararlıydı.Zeynep banyoda üstünü giyinirken Kerem de çoktan giyinmişti.

Zeynep en son Kerem'i boxerla gördüğünden beri daha dikkatli oluyordu.Açıkçası o an çok utanmıştı.

Zeynep banyoda bir süre daha oyalandıktan sonra temkinli adımlarla banyodan çıktı. Kerem'e alışabilmiş miydi kendisi bile bilmiyordu.

Kerem'in üstünü giyindiğini fark edince tuttuğu nefesini dışarıya verdi.

"Hazırım." dedi Zeynep.Kerem Zeynep'i süzdü.Pantolonu dar olsa da Zeynep'i sıkmak istemiyordu.Ama pantolonun dar olması bile onu sinir ediyordu.

Kerem başı ile onaylayıp odalarından çıktılar.Zeynep ve Kerem kahvaltı masasındaki herkese selam verip yerlerine oturdular.

"Oğlum, Pusat gelmiş." Dedi Ahmet Ağa. Pusat'ı oğlu gibi severdi.

"Evet, baba.Bu akşam bize gelecek.Bir de Zeynep'in yakın arkadaşı Güneş de gelecek." Dedi Kerem çayından bir yudum alırken.

"Ne güzel gelsinler tabii. Zeynep'ciğim akşam yemeğine ne istersin?" dedi Sevim Hanım tüm samimiyetiyle.

"Özel bir şeye gerek yok." Dedi Zeynep mütevazi bir şekilde.

"Ah, olur mu öyle şey.Ben özel bir şeyler yaptırırım." dedi Sevim Hanım. Zeynep, içtenlikle gülümsedi.

"Şey..." dedi Ahmet Ağa konuya nasıl giriş yapacağını bilmeyerek."Oğlum hani Hanzer aşireti var ya onun ağasının oğlu evlenmişti..." dedi Ahmet Bey cümlesine devam ederken.Kerem başı ile onayladı.

"Üç ay önce evlenmişti değil mi o?" Dedi Kerem.Ahmet Bey başını salladı.

"Öyle, karısı hamileymiş." Dedi Ahmet Bey.Torun sevmek istiyordu daha erken biliyordu ama içindeki torun sevgisi çok büyüktü.

Zeynep 'hamile' konusunu duyunca ister istemez gerildi.

"Hmm," diye mırıldandı Kerem."Ne güzel.."

"Zeynep de yakın da bana bir torun verir herhâlde." Dedi Ahmet Bey bakışlarını geline çevirerek.

"Çok erken..."

"Buralarda böyledir gelin." Dedi Ahmet Bey."Şu konağı neşelendiren bir bebek herkes ister.Kerem, Bu aşiretlerin en büyük ağalarından biri ondan bir erkek çocuk herkes bekliyor." Dedi Ahmet Bey.

Aşiretin HanımağasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin