~Namjoon pov.:~
6:30
Nagy nehezen kikeltem a pihe puha ágyikómból és célba vettem a fürdőszobát. Megmostam az arcom és megmostam a fogam. Vissza mentem a szobámba és kiválasztottam a megfelelő ruhámat. Ma egy fekete farmer nadrágnál és egy fehér ingnél döntöttem. Ez megfelelő a mai naphoz. Ezután lementem a konyhába ahol anya várt a reggelimmel.
-Jó reggelt Joonie, hogy aludtál?- kérdezte nagy lelkesedéssel az arcán. -Egész jól de eléggé félek.- válaszoltam kissé kétségbeesetten.
-Neaggódj bisztos jó lessz a középsuli emiatt neaggódj.- mondta egy nagy mosollyal az arcán. Én erre csak bólintottam és elindultam az iskolába.
Igen,eljött ez a nap is.
Középsulira megyek. Lehet ez másoknak nem nagy dolog de nekem eléggé. Féltem ettől a naptól. Mindíg feltettem magamnak a nagy kérdéseket. "Vajon milyen lessz? Megfogom találni a megfelelő társaságot? Vajon lesznek barátaim?" Mert nem lenne kellemes végig csinálni ezt a 4 evet barátok nélkül. Félek, de mégis izgulok.Mire oda értem 7:45 volt mivel 8kor kezdődik a nyitó "ceremónia" ezért még egy kicsit várnom kellet. Mikor az igazgató végre elkezte és be is fejezte az unalmas beszédjét , bementem a többi diákkal együtt az iskolába. Megmondták a listát hogy ki nek ki lessz az osztályfőnöke. Miután az én nevemet is besorólták valakihez , vettem az irányt az osztálytermekhez. Mivel nemtudtam hová kell bemennem ezért az ajtón lévő nevek szerint mentem be a megfelelő osztályba. Mikor beléptem volt ott már pár diák de azok nem igazán szenteltek nekem akarmilyen figyelmet is. Alig volt vagy 7 fiú velem eggyütt és vagy 11 lány. Az eggyik sarokban ült 3 fiú akik a telefonjukon játszottak ,másik kettő az asztalon aludtak és az utolsó egyedül ült. De nem nagyon nézett ki úgy mint akit ez zavar. Leültem az eggyik szabad padba és vártam míg belép az osztályfőnök. Mikor beért megkérte hogy mindenki mutatkozzon be. A két alvó fiúval kezdte.
-Jeon Jungkook.- mondta az eggyik , asztán megszólalt a másik is
-Kim Taehyung vagyok.- Aztán a három telefonjukon játszó fiúhoz fordult. Az eggyik Jung Hoseok volt a másik Park Jimin és a harmadik Kim Seokjin. Mikor ahoz a fiúhoz fordult aki egyedül volt ,akkor az egész osztály oda szegezte a fejét. Legfőképp a lányok akik nagy szemekkél figyelték a fiú minden mozdulatát.
-Min Yoongi vagyok.- mondta. Miután bemutatkozott elkezdte nyomni a telefonját. És végül elértünk hozzám. -Kim Namjoon vagyok-. Persze a lányok is bemutatkoztak de az ő nevüket nem véstem annyira a fejembe. Miután mindenki bemutatkozott , az osztályfőnök kiosztotta az órarendet és azt hogy ki kivel fog ülni. Seokjin Hoseokkal ül , Jimin valamilyen Jennie nevű lánnyal ,Jungkook pedig Taehyungal. És én Yoongival ülök. Miután ez kiderült kiosztotta az osztályfőnök a könyveinket és mindenki haza indult .Mivel ez csak egy ilyen kezdő nap volt , nem volt tanítás.Mikor haza értem anya már várt az ebéddel.
-Na milyen volt ?- kérdezte izgatottan. -Teljesen jó volt, rosszabra számítottam.- mondtam. Anya a kedvencemet csinálta. Spaghetitt készítet amiből eltudnák élni életem végéig. Miután megebédeltem felmentem a szobámba ,bepakoltam a holnapi napra és utána pedig leültem az ágyamra és laptopoztam. Az ágyam az ablak alatt helyezkedett el és mellete volt egy kis éjjeli szekrény. Az éjjeliszekrény mellet volt az íroasztalom és az ággyal szembe helyezkedett el a ruhás szekrényem.
Körülbelül ennyiből ált a szobám. Meg még pár poszterből a falon. Mivel csak egy 16 éves kamasz voltam, nemigazán volt mivel berendeznem a szobám. Ezért volt olyan amilyen. De azért nagyon szeretem a szobám. Az az egyetlen hely a házban ahol van magáneletem. Hamar elrepült az idő mikor észbe kaptam már 7 óra volt. Lementem a konyhába hogy megnézzem anya mit készített vacsorára. Sült krumplit sütött nekem amit úgyszint nagyon imádok. Miután megettem ,felmentem a szobámba, vettem a pizsamámat és megcéloztam a fürdőszobát. Minden nap szoktam zuhanyozni de a mai nap után különösen. Ma egy új fejezet kezdődött el az életemben. Beléptem a zuhanyzófülkébe, megnyitottam a vizet és megmostam a testem egy különlegesen finom illatú tusfürdővel. Alaposan át mostam minden porcikámat és kiszáltam száritkózni.
Felvettem a pizsamámat ami egy hosszú pólóbol és egy régi rövidnadrágból ált. Miután beléptem a szobámba leoltottam a lámpát és lefeküdtem aludni. Ez volt az első nap a középsuliból.Ez az első könyvem szoval ha rossz vagy uncsi akkor sajnálom. Kiteszek majd még pár részt és hogy mennyire fogjátok szeretni és aszerint fogom folytatni remélem azért élvezhető volt ez az első rész is tudom kicsit uncsira sikerült de még belekell jönnem ebbe az egészbe😊🙏.
KAMU SEDANG MEMBACA
Baby, I am Worth it {NAMGI}
Fiksi PenggemarEgy átlagos fiú aki középsulira megy, és kiderül róla az ő meglepetésére úgyszint hogy nem annyira heteró mint ő aszthitte. A fiú aki a belekerül az életébe az nem más mint az osztálytársa MinYoongi. De előtte szembe kell néznie pár nehézséggel. Hog...