2.4 Bizonytalanság

113 8 0
                                    

~Namjoon pov.:~

Miután megvacsoráztunk kezen fogva sétáltunk végig a városon. Közben teljesen besötétedett mivel az óra már 9et ütött. Lassan haza felé sétáltunk. Mikor haza értünk Chanyeol már aludt. Mivel mi nem voltunk még fáradtak ezért Yoonginak az az ötlete támadt hogy fürödjünk....eggyütt. Nem mintha nem örültem volna neki de borzasztóan szégyenlős vagyok. Miután beléptünk a fürdöszobába megengette a vizet a kádban ,ami lassan telni kezdett. Miután láttuk hogy elegendő víz van benne, vetkőzni kezdtünk. Mikor már mindketten meztelenek voltunk , Yoongi beült a kádba. Utána én is beültem elé.
- Olyan feszült vagy.-mondta hátamat simogatva.
- Khm. Nem is tudom miért.-mondtam irónikusan.
Egy kicsit elkuncogta magát.
- Nyugi, nincs semmi gond. Nem kell szégyelned magad.-mondta bíztatóan.
- Igen, tudom. Csak olyan fura. -mondtam.
- Majd hozzá szoksz.-mondta majd nyakamba puszilt. Utána lemosta tusfürdővel a hátamat. Végül megmostuk mind ketten egymás testét. A többi időt beszélgetéssel töltöttük el. Én neki voltam dölve Yoongi melkasának , az ő kezei pedig a hasamon voltak összefonva. Jó kis nyugodt pillanat volt.
Miután kiáztunk , úgy döntöttünk kiszállunk a kádból. Megtörölkőztünk majd felöltöztünk. Bementünk a szobánkba majd befeküdtünk az ágyba.
- Jó éjt szivem.-mondta Yoongi majd megpuszilta a homlokomat.
- Jó ejt picim.-mondtam
Erre ő csak elkuncogta magát.
- Miaaaz?-kérdeztem elpirulva.
- Semmi , imádom.-mondta majd még egy utolsó puszit adott ajkaimra.
Egymást ölelve aludtunk el. Mint mindíg. Imádtam ezt a napot. Mert csak egymásra figyeltünk, minden gondot magunk mögött hagyva . Legalább is egy kis időre....

~~~~

Reggel mikor felkeltem Yoongi nem feküdt mellettem. Lassan kinyitottam a szemeimet majd felültem. Láttam hogy az éjjeli szekrényen van egy tálca tele mindennel. Ott volt mellette egy cetli is amin ez ált:
- reggelt szivem. Elkellett mennem a városba elintézni pár dolgot az itt létünkel kapcsolatban. Sajnálom hogy ébredéskor nem vagyok melletted de kiengesztelésül hoztam reggelit. Remélem izleni fog. Én készítettem.
- Yoongi.
Üzenetén elmosolyodtam. Örülök hogy gondolt rám. Kezembe vettem a tálcát majd lassan enni kezdtem. Finom volt, bár ha Yoongi készítette hogy ne lett volna az. Miután megettem, átöltöztem majd levittem a tálcát a konyhába. Chanyeol már elment munkába. Ezek szerint már elmult 10. Az órára pillantottam és valóban elmult már 10 óra. Fél tizenegy volt. Elmostam a tányérokat majd úgy döntöttem főzök valami finomat. Vagyis reménykedem benne hogy finom lessz. Előkerestem a tteokbokki receptjét majd elővettem a hozzávalókat. Szerencsétlenségemre nem volt itthon hagyma. Ezért kénytelen vagyok elmenni a boltba. Gyorsan átöltöztem , majd elindultam. Szerencsére volt a közelben egy kis bolt. Mikor bementem egy kedves boltos fiú köszöntött. Vissza köszöntem majd el indultam a zöldségek felé. Mikor megtaláltam a hagymát , vettem egy papir zacskót és bele helyeztem őket. Oda mentem a pulthoz majd fizettem. Egy köszönéssel távoztam.
Elfogott egy furcsa érzés. Megint úgy éreztem hogy követnek. Nem mertem hátra fordulni mert féltem kivel találom magam szembe. De már nagyon nyomasztó volt ez az érzés ezért hátra fordultam. Nem volt ott senki. Betudtam csak paranoiának. De amikor visszafordultam előre, ott ált előttem 2 méterre. Lesokkoltam. Nembírtam kinyögni egy szót sem.
- Jó látni téged , fiam.-mondta.
- Bárcsak én is ezt mondhatnám. De nemfogok hazudni.-mondtam egy gúnyos mosollyal.
- Mit akarsz?- kérdeztem ingerülten.
- Nem pont ilyen fogadtatásra számítottam.-nevette el magát.
Erre csak én is gúnyosan felnevettem.
- Mégis milyen fogadtatásra számítottál hm? Hogy majd karjaid közé ugrok azok után amit müveltetek velünk?-kérdeztem.
- Az csak a kezdet volt. Most jön csak a móka. Nem véletlenül állok itt előtted.-mondta egy magabisztos mosollyal az arcán. Hánynom kell tőle.
- Mégis miért nem hagysz már minket békén? Miért jó ez neked ? Hogy megkeseríted az életünket folyamatosan? Végre eltüntünk. Nincs mivel foglalkoznotok de te. Te akkor sem nyugodsz le.-mondtam már nagyon idegesen.
- Mégis hogy nyugodhatnák le? Ha a fiam egy ilyen alakkal jár mint Yoongi? Szerinted miért jöttem össze az anyjával? Szerinted tényleg az volt a bajom hogy mostoha testvérek lettetek? Lehet az anyjának igen. De nekem nem. Nekem teljesen más okom van rá. Kifogom csinálni az a fiút. -mondta a szemembe nézve.
Fogalmam sem volt miről beszél. Csak áltam egy helyben mert egy szó sem jött ki a számon. Mégis mien alak Yoongi? Nem ismerem elégge? Félre ismertem volna? Ahj Namjoon hagyd abba. Dehogy ismerted félre. Csak apám akar elbizonytalanítani. De nemfogom ezt hagyni neki. Mire észbe kaptam már apám nem ált előttem. Körbe néztem de nem láttam sehol.
Lassan elindultam haza felé. De a gondolataim nemhagytak nyugodni. Miután haza értem Yoongi már otthon volt. Nem fogom neki elmondani hogy találkoztam apámmal. Most még nem. Először ki kell derítenem miről beszélt.
- Szia szivem.- jött majd megpuszilt.
- Szia.-mondtam majd megöleltem. Nem. Bisztosan nem titkol előlem semmit. Nem lenne képes ilyesmire.
Ugye?....
Vissza mentem a konyhába és úgy döntöttem befejezem az ebédet ha már elkezdtem. Miután előkészítettem mindent oda raktam főni. Mikor kész lett , lekapcsoltam a gázt majd kiraktam őket tányérra. Leraktam az asztalra majd szóltam Yoonginak hogy jöhet enni.
- Hogy hogy főztel ?- kérdezte meglepődve.
- Miért? Azthiszed nem tudok főzni?-kérdeztem szinlelt sértődéssel.
- Jaj dehogyis. Tudod hogy nem így értettem. Csak fura. Még sosem láttalak főzni. De tetszik.-mondta mosolyogva.
- Akkor jobb lessz ha hozzá szoksz.-mondtam kuncogva.
- Nincs ellenemre.-mondta ő is kuncogva.
Miután megettük az ebédet , elmosogattunk majd leültünk a nappaliba filmet nézni. Yoongi időközben a fejét az ölembe helyezte, én pedig a hajával játszottam. Egy kis idő elteltével pittyegett eggyet a telefonom. Elővettem majd feloldottam. Láttam hogy sms-em jött. Megnyitottam majd láttam hogy egy ismeretlen számtól kaptam üzenetet. Félve rákattintottam majd megláttam az üzenetet.
- Ha meg akarod tudni miféle titkokat rejteget előled a drága pasid , gyere holnap 2 órára a kis bolt elé ahol ma vásároltál.
Ez nem lehet igaz. Megint kezdi. Hagyjon már a hülyeségeivel. Nincs semmi amiről tudnom kellene. De ott volt bennem a kérdes. Mivan ha mégis?....

Sziasztok! Itt van az új rész. Fokozódnak ám az izgalmak 😜😁. Holnap után jön az új réssz. 😘

Baby, I am Worth it {NAMGI}Where stories live. Discover now