~Namjoon pov.:~
Lassan sétáltunk a pláza felé. Úgy döntöttünk beülünk megnézni valamilyen filmet. Régen voltunk már mozizni szóval ezt jó ötletnek tartottam. Mikor oda értünk , bementünk majd az emelet felé vettük az irányt. Vettünk popcornt meg üdítőt majd beültünk a terembe. Úgy döntöttünk valami vígjátékot nézünk meg. Yoongi egész film alatt fogta a kezemet. Nagyon jól éreztem magam. Taehyungéknak is tetszett a film ezért mindenkinek jó kedve volt. Miután véget ért a film úgy döntöttünk elmegyünk vacsorázni. A plázától nem messze volt egy étterem. Nem volt túl puccos ezért nemzavart hogy nem öltöztem ki annyira. Miután beléptünk, foglaltunk egy asztalt majd leültünk. Én Yoongi mellett ültem, velem szemben Tae ült, Yoongival szemben pedig Jungkook. Elénk rakták az étlapot majd azt kezdtünk el átnézni. Én úgy döntöttem jjajangmyeon-t eszem. Nagyon rég ettem már ezért már nem is emlékszem az ízére. De nagyon szeretem az ilyen fajta ételeket. A többiek is rendeltek , viszont azokat az ételeket nem ismertem. Miután kihozták a rendeléseinket, neki kezdtünk az evésnek. Nagyon finom volt.
- Finom?-kérdezte Yoongi majd a kezét a combomra rakta. Hirtelen ért tette ezért majdnem félre ment az étel.
- Igen.-mondtam halkan, ugyan is egy kicsit zavarban voltam.
Meglepett, de mégis élveztem.
Miután megettük az ételeinket , úgy döntöttünk sétálunk még egy kicsit. Nagyon jó idő volt. Az ég be volt borítva csillagokkal, és a holdal.
- Mi viszont megyünk lassan. Jungkook is egy kicsit fáradt.-mondta Tae.
- Rendben. Menjetek csak nyugodtan. -mondtam.
- Nagyon jól éreztük ma magunkat veletek. Remélem összetudunk még hozni ilyen estéket.-mondta boldogan Jungkook.
- Igen ,mi is reméljük.-mondta Yoongi egy halvány mosollyal.
- Akkor sziasztok.-köszöntek el.
- Sziasztok.-köszöntünk el tőlük mi is.
Lassan sétáltunk , kéz a kézben haza felé.
Miután haza értünk, anya már aludt. Még csak 9 óra volt de gondolom fáradt, mivel sokat dolgozik. Mi úgy döntöttünk hogy még nem megyünk aludni. Nemvoltunk fáradtak, ezért felmentünk a szobámba. Elterültünk az ágyon ,majd néztük a TV-t. Ez így ment kb 10 percig. Utána Yoongi hirtelen maga alá tepert. Meglepődtem tettétől. Ajkaimra tapadt majd falni kezdte őket. Lassan rátért nyakamra is , majd azt is belepte kissebb csókokkal. Egy érzékenyebb helyen megszívta amit nemtudtam hang nélkül hagyni. Rózsaszín köd telepedett az elmémre.
Yoongi folytatta amit eddig csinált, majd hirtelen megszólalt.
- Akarlak.
Nemtudtam hirtelen mit válaszoljak. Én is akartam őt. De nemvoltam benne bisztos hogy készen állok rá.
- Látom mi jár a fejedben. Ne aggódj. Vigyázok rád. Élvezni fogod hidd el.-mondta majd egy puszit hintett ajkaimra.
- Rendben.-adtam be a derekamat. Bízom benne. Senkiben nem bíztam még így mint Yoongiban.
Lassan kezdte el levenni pólomat. Miután ez megvolt a melkasomat kezdte el apró puszikkal behinteni. Élveztem minden eggyes érintését. Magáról is lerántotta a pólóját. Így megcsodálhattam gyönyörű felsőtestét. A látványra megnyaltam kiszáradt ajkaim, amit ő is észrevett. Tettemet egy mosollyal díjazta. Ismét ajkaimra tapadt, de ez a csók most lassú volt. Éreztettni akarta velem hogy nincs semmi amiért aggódnom kellene. És sikerült is neki. Teljesen átadtam magam érintéseinek. Hagytam hogy azt csináljon velem amit csak akar. Lassan le emelte rólam a nadrágomat , majd magát is megfosztotta sajátjától. Így most már mindketten csak alsónadrágban voltunk. Nemsietett el semmit. Kiélvezte minden eggyes pillanatát, ahogy én is. Szemeimbe nézett engedély kérően. Bólintottam, majd levette rólam az alsónadrágomat is. Kicsit elpirultam ,mivel teljesen meztelenül fekszem itt előtte. Látott már így de ez most teljesen más helyzet. Ő is levette magáról a sajátját.
És utána pedig......megtörtént.
Lefeküdtünk Yoongival. Minden eggyes percét élveztem. Nembántám meg . Főleg nem azt hogy vele történt.
- Jol vagy szivem?-kérdezi Yoongi miközben a melkasán fekszem.
- Persze, csak egy picit elgondolkodtam.-mondtam egy kissebb mosollyal, majd egy puszit nyomtam ajkaira.
- Rendben, akkor menjünk zuhanyozni.-mondta és ált volna fel de én még mindíg a melkasán feküdtem.
- Sziveem, gyerünk. Muszáj lezuhanyoznunk. Utána aludhatsz.-mondta.
Nemtetszésemet egy nyöszörgéssel adtam tudtára.
- Rendben , te akartad.-mondta majd hirtelen felkapott a vállára.
- Hé Yoongi , tegyél le.-csapkodtam a vállát. Erre ő csak elkezdett nevetni.
Hát had ne mondjam menyire zavarban éreztem magam. Miután beértünk a fürdőszobába, lerakott majd lezuhanyoztunk. Felvettük az alsóinkat meg az alvó póloinkat ,majd vissza mentünk a szobába. Befeküdtünk az ágyba ,majd szokásosan, egymást ölelve aludtunk el.~~~~~~~~~~~~
Reggel ahogy kinyitottam a szemeimet, borzasztó fájdalmat éreztem a hátsófelemben. Hát ehez még hozzá kell szoknom. Oda fordultam a még alvó Yoongihoz majd egy puszit nyomtam homlokára. Úgy döntöttem lemegyek és meglepem egy kis reggelivel. Ahogy leértem a konyhába vettem az irányt.
Kivettem pár tojást a hűtőböl majd csináltam egy kis rántottát. Felvágtam hozzá fris zöldségeket, majd mindent ráraktam egy tányérra. Felvittem a szobánkba és leraktam az éjjeliszekrényre. Még mindíg aludt ezért úgy döntöttem felkeltem.
- Yoongi.-mozgattam meg picit a vállát.
- Szivem.-még mindíg semmi.
Közelebb hajoltam arcához majd puszikkal kezdtem belepni.
Erre elkezdett egy kicsit morogni.
- Gyerünk, kelj fel.-mondtam kuncogva.
- Kifog hülni a reggelid.
Erre mint akinek aztmondják a kedvenc énekese áll itt a szobában, úgy nyitotta ki a szemeit.
- Csináltál nekem reggelit?-kérdezte izgatottan.
- Igen.-mondtam nevetve.
- Imádlak.-mondta majd elkezdett pipiskedni hogy adjak neki egy csókot.
- Mit szeretnél?-húztam egy picit az agyát.
- Tudod te.-mondta.
- És ha mégsem?-kérdeztem. Ekkor hirtelen megfogta az arcomat mindkét kezével, majd lehúzott magához egy csókra.
- Pontosan ezt.-mondta elégedett arcal.
- Na gyerünk, egyél.-mondtam nevetve.
- Rendben.-mondta majd az ölébe vette a tányért.
Közben én is leültem mellé az ágyra.
Miután megette, megszólalt.
- Nagyon finom lett , köszönöm.-mondta boldogan.
- Nincs mit.-mondtam mosolyogva. Ezután levittem a tányért a mosogatóba. Utána vissza jöttem a szobánkba majd mind ketten átöltöztünk. Úgy döntöttünk kiülünk a teraszra egy reggeli kávé kíséretében. Így is lett. Megfőztük a kávékat majd kiültünk. Jól esett a reggeli friss levegő. De a legjobb az egészben az volt, hogy életem értelmével ültem ott....Sziasztook. Sajnálom hogy tegnap nem jött ki rész mikor megígértem. Egészen mostanáig nemtudtam megnyitni a wattpadet. Nagyon ideges voltam de mostmár szerencsére rendben. Ma már sokkal jobban éreztem magam. Remélem tetszett a rész. Nem akartam megirni egy rendes 18+ jelenetet mert nemtudom van e rá igény. Ha van akkor a késöbbi részekben megirhatom ha szeretnétek. Szerdán új rész. Puszii😘
YOU ARE READING
Baby, I am Worth it {NAMGI}
FanfictionEgy átlagos fiú aki középsulira megy, és kiderül róla az ő meglepetésére úgyszint hogy nem annyira heteró mint ő aszthitte. A fiú aki a belekerül az életébe az nem más mint az osztálytársa MinYoongi. De előtte szembe kell néznie pár nehézséggel. Hog...