3. Good Time

364 28 0
                                    

~Namjoon pov.:~

-Mit csináljunk?- kérdeztem Taetól.
- Nemtudom mondjuk nézzünk valamilyen filmet?- javasolta válaszul a kérdésemre.
-Rendben viszont ahoz lekell mennünk a nappaliba mivel a szobámba még nemszereztem be egy TV-t- mondtam majd elindultam az ajtó felé.
-Rendben- mondta majd követett. Leértünk a nappaliba , leültünk a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t. Elkezdtem kapcsolgatni, majd Tae hirtelen megszólalt.
-Ó ez jó!- mondta majd rámutatott a TV-re. Nem ismertem azt a filmet de hittem neki. Ha ő mondja bisztos jó. Letettem a távirányítót és néztem vele. Film nézése közben nem nagyon beszéltünk. Hamar elszaladt az idő. Mire vége lett a filmnek elált az eső. Ami még jobb volt az az hogy még szivárvány is keletkezett.
-Vissza megyünk a parkba?- kérdeztem Tae-t az ablakot bámulva.   -Vissza mehetünk, de nemsokára haza kellesz mennem.- mondta majd ő is az ablak felé fordította a fejét.
-Rendben.- mondtam majd elindultam az ajtó felé. Felvettem a kabátom és a cipőm -Tae ugyan így tett- és elindultunk a parkba. Mikor oda értünk elégge vizes volt minden ezért megáltunk egy öreg fánál. Láttam Taen hogy kicsit feszült. Nemtudtam mire véljem ezt a hirtelen hangulat változást de utána megszólalt:
-Mielőtt ténylegesen barátok leszünk,tudnod kell rólam valamit.- mondta mire kicsit megijedtem hogy mégis mit kellene tudnom.
-Nagyon nehéz erről beszélnem , mivel ezt még nem mondtam el senkinek...még...a szüleimnek sem..- mondta mire egyre inkább feszültebb lettem.
-Mi lenne az? Nyugi nekem bármit elmondhatsz , tudom nem ismerjük egymást annyira de kérlek bízz bennem.- mondtam mire Tae eggyet bólintott. Egy- két percig csendben áltunk mire egy nagy sóhaj szökött ki az ajkán,aztán így szolt:
-Én... meleg vagyok...- mondta majd lesütötte a fejét.
-Oh Tae...-mondtam majd álla ala nyultam hogy nézzen a szemembe. 
-Emiatt nem kell agódnod, nem ítéllek el , engem nem zavar.-mondtam majd egy bíztató mosolyt eresztettem felé. 
-Meg amúgy is láttam hogy néztél amikor félmeztelenül áltam előtted.- mondtam majd kuncogni kezdtem.
-Jó na...az csak egy véletlen volt.-ő is elkezdett kuncogni.
-Váltsunk témát.- mondta majd megszólalt a telefonja. Kivette a zsebéből majd felvette. "Igen anya?","Jó , mingyart otthon vagyok" , "Rendben , szia." fejezte be majd lerakta a telefont.
-Sajnálom de most haza kell mennem.- mondta kicsit lehangoltan.
-Semmi baj , majd máskor beszélünk , meg persze holnap suliba.-mondtam és egy halvány mosolyt eresztettem felé. Bólintott majd elindult. Én is vettem az irányt és elindultam haza. Mikor beértem anya már otthon volt.
-Ooh Joonie , hol voltál? Aggódtam érted.- mondta ijedten.
-Neharagudj anya , az eggyik barátommal találkoztam és levolt halkítva a telefonom, neharagudj.- mondtam majd oda léptem hozzá.
Oda húzott magához egy ölelésre.
-Semmibaj ,csak legközelebb hívj mielőtt elmész valahová.-mondta majd elengedett.
-Amúgy mien barátoddal voltál? Találtál barátokat?- kérdezte izgatotsággal a szemében.
-Igen ma suliba megkeresett az osztálytársam Tae hogy ismerkedhetnénk mert , miért ne meg amúgy is osztálytársak vagyunk én meg persze igent mondtam.- mondtam majd leültem a kanapéra.
-Ó az szuper remélem majd bemutatod.-mondta majd ő is visszafordult folytatni a munkáját.
-Persze ha eljön az ideje , bemutatom.-mondtam majd elindultam a szobám fele. Beléptem ,ledobtam magam az ágyra és a telefonomat elővettem a zsebemből. Igen most már látom hogy hivott anya wow, 5x is . Csodálkozom hogy nem szedte le a fejem. A nemfogadott hívások mellet volt két értesítés is. Az eggyik a Facebook-tól a másik az Instagram-tól. Megnyitottam a Face-t és látom hogy ~Kim Taehyung barátnak jelölt~
Természetesen elfogadtam. Mikor megnyitottam az instát és még töltött gondoltam hogy Tae követett be instán is. Igazam volt.
~ _kim_taehyungie_ követni kezdett téged~ természetesen visszakövettem. "Taehyungie?" Ahogy ezt megláttam kitört belőlem a röhögés. Nemtudom miért de nekem ez elégge viccesnek bizonyult.
-Na ezt majd bisztos megemlítem előtte.- mondtam majd bezártam az alkamazást és elraktam a telefonomat. Utána az íroasztalomhoz ültem és leírtam a házimat. Miután végeztem bepakoltam a kövi napra és lementem a konyhába vacsorázni. Csak gyorsan magamba nyomtam mivel eléggé fáradt voltam és vártam hogy végre bedőlhessek az ágyamba. Vacsora után elindultam a fürdőbe. Lezuhanyoztam megmostam a fogam és a szombámba mentem. Mikor beértem bevágtam magam az ágyba, leóltottam a kis lámpámat és aludtam.. végre.

Itt egy uljab rész. Remélem tetszik. Még ha szerintem senki nem olvassa de szeretem irni eszt a történetet ezért ha nem is olvassa senki legalább az uj "hobbi"-mat folytathatom még ba csak magamnak is 😀😀.

Baby, I am Worth it {NAMGI}Where stories live. Discover now