~Namjoon pov.:~
Miután felébredtem hirtelen nemtudtam hol vagyok. Egy idegen szobában feküdtem mikor eszembe jutott a tegnap este. Mi tényleg csókoloztunk tegnap? Atyaég ez tényleg megtörtént. Miközben magamban újjongtam, Yoongi alvó arcát csodáltam. Ott feküdtem mellette nagy nyugotságban mikor a telefonom elkezdett csörögni. Amikor rá néztem a kijelzőre a szívem kishíján megált. Anya hívott. Felvettem és vártam mit fog mondani.
- Joonie, te meg hová a jó egbe mentél el már korán reggel?- kérdezte kicsit idegesen.
- Szia anya... neharagudj hogy nem szóltam de sürgősen elkellett rohannom az eggyik barátomhoz. Nem akartalak felkelteni ezért nem szoltam, bocsi.-mondtam kicsit félve.
- Ahj Joonie, nagyon aggódtam érted. És ne aggódj nem haragszom de legközelebb necsinálj ilyet. Mindíg szolj ha mész valahová.-mondta mire én megkönnnyebültem.
- Rendben anya , szia.
- Szia.- köszönt el.
Szoval nem vette észre a tegnapi akciómat. És még azt sem vette észre hogy nem aludtam othon. Na ezt nevezik szerencsének.
- Anyukád volt az?- kérdezte Yoongi megint a frászt hozva rám.
- Igen ő. Viszont te szeretsz mindíg ijesztgetni.-mondtam majd felé néztem.
- Jaj bocsi.- mondta egy vigyorral az arcán majd felült mellém és egy puszit nyomott arcomra.
- Hozzá tudnék ehez szokni.-mondtam egy mosollyal.
- Csak nyugodtan.-mondta ő is mosolyogva.
- Mi jót csinálsz ma? -kérdeztem rá.
- Szerintem semmit miért?- kérdezte de láttam rajta hogy tudja miért kérdezem. A kis sunyi.
- Mert ha semmit akkor talizhatnánk ma. - mondtam rá nézve.
- Rendben. De még ne siessünk. Még csak reggel van.-mondta majd egy hirtelen mozdulattal az ölébe húzott. Így szembe kerültem vele. Átkarolta a derekamat ,én pedig a kezeimet a nyaka köré fontam.
- Rendben. -mondtam mosolyogva, majd ő egy puszit adott a számra. Így ültünk egy jó pár percig, mikor Yoonginak hirtelen megszólalt a telefonja.
- Igen?
- Őm még nemtudom.
- Rendben majd hívlak. Szia.
- Ki volt az? -kérdeztem kíváncsiskodva.
- Az eggyik haverom Jimin. Azt kérdezte nem e akarok menni a bulijába. De ma egész nap veled leszek szóval majd később felhívom hogy nem megyek. -mondta mosolyogva.
- Nagyon aranyos vagy de ha szeretnél elmehetsz nyugodtan. -mondtam bíztatva hogy ha van kedve hozzá akkor menjen nyugodtan.
- Rendben ,de csak egy feltétellel. -mondta és felmutatta mutató ujját.
- És mi lenne az? -kérdeztem kiváncsian.
- Ha velem jössz. -mondta mire én kicsit meglepődtem.
- Menjek veled? Hisz nem is ismerem a barátaidat. Mit fogok én ott kezdeni magammal?- kérdeztem.
-Nyugi , emiatt nem kell aggódnod. Egész végig melletted leszek és a barátaimnak pedig bemutatlak. Ez legyen a legkissebb aggodalmad. - mondta ,majd összekülcsolta újjainkat.
- Na jó, legyen. -mondtam egy mosollyal , mire ő is elmosolyodott.
- Akkor fel is hívom Jimin-t és megmondom neki. -mondta majd a telefonja után nyult.
- Jimin? Elmegyek de jön velem az eggyik barátom is.
- Okés , szia.
- Azt mondta nyugodtan vihetlek magammal. Szóval este 8 ra nála megyünk. -mondta majd egy mosolyt láttam az arcán.
- Rendben.-mondtam én is mosolyogva.
Majd hirtelen megcsókolt.
Szenvedélyesen csókolóztunk perceken keresztül.
Miután elváltunk megszólalt.
- Szeretlek.-mondta a szemembe nézve. És láttam azt a gyönyörű csillogást szemeiben.
- Én is szeretlek.-mondtam mosolyogva.
Magamhoz öleltem tiszta erömből. És akkor elhatároztam magamban hogy ő tényleg az enyém. Senki másé. Ő az akit tiszta szívből szeretek.~~~~
Már Yoonginál készülődtünk a buliba. Közben voltam haza ruháért és persze közölni anyával hogy buliba megyek és hogy ma sem alszom otthon. Ezuttal magammal hoztam a pizsamámat is hogy nekeljen Yoongi póloit lopnom. A buliba egy fekete farmert és egy fehér rövid újjut választottam. Yoongi egy kék szaggatott farmert választott egy fekete rövid újjuval. Miután elkészültünk lassan fel 8 volt, ezért el is indultunk. Mikor kiléptünk az utcára eléggé hűvös volt. Napközben sincs az a nagy meleg , de most így estére duplán. Miközben sétáltunk, Yoongi összefonta újjainkat mire én ezt a tettét megmosolyogtam. Így sétáltunk kéz a kézben az egész úton míg oda nem értünk. Yoongi bekopogott és egy rózsaszín hajú srác nyitott ajtót.
- Csá Yoongi- köszönt rá majd lepacsiztak.
- Csa Jimin-köszönt Yoongi is.
Szóval ő Jimin.
- Ő itt Namjoon a barátom. -mondta egy mosoly kíséretében.
Jimin egy kissebb perverz mosolyt küldött Yoongi felé ahogy ezt kimondta, majd hozzám fordult.
- Én Jimin vagyok. -mondta majd kezét nyujtotta felém. Természetesen elfogadtam.
- Fáradjatok beljebb.-mondta majd bement. Mi pedig Yoongival mentünk utána.
A ház tele volt emberekkel és piával. Szólt a hangos zene ézert egymás szavát nehezen lehetett megérteni.
Leültünk az eggyik asztalhoz majd Jimin elénk rakott valamilyen alkoholt. Műanyag pohárban volt ezért fogalmam sem volt mi lehetett az. Bele ittam és valami eléggé ütős pia volt benne. Nemvagyok nyámnyila pia terén de ez azért kicsit jobban beütött mint kellet volna. Pár pohár után kissé elvesztettem az önkontrólt. Feláltam és táncoltam. Élveztem a zenét és a jó hangulatot.
Hirtelen valaki hátulról hozzám simult. Azhittem Yoongi volt az mivel senki mást nem ismerek itt. Mikor hátra fordultam egy idegen sráccal talátam szembe magam. El akartam lépni de megragadta a csuklómat és nem engedett.
- Engedj el. -ordítottam rá. De mint aki nem hallotta közeledet ajkaim felé. Próbáltam elfordítani a fejemet és kiszabadulni fogásából de mind hiába. Hirtelen valaki oda jött és lerántotta rólam a srácot.
- Nem hallottad hogy enged el?- ordított rá a srácra. Yoongi volt az.
- Jól vagy? -kérdezte aggódóan.
- Igen. -mondtam.
- Most inkább menjünk haza. - mondta mire én bólintottam eggyet. Elindultunk az ajtó felé de Jimin megálított minket.
- Ilyen hamar már méntek is?-kérdezte de teljesen hulla volt már.
- Igen már megyünk további jó bulizást.-mondta majd kiléptünk az ajtón. Mikor beértünk Yoongihoz felmentünk a szobájába. Leültem az ágyra Yoongi pedig mellém.
- Szerintem mára elég volt mindenből feküdjünk le aludni. -mondta majd elkezdte megvetni az ágyat.
- Igazad van. - eggyeztem bele majd át öltöztem a pizsamámba. Yoongi ugyan így tett ,majd befeküdtünk az ágyba. Hátulról átkarolt majd egy puszit nyomott a hajamba.
- Lennél a párom?- szólalt meg Yoongi így megtörve a csendet. Már azthittem elaludt ezert mégjobban meglepődtem.
- Komolyan gondolod?-kérdeztem izgatottan ,felé fordulva.
- Természetesen. Soha nem gondoltam semmit ennél komolyabban.-mondta bíztatva engem.
- Igen, leszek.- mondtam szinte röktön rá vágva. Egy puszit nyomtam szájára majd elnyomott minket az álom.~~~~
Reggel az ajtó nyitodasára keltünk mind ketten. Mivel nekem éjszaka melegem volt levettem a trikómat és mivel Yoongi amúgy is trikó nélkül alszik, ott feküdtünk félmeztelenül. Eléggé fájt a fejem a tegnap után mivel nem keveset ittam. De még mielőtt el aludtunk volna tényleg megkérdezte hogy lennék e párja. Szoval ez nem csak behaluztam. Mosolyogtam majd
felkaptam a fejem és láttam hogy egy nő áll az ajtóban.
- Mi folyik itt Yoongi?! - kérdezte a nő idegesen.
- Anya te hogy kerülsz ide?-kérdezte idegesen Yoongi.
- Szabadságot kértem hogy örömödre itt tudjak lenni a nagyapád temetésén. Ki ez a fiú?- kérdezte rám mutatva.
- Ő a szerelemem, Namjoon.-mondta halál nyugodtan miközben az annya engem méregetett.
- Erről még később beszélünk de nem csak ezért jöttem haza igazábol.
Szerettem volna bemutatni az új páromat. - mondta mire Yoongival egymásra néztünk.
- Szivem gyere csak ide.-kiabált le a férfinak.
- Tessék ,itt vagyok. -lépett be a férfi. A férfi akit én jól ismertem. A férfi aki tönkre tette az életemet.Sziasztok. Itt egy uljabb rész. Igen tudom borzasztóan köcsögül hagytam abba sajnálom 😅. De azért remélem tetszett. És nagyon köszönöm a több mint 100 megtekintést. ❤
VOUS LISEZ
Baby, I am Worth it {NAMGI}
FanfictionEgy átlagos fiú aki középsulira megy, és kiderül róla az ő meglepetésére úgyszint hogy nem annyira heteró mint ő aszthitte. A fiú aki a belekerül az életébe az nem más mint az osztálytársa MinYoongi. De előtte szembe kell néznie pár nehézséggel. Hog...