~Namjoon pov.:~
(A hullámosan írt szövegek a telefon beszélgetéseket jelzik)
-Szia Tae! - mondtam bele idesen a telefonba.
- Szia Namjoon valami baj van? Eléggé feszült a hangod. - kérdezte kicsit ijedten.
- Egy nagyon fontos kérdésem lenne hozzád.
- Rendben milenne az?
- Hogy jöttél rá hogy meleg vagy?
- Minden rendben van Namjoon ? Nem szoktál ilyesmiről kérdezni. -mondta kicsit furcsálva a helyzetet.
- Kérlek válaszolj.- mondtam egyre idegesebben.
- Öm rendben...- mondta majd bele kezdett:
- Igazából az úgy kezdődött hogy volt egy fiú még általános suliban, aki nagyon zárkózott volt. Minden csaj oda volt érte de ő soha nem járt senkivel. Mindíg elutasította a lányokat. Senki nem értette miért. Mikor egyszer suli után mentem haza láttam ahogy a sulitól egy utcára ül egy padon és egy másik fiúval csókolozik. Akkor össze ált minden, hogy mégis miért nem járt soha lányokkal. Még ilyenkor magamról nem sejtettem hogy meleg vagyok. Mikor egyre jobban teltek a napok, hónapok, egyre többet beszélgettünk azzal a fiúval. Jártunk ki , találkozgattunk. És egyszer amikor haza kísért egy eggyütt töltött nap után , megcsókolt. Akkor egy olyan fúrcsa érzes fogott el. Akkor jöttem rá hogy tetszett ez az egész. Ez az érzés a szerelem érzése volt egy fiú iránt, ennek részének kellett és kell is lennie az életemnek. Azután a nap után eggyütt voltam azzal a fiúval. Egészen addig míg nem végeztük el az általános iskolát. Valahogy így történt az egész...- fejezte be mondókáját amit én figyelmesen végig halgattam.
- Azta Tae, ezt nagyon gyönyörűen elmondtad. Nemgondoltam volna hogy igy megnyilsz előttem , köszönöm.- mondtam majd egy hatalmas mosoly került az arcomra. Még ha ő ezt nem is láthatta ,mivel telefonáltunk de nekem akkor is jól esett.
- Nincs mit , de amúgy miért is kérdezted?- mondta mire én majdnem el is felejtettem miért kellett hogy elmesélje eszt az egészet, annyira belemerültem a története halgatásába.
- Hát az van hogy van ez a srác Yoongi. Az a lényeg hogy segítettem neki mert összeverték vagy mi. És haza vittem és láttam a felső testét és nemtudom mivan velem és aztan annyira mélyen a szemembe nézett aszthittem megfog csókolni . Ah bár megcsókolt volna. Várj mi? - barátom szakított félbe azzal hogy lassitsak le mert kb nem veszek levegőt.
- Az a lényeg hogy lehet bejön a srác de ez lehetetlen mert nem vagyok meleg . Vagyis nemtudom. - mondtam mire Tae csak halgatott.
- Itt vagy? - kérdeztem mikor aszthittem rám rakta a telefont.
- Itt vagyok. Namjoon nyugi ez egy nem rossz dolog. Mit éreztél mikor a közeledben volt? - kérdezte majd én válaszoltam
- Nemigazán tudom soha nem éreztem még ilyet. Amikor megláttam félmeztelenül álni a lépcsőm tetején egyszerűen felgyorsúlt a szívdobogásom és a légzésem is. Amikor meg megált előttem és úgy a szemeimbe nézett hogy kb elvarázsolt és nemtudtam hol vagyok, a szívemet a torkomban éreztem és amikor olyan közel jött hogy aszthittem megcsókolt akkor kb az ájulás szélén voltam és pillangók jelentek meg a hasamban. - mikor befejeztem mondókámat a barátom azonnal megszólalt.
- Namjoon . - kezdte el mire én csak hümmögtem eggyet.
- Te tényleg belezúgtál.
- Ezt nemtudhatod bisztosan. - mondtam kételkedve szavaiban.
- A nagy frászt nem. Nemtörténik ilyen az emberekkel csak simán a másik ember mellet. Köt hozzá valami. Érzel iránta valamit. Ez bisztos.- mondta magabisztosan mire én elgondolkodtam.
- Rendben Tae , köszi a segitségedet. Most megyek szia.- köszöntem el tőle.
- Igazán nincs mit , szia- köszönt el ő is majd leraktam a telefont.
Talán tényleg igaza lehet Taenak? Belezúgtam Yoongiba? Tényleg így lenne? Ahj... És ha ő nem meleg? Sőt, bisztos hogy nem az. Csak úgy tapadnak rá folyton a csajok. Mondjuk még nem láttam lánnyal. Nemtudom. Ez most annyira zavaros nekem . Észre sem vettem hogy elszaladt az idő míg Taeval beszéltem. Már fél 10 van és én még nem is zuhanyoztam. Gyorsan beindultam a fürdőszobába , ledobaltam magamról a ruháimat majd beáltam a zuhanyfülkébe. Nagyon kellemesen ért a bőrömhöz érő víz melege. Miután lemostam magam a tusfürdőmmel elzártam a vizet majd kiáltam. Felvettem a pizsamámat és elindultam a szobámba. Rá férne már egy felújítás a szobámra. Mindegy ezen most nem fogom törni az agyam. Most a legfontosabb az az hogy bebújjak a puhá ágyamba és lezárjam pilláimat. Ezen törhetem majd a fejem reggel is. Így is tettem. Bemásztam az ágyamba , leoltottam az éjjeli lámpámat majd elaludtam.Ejjoo. Itt van az új rész. Igen tudom elégge későn de nemnagyon volt időm irni ezért csak most tudtam hozni. Sajnálom. Mostantól normálisan lesznek részek az-az naponta vagy két naponta. Remélem érdekesnek találjátok eszt a részt is.
VOUS LISEZ
Baby, I am Worth it {NAMGI}
FanfictionEgy átlagos fiú aki középsulira megy, és kiderül róla az ő meglepetésére úgyszint hogy nem annyira heteró mint ő aszthitte. A fiú aki a belekerül az életébe az nem más mint az osztálytársa MinYoongi. De előtte szembe kell néznie pár nehézséggel. Hog...