Písnička z mého telefonu mě probrala. Včera mě mamka nakonec poslala domů s tím že to zvládnou a Emily zůstane doma. Takže jdu sama první den do školy. Super že jo? Mám jen čtyřicet pět minut se nachystat,protože pak mi jede autobus a auto stojí u nemocnice a druhé je na šrot. Jo a vlastně proč je Marco v nemocnici? Zjistil že je Emily těhotná, odjel a napálil to do kamionu. Jo Emily je těhotná a je jí šestnáct. No a s kým asi? S tím blonďákem. Já to číslo u Emily totiž nesmazala. Nevím jestli půjde na potrat nebo si to nechá,ale teď je hlavní asi zdraví od Marca. No nic moje kroky následují vždy koupelnu,kde se umyju a převleču. Na sebe si vezmu černé džíny s dírama na kolenou, bílé tílko s vystříhem a na to si přes hlavu přetáhnu adidas mikinu. Potom jdu dolů,kde se nenasnidam protože mi za osm minut jede autobus. Takže běžím rychle nahoru pro tašku. Pak se jen obuju,vezmu si telefon a klíče a běžím na autobus.
Stihla jsem autobus? Jo stihla ale pohledy na to jak běžím a řvu na autobus jsou k nezaplacení. Když vstoupím z autobusu tak přede mnou stojí větší škola,do které budu chodit. Když se k ní přibližuji všímám si dost lidí ve skupinkách co horlivě diskutují o mě. Asi si myslí že jsou nenápadní když na mě jeden ukáže prstem a druhý přikývne. Ale nechávám to tak. Když vstoupím do školy něco nebo spíš někdo mě hned srazí k zemi. Když zvednu hlavu abych se podívala kdo tak se i usměju. Protože je to nějaká menší blondýnka co si právě sbírá učebnice ze země a přitom mumlá něco jako "promiň" "Nechtěla jsem"
"To je v pořádku. Jsem Rose" řeknu a ona se usměje ještě víc. " Já jsem Amy, a tebe jsem hledala. Pan ředitel mi řekl že tě mám přivést na první hodinu a po hodině máš jít do ředitelny. Tak jsem běžela abych tě našla" řekla a já se upřímně od srdce zasmála. "Tak jo" řekla jsem a ona mi pomohla vstát. "Díky" špitla jsem."A tu je jídelna. Většinou sedím sama,ale teď mi budeš dělat společnost ty doufám" řekla a já jen s úsměvem přikývla. "Do jaké třídy chodíš?" zeptala jsem se jí. "No měla by to být 4C, a ty?" řekla a mě úsměv opadl. "3A" řekla jsem.
"Nevadí,budeme se vídat o přestávkách a na obědě" řekla jenže to nepomohlo. Nikoho totiž ve třídě neznám. "A tělocvik ne?" zeptala jsem se jí. "No vlastně jo ale spíše s klukama" řekla. "Aha,tak mě buď hodná záveď do třídy, horší to dneska už nebude" řekla jsem jí a ona se zasmála a že vší silou mě objala. "Bude to v pohodě,kluci tam jsou v pohodě teda jenom asi dva" řekla a já přikývla ale bez úsměvu.
Ty dveře vypadají docela hezky. Ale co bude za nimi? "Tak tady se s tebou musím rozloučit" řekla. "Jo tak já jsem asi připravená doufám "řekla jsem a ona se usmála a rozběhla se pryč. "Tak hodně štěstí Rosie!" zakřičela z dálky kde se zastavila u svých dveří a pak do nich vešla. "Jsem Rose" řekla jsem si pod nos. Tak jo teď nebo nikdy. Říkám si v duchu. A pak zaklepu a otevřu. Vejdu dovnitř a všechny pohledy spadnou na mě. "Dobrý den, ty musíš být Rosamund Lengester. Tak se posaďte dozadu do volné lavice. Zrovna budu říkat zasedací pořádek" řekla a mě vyjelo obočí nahoru.
"Jsem jen Rose"řekla jsem už nepříjemně. I když vím že neví proč mi tak neříkat. A důvod je jasný. Říkal mi tak táta. I Rosie mi říkal on. A třídou se ozvalo jen tiché zasmání. "Tak se posaď" řekla už kapánek taky nepříjemně. "No jo už jdu" řekla jsem a protočila očima.
Učitelka začala říkat kdo s kým si má sednout a pár jmen jsem si zapamatovala ale ostatní jsou asi na moji hlavu složití. "Rosamnud teda Rose a Zoe do poslední lavice u dveří" řekla a já se podívala kdo by mohl být ta Zoe.
A když se zvedla usmála jsem se. Je to nějaká asi normální holka a hnědými vlasy. Až na to že má brýle a rovnátka. Ale tak to už není její chyba. Rychle jsem se zvedla, vzala batoh a šla si sednout blíže ke stěně. "Jsem Zoe" řekla mi.
"Já vím" odpověděla jsem. "Ty jseš Rose že?" zeptala se mě. "Už to tak bude" odpověděla jsem. "Proč sis vybrala tuhle školu?" Znovu se zeptala. "A proč máš tak debilně zkurvené otázky?" zeptala jsem se příliš nahlas. "Rose za dveře" řekla učitelka. "Osvobození" řekla jsem si pod nos. Ale nějaký kluk přede mnou to slyšel a zasmál se. "Něco k smíchu?"zeptala se ho učitelka. "Ne vůbec"řekl. "Běž se slečnou Rosie provětrat" řekl a to už jsem nevydržela a prostě vyšla ven a moje kroky mířily ven že školy. "Počkej kam běžíš!?" řval na mě pro mě pořád neznámý. " Pryč!"zařvala jsem. "Jestli chceš další problém tak jdi!" zařval když už jsem chtěla jít po schodech dolů. "Dobře,jsem v klidu tak mi řekni třeba tvé jméno když už semnou mluvíš?" položila jsem mu řečnickou otázku. "Jack a vím že si Rose" řekl a usmál se. A já mu jsme v opětovala.
S Jackem jsme si sedly ke dveřím od třídy a povídaly si. Zjistila jsem že je bratr od Amy a na tuhle školu prý nechtěl. Ale nic jiného mu nezbývalo když se tady před třemi lety přestěhovaly. "Jo jen aby ses pak nedivila,všichni co se na tebe budou divně koukat. No.." řekl a sekl se.
"Tak to vyklop bože"řekla jsem a loktem do něho šťouchla. "Máte se vrátit prý zpátky"otevřela dveře nějaká holčina a když nás viděla tak se usmála. Nechápu.
Když jsem vešla do třídy. Tak nějaký kretén se ozval "Použil si kondom?" zeptal se nahlas. Aha tak už chápu. "Ne nepoužil a nepoužije protože s prominutím,no není to můj typ. Co si budem že jo" řekla jsem a třídou se ozval hlasitý smích. "Uklidňete se všichni!" zakřičela učitelka. "A vy dva se posaďte" řekla a já se šla usadit vedle svojí otravné spolusedící. "Nandala si mu to,myslím Jackovi. Žádná holka mu to nikdy takhle neřekla" řekla Zoe vedle mě.
"Hm,hele chápu že si asi moc upovídaná ale mě celkem nezajímáš. Z toho vyplívá že se s tebou bavit nebudu. A zyvkej si na mou upřímnost" řekla jsem a mobil z kapsy si rychle dala do tašky. "J-jo dobře já jen mysl-" "Tak nemysli" řekla jsem a bouchla do stolu. "Rose po škole " řekla učitelka. "Super"odpověděla jsem. "Celý týden"řekla. Celá třída samozřejmě přihlížela. Ale není čemu se divit. Když nováček takhle vyjíždí po učitelce.Trochu delší bcs se nudím a protože jsem nemocná 💛
ČTEŠ
Ta z lékarny
Ficțiune adolescențiOsmnáctiletá dívka jménem Rose, po prázdninách nastupuje na novou školu společně se svou nevlastní o dva roky mladší sestrou. Rose se snaží najít už dlouho brigádu protože chce vypadnout od rodičů a od všech těch stěhování. Ale přiměje ji něco nebo...