Ráno mě probudil řev, který šel ze záchoda. Rychle jsem se vysmekla z Cameronovi náruči , hodila přes sebe jeho tričko a své kalhotky a běžela jsem na záchod. A to co jsem tam našla bylo to nejhorší co jsem kdy vidět mohla.
Emily seděla na zemi a neskutečně krvácela. " Camerone!!" zakřičela jsem a do pár vteřin přiběhl jen v boxerkách. Když viděl Emily tak na nic nečekal,popadl její telefon a zavolal záchranku. Záchranka do deseti minut přijela, Emily naložili a mě řekli že mám přijet do nejbližší nemocnice. Tekly mi slzy a nešly zastavit. Cameron se mě snažil uklidnit, ale nešlo to. Hodila jsem na sebe jen legíny a Cam jen džíny a mikinu. Co nejrychleji jsem seběhla schody dolů,obula jsem se a Cameron taky. Do nemocnice jsem se rozhodla jít pěšky a tak jsem s Cameronem v ruka v ruce běžela do nemocnice. Vůbec mi to nepřišlo divné. Rychle jsem do nemocnice vletěla jako střela a viděla jsem jak Emily někam vezou. "Emily!!" zakřičela jsem. "A vy jste?" zeptala se mě sestra. "J-jeji sestra teda nevlastní,ne teda jsem její sestra" blekotala jsem slovo za slovem. "No v tom případě když je to vaše sestra. Vypadá to na předčasný porod nebo taky potratí" řekne sestra a mě se podlomí nohy a kdyby tam nebyl Cameron tak bych ležela rozplácnutá na zemi. "Teď ji budou rozhodně dělat ultrazvuk a... slečno? slečno?!!" slyšela jsem než jsem úplně omdlela.
Probudila jsem se v bílé místnosti. No jo vlastně nemocnice. Emily. Rychle jsem vstala ale to do dveří přišel Cameron.
"Bože Rose lehni si" řekl ale já ho místo toho objala. Objetí mi opětoval.
"Musím vidět Emily" řekla jsem a vyšla ze dveří. "Rose teď ne, spí" řekl a já se zastavila. "Jé slečno vy jste vzhůru, její máma už tady byla a teď sedí v bufetu. No a teď k věci. Nebudu to obkecávat,prostě vaše sestra potratila.
Upřímnou soustrast" řekla a odešla.
"Upřímnou soustrast" řekla jsem znovu.
"Rose si v pohodě? Jsi celá bledá " řekne Cam. "J-jo myslím "řeknu a prohrábnu si své černé vlasy. "Pojď pojedeme domů" řekne a proplete si semnou prsty.
Jen přikývnu a ruku mu stisknu.Doma mě Cameron uložil do postele a řekl že si zajede jen pro věci a přijede zamnou. Mezitím jsem si uvařila čaj a máma mi vysvětlila že sice má přítele ale stěhovat se k nám nebudou,ani Cameron. Takže si to Cameron asi domyslel sám. Zítra ráno jedeme s Camem a mamkou do nemocnice za Emily. Když Cam přijel tak šel zamnou nahoru a lehl si ke mě. "Vymyslel jsem ti takovou přezdívku" prolomí to ticho mezi náma Cameron. "A jakou? " zeptám se a Cameron už po několikáté za dnešek proplete naše prsty. "Cameronova holka" řekne a já překvapením se posadím.
"Já myslela že nejsi na vztahy" řeknu a s otázkou v očích se na něj furt dívám.
"Ano říkal. Ale s tebou je to jiný. Já jsem se do tebe zamiloval po uši, první jsem si myslel že to je jen chvilkové pobláznění,ale teď už vím že není. Protože tě milu-" nedořekl protože jsem si ho přitáhla za mikinu a políbila.
"Já tebe taky" řekla jsem když se odtáhl.
"Přijala bys tu přezdívku?" zeptá se mě a já vytvořim zářivý úsměv na tváři.
"Ano" řeknu a znova ho políbím a cítím jak se oba do polibku usmějeme.
ČTEŠ
Ta z lékarny
Teen FictionOsmnáctiletá dívka jménem Rose, po prázdninách nastupuje na novou školu společně se svou nevlastní o dva roky mladší sestrou. Rose se snaží najít už dlouho brigádu protože chce vypadnout od rodičů a od všech těch stěhování. Ale přiměje ji něco nebo...