Ráno mi zazvoní budík a já vstávám protože dneska jdu navštívit Camerona.
Hodím na sebe černé džíny a bílý uplý crop top. Udělám hygienu a můžu vyrazit. Když dorazím tak vím kde má pokoj takže jdu rovnou tam. Jemně zaklepu a vejdu dovnitř. Když mě Cameron sponzoruje tak se zamračí.
"A ty jsi kdo?" zeptá se. Ach bože. Rychle zavřu dveře a přijdu blíž k němu. "Came prosím řekni mi že si mě pamatuješ" řeknu a slzy se mi spustí z očí. Chytnu ho za ruce a on se usměje. A pak se začne smát pořádně. Tak počkat.
Rychle jeho ruce pustím ale on je chytne znovu. "Promiň,musel jsem" řekne a přitáhne si mě blíž k němu. "Jseš vážně idiot" řeknu. "Tak co. Jak se má moje přítelkyně?" zeptá se a mrkne na mě.
"Přítelkyně?" zopakuji. "No? Tak si to řekla mým rodičům" řekne a dívám se na něj jak zadržuje smích. "Vtipný" řeknu.
"Jseš blbec víš o tom? Prosím tě víš jak jsem se o tebe bála? A ještě mi řekneš kdo Jsi? A děláš si ze mě srandu,protože jsem řekla tvým rodičům že spolu chodíme a nejvíce na tom srandy je že jsem to s tebou vážně znovu chtěla zkusit ale ty se musíš smát místo toho aby sis to nechal vysvět-" nedořeknu protože si mě k sobě přitáhl a přitiskl jeho rty na ty mé. Když se odtáhnu jako první tak si mě sjede od shora dolů.
"Takže mi dáš ještě jednu šanci?" zeptá se a hladi mě po bocích. Jen přikývnu a on mě stáhne na sebe. "Bože Camerone musí tě to bolet" řeknu a sednu si na něj obkročmo abych na něm nebyla celou vahou. A hned na to se otevřou dveře.
"Ježíšku na křížku. Já přijdu jindy" řekne od Camerona mamka a rychle zavře.
"Bože můj" řeknu. Cameron se ale mračí.
"Copak?" zeptám se a pohladím ho po tváři. "Byli tady i včera?" zeptá se bez záminky nějaké emoce. Rychle z něj slezu a vytahnu obočí nahoru.
"Jo byli" řeknu. "Najednou se starají" řekne a zavře oči. "Neřeš to ano? Je to tvoje máma a jako každá jiná má o své dítě starost" řeknu a dám mu pusu na rty. "Jo jen-" přerušila jsem ho. "Ticho" řekla jsem a usmála jsem se. Úsměv mi opětoval. "Až mě pustí tak si užijem" řekne a já se zasměju nahlas. "Když říkáš" řeknu a políbím ho.
ČTEŠ
Ta z lékarny
Teen FictionOsmnáctiletá dívka jménem Rose, po prázdninách nastupuje na novou školu společně se svou nevlastní o dva roky mladší sestrou. Rose se snaží najít už dlouho brigádu protože chce vypadnout od rodičů a od všech těch stěhování. Ale přiměje ji něco nebo...