•16•

2.2K 66 0
                                    

Do parku jsme přijeli asi o půl hoďky později,protože Cameron zdržoval a pořád to na mě zkoušel. Jack s Amber tam už stali a vypadá že přibrali Amy s nějakým klukem. Došli jsme k nim a všichni se pozdravily,ale když jsem objala Jacka tak se Cameron napřímil a křečovitě se usmál. "Co je mezi vámi?" zeptá se Amber a sjede nás oba pohledem. "Jsme kamarádi. Viď Came?" řeknu a nenápadně ho štípnu do zadku.
Cam poskočí a přikývne. Musela jsem se zasmát. "Já pojedu se všemi taškami a stany a Cam vezme všechny lidi Ok? A samozřejmě si beru Amber" řekne a políbí ji. "Vy jste sladcí" řeknu a Jack protočí očima. "Tak jako ty a-" zasekne se. "Ty a tvůj pes" řekne a já dostanu záchvat smíchu. "Vtipné. Když nikoho nemáš tak těžko se hledá někdo s kým by ti to slušelo " řekne a se slovem nikoho nemám dal důraz.
"Bože jedeme už " řeknu a beru Camerona za ruku a když si to uvědomím tak jdu za Amy a taky ji vezmu ruku. Všichni jdeme jak debilové k autu a držíme se za ruce. Nastoupím si na místo spolujezdce a když se všichni usadí tak Cameron vyjede. Nějak jsem si všimla že Amy po tom klukovi pokukuje.
Ten kluk se jmenuje Jason. Je to pěkný kluk,ale na Cama nemá. Cam mi po cestě dá ruku na stehno,protože si toho stejně nikdo nevšimne když ti dva vzadu spolu o něčem horlivě dyskutují a u toho se sebe asi omylem dotýkají. Chcou se.
Vidím to na nich. "Ti dva po sobě jedou" řekne Cameron a stehno mi stiskne.
"Taky sis toho všiml? Vůbec nás nevnímají" řeknu a jeho prsty propletu s jeho. "By jsme tu mohly dělat věci a jim je to jedno" řekne a zkousne si ret.
"Na to nemysli" řeknu ale stejně si ret musím zkousnout taky.
Když dorazíme k lesíku tak Cam zaparkuje. Vylezeme všichni z auta a začneme vytahovat všechny věci z Jackova auta. Když beru jako poslední pár tašek a chci zavřít kufr tak mě někdo zezadu obejme a já se leknu a tím pádem mi vypadnou všechny věci z rukou. "Camerone bože můj! Dej mi na chvíli pokoj" řeknu a vzdychnu když mi začne sát kůži na krku. "Vážně nás chceš skrývat?" zeptá se a svýma rukama sjíždí po mých bokách.
"Ano aspoň dneska a zítra" řeknu a otočím se k němu čelem. "Musíme jít, bude to podezřelé" řeknu ale on mě místo toho vysadí tak že já sedím v kufru(wtf to zní divně) a on stojí mezi mými nohami. "Jen dneska. Zítra už to nevydržím" řekne a vrhne se mi na rty.
"Lidi? Jste tady? Máme hlad tak dělejte Amber nám nechce dát nažrat dokud tam nebudou všichni!" křikne Amy. A já rychle Camerona od sebe odstrčím.
"Jo už jdeme"  řeknu a beru ze země tašky a přitom se znovu podívám na Amy, která nás pohledem skenuje.
"Asi bych něco měla vědět "řekne a proplete si prsty, které si dá za záda.
"Nic bys neměla vědět, prostě jsem Camovi něco vysvětlovala" řeknu a hodím po Cameronovi jednu tašku s jídlem. "Jak správně a dokonale udělat cuflek?" řekne a prstem směřuje na můj krk. "Ne a opovaž někomu něco říct" řeknu a přihmouřím na ní oči.
"Jasný. Držím jazyk za zuby" řekne a poplácá mě po rameni.
Když dorazíme na určené místo,tak Cameron začne skládat stan. Samozřejmě bych mu pomohla,ale zvládá to sám. Já se snažím nějak uklidit všechny věci okolo, protože je tu bordel. Když Cam dostaví stan začnu do stanu házet naše tašky. Tak to dělají i ostatní a Jack s Amber připravují gril, aby jsme si mohly začít dělat večeři.

Když dojím své grilované maso, tak se seberu a jdu do stanu abych se převlékla. Jenže to by nebyl Cameron kdyby nešel za mnou. "Camerone přestaň " řeknu když mi začne svlékat kalhoty. "Řekla si že se jdeš převléct,tak ti pomáhám" řekne a kalhoty stáhne a rovnou mi přetáhne přes hlavu i tričko.
"Víš že kdyby nás tady takhle našla Amber, tak budou všichni vědět že spolu něco máme" řeknu a odstrkuji Camerona od sebe protože mi začal pusinkovat celé tělo. "Ještě mi řekni že by ti to vadilo" řekne a zkousne mi kůži v podbříšku,takže jsem zavzdychala.
"No vadilo" vypustím z pusy a ani si to neuvědomím. Cameron se na mě úplně překvapeně i naštvaně podívá. A pak beze slova vyleze ze stanu a odejde.
Rychle na sebe hodím adidas tepláky a obyčejné bílé tílko, na nohy si obleču boty a rychle vyběhnu ze stanu. "Kam běžel Cameron?"zeptám se všech co sedí u ohně. "Řekl že potřebuje něco v autě tak jsem mu dal klíčky" řekne a já se rychle rozběhnu směrem k autu, u kterého stojí Cameron a vypadá že do něj nastoupí. Ale nepodaří se mu to,protože ho chytnu kolem pasu a nehodlám ho pustit.

Další,a děkuji za skoro 300 přečtení❤

Ta z lékarnyKde žijí příběhy. Začni objevovat