•29•

1.5K 55 0
                                    

Hned po návštěvě doktorky jsem se vydala do lékárny. Co kdyby se náhodou spletla a já těhotná nebudu? No zase abych si tak nefandila. Ale i tak jsem si ten test koupila a rovnou letím domů si udělat ten test. Doma je překvapivě ticho. No ještě aby nebylo když musí být po cestě unavené. Bože Rose! Uklidni se. Říkám si v hlavě. Rychle zalezu na záchod a pro jistotu si zamknu. A jdu na to.
Těhotenský test mi taktéž ukázal že jsem těhotná. Rychle ten test zabalím do toaleťáku a dám si ho do zadní kapsy a rychle přeběhnu do svého pokoje. Test rychle hodím do své tajné krabičky a zamknu. Uff. Znovu popadnu telefon že zavolám Cameronovi ale než jsem to stihla udělat tak mě překvapila jedna zpráva. "Koukej jak si tvůj přítel dokáže užívat i bez tebe" od koho? Jo přesně ta svině. Zprávu rozkliknu a pod tím je i fotka. On a nějaká holka. A hned na to mi začne volat Cameron. Voláš pozdě hochu. Telefonem hodím o zeď naproti mě a rozbrečím se. Vezmu první věc co uvidím a hodím ji taktéž do zdi. Ta věc byla učebnice z matiky. Otevřu šuplík a začnu z něj vyhazovat věci a křičet.
Když slyším že se za dveřmi zřejmě baví moje sestra s moji mamkou,tak rovnou otevřu dveře a proběhnu mezi nimi.
"Rose!" zakřičí Emily. Ale já ji ignorují.
Rychle si obuju boty a vyběhnu ven. Když už stojím před domem kde jsem chtěla i nechtěla doběhnout tak začnu bušit na dveře. Ale když otevře Amber tak mi spadne čelist. "Co tady děláš ty děvko" řeknu klidně a pak vidím jak Cameron jde a vtáhne mě dovnitř. "Co děláš?!!" zakřičím. "Viděla si tu fotku?"zeptá se mě Cameron. Když mlčím tak mu asi dojde že jo. "Och Bože Amber jseš padla na hlavu! Já ti řekl že ti to dám a vše vyřídím a udělal jsem i to co si chtěla!" křičí a já jen koukám a ničemu nerozumím. "Jednu věc si neudělal" řekne. A Cameron povytahne obočí.
"Můžete mi vysvětlit co se tady děje?!" zakřičím. "Měla bys jít" řekne Cameron.
"Cože ?"  "Prostě vypadni!" zakřičí.
"Dobře ale po druhé už zamnou neloz. Nebo počkat. Už za mnou neloz nikdy! Rozumíš?" křičím. A když ani jeden z nich nic neřekne tak si jen šetřu slzy a beru za kliku. "Počkej. Proč si vůbec přišla?" zeptá se mě Amber. "Protože jsem... tedy protože nevím Proč! Asi protože je to děvkař a lhář!" zakřičím a vyběhnu z jeho baráku. Přes slzy nevidím skoro na cestu ale pak do někoho vrazim. A tím někdo to byl Jack. "Rose? Jsi v pohodě?" zeptá se. "Ne!" zakřičím a chci se znovu rozběhnout ale on mě chytí za obě ruce. "Co dělám špatně?" zeptám se ho na rovinu. " Cože?"řekne.
"Slyšel jsi dobře"řeknu. "Tak jinak. Proč mě Cameron podvedl a teď mě vyhodil z jeho domu a zůstal tam s Amber?!" zvyšuju na hlasitosti. A když se mu kouknu do očí tak vidím že ví pravdu.
"Dobře. Určitě víš že Amber je pěkná svině. No prostě jsme se s Cameronem dostali do celkem velkých sporů" řekne Jack. "A co se stalo?Do jakých sporů?!" ptám se dál. "Amber potřebovala pomoct a my jsme na to kývli ale nevěděli jsme do čeho jdeme" řekne. "Pokračuj" řeknu rázně. "Amber se prostě potřebovala zbavit drog. Takže řekla že nám to dá a poprosila nás jestli se toho můžeme zbavit no ale když už jsme se toho zbavily tak měla fotky a video jak si to bereme od ní a ona si určila podmínky podle jakých budeme podle ní skákat chápeš? Proto byla všude kde já a Cameron" řekne a sedne si na patnik. Ale semnou to ani nehlo. "A proč mě Cameron podvedl?" zeptám se. "No tak to nevím. Protože já byl už na noc obstarán jejím úkolem" řekne. "A jakým?" zeptám se. "Měl jsem vyfotit Camerona a tu holku a poslat ti to" řekne. "Ale ta fotka přišla z čísla od Amber!" zakřičím.
"Já vím. Však já měl její mobil"řekne.
"Ty jseš takový hajzl!" zakřičím a vlepím mu facku. "Sbohem" řeknu a rozběhnu se zpátky domů kde začnu házet věci do kufru. Napíšu na nějaký papír vzkaz mamce a Emily,které mě šli asi hledat protože doma nejsou a s kuframa nasedám do taxíka. "Na nádraží prosím" řeknu a utírám si všechny slzy. Telefon který je rozbitý ale pořád funguje tak začne vyzvánět. Ale když vidím fotku Camerona tak se jen zamračím a telefon příjmu. "Co ještě chceš!" zařvu. "Kde jsi? Musím ti něco říct" řekne. "Neboj doma už se neukážu. Běž radši skákat podle Amber a šukat si ty tvoje děvky" řeknu s největší nechutí a telefon pak vypnu a nehodlám ho zapnout až dokud nebudu tam kde budu chtít být.

Ta z lékarnyKde žijí příběhy. Začni objevovat