Další ráno mě probudil telefon. Přesněji mi někdo volal. A když jsem se podívala kdo, musela jsem protočit očima.
"Copak potřebuješ" řeknu a kouknu na hodiny. Teprve osm?
"Jedeš s náma na týden pod stan. Klidně vem Camerona. Vím že stan nemáš,takže Cameron vezme svůj a budete spolu ve stanu. Jo a ve tři v parku. Pa mám tě rád" řekne a típne.
"To je debil" řeknu a zalehnu Camerona.
A když to s ním nehlo tak jsem ho začala líbat po těle. Začala jsem u podbřišku a pokračovala nahoru až ke rtům. A když jsem ho políbila na rty tak začal spolupracovat a polibek prohloubil.
"Kdo ti volal tak brzo?" zeptal se se svým ranním chraplákem. "Jack" řeknu a chci ho políbit, jenže uhne. "Volal že jedeme pod stan" řeknu a chci ho políbit jenže znova uhne. "Came on má Amber A budeš tam semnou. Nemusíš žárlit " řeknu a lehce se usměju. I když to nejde ,protože nemá důvod žárlit.
"A když tě políbil u skříňky,tak to bylo asi čistě kamarádské" řekne s překypující ironií. "Udělal to on,protože vás chtěl naštvat. Nic víc v tom nebylo" řeknu a chci ho znova políbit ale znova uhne.
"Tak si buď naštvaný jak dlouho chceš,ale já to trpět nebudu" řeknu a slezu z něj. Jdu do šatníku a pro tašku a naházím si tam oblečení pod ten stan.
S taškou přes rameno jdu zpět do pokoje,kde Cameron furt leží a dívá se do stropu. Jen se ironicky uchechtnu a jdu dolů do kuchyně. Tašku hodím k židli a jdu připravit snídani. V ledničce beru mléko že udělám palačinky, když v tom mi na bocích přistanou ruce a na krku mě Cam začne obsypávat polibky.
"Came teď a tady ne" řeknu a snažím se dostat z jeho sevření.
"Promiň mi to prosím. Prostě jsem kretén a jo žárlím,Ale pochop mě.
Kdyby se u mě motala třeba Molly tak taky určitě nejsi šťastná a určitě bys taky žárlila" řekne a svou ruku přemístí na vnitřní stranu stehna. Musela jsem přivřít oči a ret jsem si drtila. A když přiložil jeho rty na ty mé už jsem to nevydržela a polibek jsem prohroubila. Cítila jsem jak se do polibku usmál a vysadil mě na linku. Sundal mi jeho tričko a teď jsem před ním byla jen ve spodním prádle.
Své polibky přemístil na můj hrudník a to už jsem zavzdychala.
"Pane bože" vykřikl někdo za náma. Rychle jsem Camerona odstrčila a přetáhla si přes hlavu tričko.
"Mami? Nemáš být u Emily?" zeptám se a nervózně si drtím ret. "No teď jsem se za ní chystala" řekne a sjede nás oba pohledem. "Takže kamarád?" zeptá se a projde kolem nás do ledničky.
"Jo, teda ne vlastně-" "Chodíme spolu" řekne za mě Cameron. Jen se na nás máma usmála a vrátila se zpátky ke své práci. "Budou palačinky. Dáte si?" zeptá se a vytahuje mléko. "No já bych je mohla udělat kdyby-" ztratila jsem slova.
"Kdyby jste se nepokusily ze mě udělat babičku" řekne a jde na ty palačinky.
Cameron zadržuje záchvat smíchu a já se rozhodla ho potrápit. Zářivě jsem se na něj usmála a přišla k němu blíže.
Šibalsky se na mě usmál. Dala jsem mu ruku do kalhot a pomačkala až když už by se mohl udělat jsem ruku vytáhla.
Podíval se na mě zdrceným pohledem,ale já šla zpátky do kuchyně pomoct mamce.
Když máma řekla že už to dodělá a ať si jdu sednout na bar tak začal Cameron.
Hezky mi tam strčil ruku a až kdy jsem mohla být tak ruku vytáhl. "Came" řekla jsem a plácla ho po stehně. "Ano?"zeptal se. Jen jsem naštvaně zavrčela a pustila se do palačinek,které mamka před nás postavila. Po snídani jsem oznámila Camovi a mamce že na týden jedeme pod stan a oba souhlasily. A škola? Dostali jsme týdenní ředitelské volno,takže v pohodě.
ČTEŠ
Ta z lékarny
Teen FictionOsmnáctiletá dívka jménem Rose, po prázdninách nastupuje na novou školu společně se svou nevlastní o dva roky mladší sestrou. Rose se snaží najít už dlouho brigádu protože chce vypadnout od rodičů a od všech těch stěhování. Ale přiměje ji něco nebo...