•7•

3.1K 87 0
                                    

Když konečně zazvoní na přestávku tak si přes rameno přehodím batoh a mířím si to do ředitelny. Jenže to mi někdo zastoupil cestu. Byl to Jack. "Co potřebuješ?" zeptala jsem se. "Chci tě doprovodit k ředitelně" řekl a usmál se.
"Ahaa tak Jo a ty na mě nejsi nasraný?"zeptala jsem se zatímco jsme se dali do chůze. "Ne,já vím že jsi to řekla jen proto aby si ostatní nemysleli že jsme spolu spali" řekl a pokrčil rameny. "No tak to není! Ty vážně nejsi můj typ" řekla jsem a přitom do něj žduchla. "No jak chceš"řekl. Jen jsem nechápavě zvedla obočí. "No za to tě nepozvu na to kafe co jsem plánoval" řekl. "Kafe si uvařím doma" řekla jsem a zasmála se a on semnou. "No dobře,a tu je ta ředitelna" řekl a ukázal na dveře. "Díky" řekla jsem. Zaklepala jsem a čekala než mi někdo dá povel vejít dovnitř. A když se ozvalo dále tak jsem otevřela dveře a vešla. Dveře jsem za sebou zavřela a šla si sednout. Ale na té židli seděl Cameron. Počkat Cameron?!
"Dobrý den já jsem Rose a potřebuju učebnice a klíček od skříňky"řekla jsem a usmála se na Camerona jako pozdrav a on mi úsměv opětoval. "Jo tak učebnice jsou ve skříňce a klíčky máš tady" řekl a podal mi je. "Jo a ještě se mi na vás stěžovala paní učitelka Soto"řekl a poukázal na druhou židli v rohu abych si sedla. Vzala jsem židli,posunula ji ke Camovi a sedla jsem si. "Řekla mi že máš být týden po škole. Což taky dodržím. A tím chci říct že trest budeš mít společný s Cameronem. Budete vytírat jídelnu a zvedat židle v jídelně" řekl a Cameron se na mě s ušklebkem a letmo podíval. "Jo tak to zvládnu" řeknu a postavím se. "Těšilo mě slečno Rose" řekl a podal mi ruku. "Mě taky" řeknu a ruku mu taky podám a potřeseme si.
"Tak nashle " řeknu a ředitel jen kývne.
Vyjdu a Jack už tu není. Místo toho kolem mě prošla nějaká pipina a polila mi mikinu džusem. "No to si děláš prdel!" křiknu na ní. "Ne nedělám" řekne a odkráčí si to dál. Ze dveří vyjde Cameron a pousměje se. "Ty ses vážně polila?" řekne a zasměje se. "Vypadám na to že bych držela v ruce džus?" řeknu nepříjemně. "Jaj v klidu Rosie" řekne a šťouchne mě do břicha. "Jsem Rose. A mohl bys mi prosím podržet batoh chci si tu mikinu sundat a hodit do té přiblblé skříňky"řeknu a batoh mu dám do ruky.
Sundám si mikinu a pak mi to dojde. To tílko s větším výstřihem. Cameron se jen přiblbe usměje a batoh mi dá zpátky. Bez nějakého slova se znova rozejdu ke skříňkám. Když do ní hodím mikinu. Skříňka se zničehonic zavře. A když se podívám kdo to byl tak jen zvednu obočí.
"Camerone víš že si mi málem skřípl hlavu?" zeptám se ho. "Jo A ty víš že se na tebe všichni koukají?" řekl a opřel se o skříňku. "Teď už Jo,a promiň musím na hodinu" řeknu a zamknu skříňku. Jen za sebou slyším jak řve "Po škole tě počkám v jídelně!" Jo jasně. Co si teď lidí budou o nás myslet?

Když zazvoní poslední zvonění tak se rychle ženu do jídelny abych začala. Cameron tu ještě není takže můžu začít v klidu. Zatímco vytírám málem dostanu infarkt. Někdo mě polil kýblem s vodou.
"Camerone proč?" zeptala jsem se zoufale. "Protože teď nemáš co na sebe" řekl. "No bez tebe bych to nevěděla" řeknu mu nazpátek a ždímám si tílko.
"Teď vytři ten zbytek a já zvednu židle " řeknu a hodím po něm ten kýbl ale on ho chytne a zasměje se.

Nechápu jak ale teď je Cameron u mě a díváme se na film. Přesněji na After. Ten film miluju. Stejně jako ten popcorn. Když se v tom filmu ti dva polibily tak se Cameron usmál. A když to udělal zase tak už jsem to nevydržela. "Proč se tomu směješ kruci?" řeknu a sednu si. "Nechápu jak si mě donutila se dívat na tu slaďárnu" řekne a já vykulím oči.
"Tak když se dívat nechceš tak to vypnu" řeknu a chci vstát jenže on mě chytne za ruku a posadí zpátky. "Dělám si srandu bože" řekne ale já stejně vstanu a vypnu to. "Proč si to vypla?" řekne. "Protože se tomu pořád směješ a já už to nehodlám dal trpět" řeknu mu a vezmu si deku co jsem mu půjčila. "A co budeme dělat?" řekne a přikryje se taky. "Nevím, můžeme si povídat nebo taky spát"řeknu.
"Spolu? To bych bral" řekne a já se na něj vražedně podívám. "Ne v klidu, stejně už musím jít" řekne a já přikývnu. "Jo a díky za ten test, teď vím že ta holka je těhotná ale jde na potrat" řekne a já se zamračím.
"Chudák miminko"řeknu zatímco se on obouvá. Nic na to neřekne jen otevře dveře dá mi pusu na líčko a jen s "Ahoj zítra ve škole" odejde. To je takový idiot pomyslela jsem si. Pak už si dám jen sprchu, převleču se a jdu spát.

Ta z lékarnyKde žijí příběhy. Začni objevovat