•40•

1.5K 55 1
                                    

O 5 let později

Moje každé ráno bylo téměř stejné.
Ráno jsem vstala,udělala jsem snídani Nickovi a Daisy a sobě jsem si udělala kafe. Ale dneska je to jiný. V bytě je chaos,protože jsme zaspali a dneska je naplánována oslava mých a od Daisy narozenin. Daisy je pět a mě dvacet čtyři, páni mě už je dvacet čtyři.
Rychle si zalezu do sprchy a celá se umyju. Pak vylezu a obleču si černou áčkovou sukni a obyčejné bílé tílko a samozřejmě spodní prádlo a silonky.
Rychle vběhnu Daisy do pokoje a vidím jak má vyházenou celou skříň a snaží se něco najít. "Daisy! Co tu proboha vyvádíš?" mírně zvýším hlas.
"Hledám šatičky" vzlykne a já se k ní rozejdu. "Vždyť je máš pověšené na věšáku" řeknu a pohladím ji po vlasech.
"Jooo" řekne a rozběhne se k druhé skříni a vytáhne si růžové šaty a začne si je oblékat. "Hele hele,byla si ve sprše?" ptám se. "Jo,Nick mě už osprchoval. Jen mi nedal snídani,prý potřeboval něco vyzvednout" řekne a šaty už má na sobě a obléká si růžové silonky. "Dobře tak já ti ji udělám" řeknu a pospíchám do kuchyně,kde vytáhnu obyčejné tousty a namažu je pomazánkovým máslem.
Položím talířek na stůl a položím tam ještě sklenici s pomerančovým džusem.
Jdu do koupelny a vytáhnu kůlmu.
Postavím se za Daisy a začnu ji natáčet vlasy zatímco ona jí. V tu samou dobu přijde Nick a na obě se jen usměje a vpadne do ložnice a převlékne se.
"Za jak dlouho budou v té pizzérce teta a máma?" zeptám se Nicka.
"Za asi 45 minut tady dojedou vlakem. Máme čas" řekne s klidem Nick.
"No tak to nemáme,musíme tam převézt ten dort a ostatní dobroty" řeknu. "A taky lízátka" dodá Daisy a já se zasměju.
"Ano i lízátka" řeknu a kůlmu vytahuji ze zásuvky a pokládám ji na bezpečné místo. Jen tak pro informaci,už nebydlíme v bytě,kde jsme se přestěhovali s Nickem. Bydlíme v Bostonu. Ano v Bostonu. Před cca měsícem jsme se tu přestěhovali,ale teta a moje mamka zůstali tam v tom zapadákově. Teď taky bydlíme v bytě,ale o něco větším,protože máme i psa. Staforda,jmenuje se Mia a má jen čtyři měsíce. No ale zpátky k dnešku.
Všichni už jsme připraveni a všichni neseme něco do auta. Naskládáme to do kufru a vyrážíme do restaurace,kde má být oslava. Zaparkuji co nejblíže ke vchdou,a pak už nosíme všechny věci dovnitř. Výzdoba už tady je a stoly jsou prostřené,musela jsem si na to zaplatit lidí,protože tohle už by jsme asi nestihly.
Když už se blíží jedna hodina tak jenom otevřu dětský koutek,protože Daisy tu nebude jediná jako dítě. Ve školce má plno kamarádů,které jsme i s jejími rodiči pozvali. A taky strejdu,kterého jsme dlouho neviděli. Prý si našel přítelkyni.
Babičku a dědu z máminé strany a taky máminou druhou sestru,která má dvě děti. Holčičku a chlapečka,dvojčata. Jsou o něco starší než Daisy.

Zvonek u dveří oznámí že někdo dorazil na naší oslavu. A je to strejda! Rychle se k němu rozběhnu a padnu mu kolem krku. Vedle něj stojí nějaká brunetka asi v jeho věku. "To je Caroline. Moje přítelkyně" řekne a já se na brunetku usměji a nabídnu ji ruku. "Rose" řeknu.
"Caroline" odpoví a pak ji jednoduše vtáhnu do objetí. Pak se odtáhne. "Promiň" řeknu a trochu se zasměju. "V pohodě" odpoví a já se otočím.
"No a tohle je Daisy,moje dcera" řeknu a Daisy zčervená. "No šup,pozdrav strýčka" popostrčím ji a ona ho obejme.
Pak se kouknu za ně,a vidím další hosty.
Vypadá to že došli všichni,se všemi se pozdravím a všichni usednou na místa.
Povídáme si a smějeme se. Když se koukám po všech lidech a to kde sedí,zaujme mě prázdné místo.
Vím úplně přesně kdo by tam seděl,ale neměla jsem dost odvahy ho pozvat.
No jo celá Rose.
Kouknu na hodiny a jsou dvě. Nickovi pošeptám ať donese dort a já zavolám děti. Všechny se postaví kolem stolu a Nick pomalu jde s dortem k nám.
Já začnu zpívat a ostatní se přidají. "Hodně štěstí zdraví,hodně štěstí zdraví. Hodně štěstí milá Daisy-"- Nick dodá a Rose. "Hodně štěstí zdraví" dozpíváme a spolu s Daisy sfoukneme všech dvacet devět svíček.

Jeeej dvacet čtyři,moje oblíbené číslo!
Hezký čtení❤

Ta z lékarnyKde žijí příběhy. Začni objevovat