7

3.1K 347 29
                                    

son güne dört ay on üç gün kala

"iyi misin?"

"şunu sorup durmasan?"

o ve sevgilisi yalnızca üç metre uzağımızdaydı. neden gelmiştim ki buraya? onun buraya geleceğini bilsem asla gelmezdim. 

"yanakların kızarıyor belçim."

"farkındayım."

"şey, az önce bir saniyeliğine sana baktı."

"lütfen. söyleme şunu. yanlış fikirlere kapılıyorum."

"haklısın."

"ben gidiyorum."

"gitme. lütfen. uzun zamandır etkinliklere katılmıyorsun."

birkaç dakikalık sessizlik oturdu aramıza. üniversitenin konferans salonundaydık. tiyatro kulübünün hazırladığı bir piyesi izlemeye gelmiştik. sağ tarafımda, dört koltuk uzağımda oturuyordu. sevgilisi diğer tarafındaydı. 

az sonra olcay geldi. esin'in başını öpüp bana göz kırptı. "n'aber hanımlar?"

"iyiyiz kuzu. geciktin sanki."

"bisikletin zinciri attı."

onlar yanımda sohbet ederken ben sahneye baktım. dekor hazırlanmıştı. insanların toplanmasını bekliyorlardı. bir süre sahneye baktım. ardından başımı sağıma çevirdim. sevgilisi yanında değildi. elindeki telefona bakıyordu. uzaktan bakınca kirpikleri ne kadar uzun görünüyordu, vay canına. dudaklarımı birbirine bastırıp ona bakmaya devam ettim.

başını bana doğru çevirince üç saniye boyunca birbirimize baktık. bana selam verircesine gülümsediğinde hızla başımı önüme çevirdim. saçlarımı sağ tarafıma alıp yüzümü kapattım ve kalbimin durulmasını bekledim.

kahretsin. böyle olacağını nasıl tahmin edememiştim?

xxx

lütfen beni tut boraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin