35.

32 3 0
                                    

- egyszer nem rég, pár napja! Voltam a bulitokban! -mondtam. Ezek szerint nem ismert fel a szőke parókában.

- ott? Te? - kérdezte értetlenül. - hogy? Mindig kerestelek... Sokan voltak az osztályból...

- akkor ma felfedem magam! Akkor a parkban délután 6 kor! -mondtam az időpontot.

- oké! -mondta és áttért egy másik témára. - majd vacsizol nálam?

- jaaa! -helyeseltem. Remélem nem bánom meg!

- akkor majd találkozunk! -mondta és letette a telefont.

???

Oké. Adok neki egy esélyt.

5 körül készülődni kezdtem és felvettem a parókámat is. Ha nem veszem fel, akkor lerohannak a rajongók. Ott ülök a padon vagy fél órája, de senki nem járt arra. Hol van ez? -erre megjelent és körbe nézett úgy ötször. Aztán elindult visszafelé.

-Harry! -kiáltottam oda neki- késtél!

Megdöbbenten bámult rám és felmérte a helyzetet.

(Ezeket viseltem)
- gonosz vagy! -mondta dühösen. -voltam itt egy fél óraja és csak egy szőke dögös csaj ült itt!

- én néztem, hogy mikor jössz! -mondtam neki. - és kössz! -tudta,hogy mire gondolok és kacsintott egyett.

- akkor menjünk! - mondta és elindult az egyik irányba.

Az időjárás szeles és borús volt. Nem látszódott a nap a felhőktől. Fázni kezdtem és megnyertem Harry pulcsiját. Sokat dumáltunk, míg mentünk hozzájuk. Nagyon jófej volt, de akkor is egy paraszt.

- nincs itthon senki... -mondta és ledobta a táskáját a fotelba.

7 óra van és éhes vagyok, de nagyon. Vacsizni kezdtünk és közben beszélgettünk. Ő főzött!! Igazából kiderült, hogy tényleg komolyan gondolja a dolgokat és nem is akar sietni sehova... Csak ő is, mint minden srác perverz. Felmentünk a szobájába és végigmutogatta a dolgait. Rend volt, de bevallotta, hogy nem mindig ilyen tiszta a szobája. Miattam csinálta a vacsit és ezt is. Értékeltem és adtam egy puszit az arcára, majd beletúrtam a hajába.

Az a tipikus felül hosszú haj és oldalra van fésülve.

Csak egy szó nélkül leültem az ágyára és ránéztem. Ott állt előttem, de meg sem mozdult. Látszott rajta, hogy gondolkodik. De inkább maradt annál, hogy mellém ül. A kezét a combomra helyezte és simogatni kezdte a farmerom. Csak ott ültünk és néztünk egymásra.

-mit szeretnél? -kérdeztem. Mert már nem bírtam tovább.

- beszélj hozzám! -mondta nevetve..

- 10-kor elég hazamennem! Apa jön értem! - levettem a parókát és az ágyra dobtam. - végre, már megsültem!

- tudod jó érzés, hogy eljöttél! Én azt hittem nem fogsz!

- én ha megigérem akkor meg is tartom! Te igazán jófej vagy, csak a suliban furán viselkedtél velem...

- az csak azért volt, hogy felhívjam magamra a figyelmet! És sikerült? -kérdezte.

- sikerült, ha azt akartad, hogy letépjem a fejed! -válaszoltam nevetve. Egy párnát dobott a fejemhez jutalom képpen.

- 10 óra van! -mondta és pont abban a pillanatban meg is szólalt a csengő.

-mennem kell! Majd holnap találkozunk!- mondtam és megpusziltam az arcát.

- lekísérlek! -ugrott fel ő is. Leindultunk a lépcsőn kézen fogva. Újra csengettek. Elkezdtünk szaladni lefele. Én majdnem el is estem a madassarkúmban.

- szia apa! -köszöntem neki és adtam az arcára egy puszit.

- gyere, menjünk! - mondta és az autó felé indultunk. Bepatantam volna, de egy paparazzi bukkant fel. Apa gyorsan becsukta az ajtómat és indult is volna el, de egy fekete nagy autó megállt előttünk. Semerre nem tudtunk menni. Harry ott állt az ajtóban és ő nem is tudom. Inkább gúnyosan nevetett. Mintha tudta volna, hogy ez lesz.

- apa, mi lesz most? -kérdeztem. Ő kipattant és kiabálni kezdett. Késő volt. Én ott ültem a kocsiban, de hírtelen kinyitották az ajtót. Lefogtak, de én mozdulni sem tudtam. Elvittek. Mikor apa észrevette már késő volt.

Mikor megállt a kocsi kinyíltak az ajtók. Lépteket hallottam. Sötét volt mindenhol. Az órámat megnéztem 1 óra volt. Suliba kéne mennem, vagyis majd. Hol vagyok? Miért raboltak el?

- hahó? Valaki kinyitná? -kérdeztem. Már alig volt bent levegő. Nyikorogva végre kinyílt és egy ismerős arcot vettem észre. Rögtön rájöttem mi ez z egész.

- Boldog szülinapot! -kiálltották egyszerre. Szóval ezért csinálták? Itt volt majdnem az egész osztály. 18 lettem.

Egy kivilágított kaput láttam magam előtt. Ez a mi házunk? Kiléptem és mindenki kérem gyűlt. Mindenki kiabált és akkor vettem észre apa kicsiját. Harry is itt van és humcutul vigyorog a tömegben. Úgy látom, hogy valakik nagyon jól érzik magukat. Ann és Nickre céloztam, akik éppen az italos pultnál smároltak. Én is odamentem és elvettem egy teli poharat. Anya és a testvéreim robogtak kifele a házból. Mindegyikőjük kezében volt egy ajándék.

Gyönyörűen feldíszítették a kertet lámpákkal és virágokkal. És egy színpaddal.

- énekelj, énekelj! - ordította a tömeg. Anya közeledett felém.

- nem ártana valami elegánsabb ruhába bújnod! -mondta- otthagytam neked egy gyönyörű darabot az ágyadon! - felrohantam és azon nyomban átöltöztem. Közben beindítottak egy zenét. Ez a ruha meseszép. Anya nagyon ismer, tudja, hogy mi tetszene.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Music Is My Life◀The lyrics are my story.   Where stories live. Discover now