A következő akibe botlottam az Edward volt.
- szia! Mi újság? -kérdezte- hogy ment az a nehéz doga?
- ötöst kaptam! Sikerült!
-gratulálok, annál a tanárnál nehéz ötöst kapni! - és megölelt. -mi ez a piros folt az arcodon? Egy kézfolt?
- nem, semmi nem történt! -nem akartam, hogy megtudja, hogy az exével veszekedtem. -tényleg semmi! Veled mi a helyzet?
-összejöttem egy csajjal! Barátok vagyunk azért mondtam el! - csalódtam. Azt hittem szamítok neki, többet mint barátok.
- örülök nektek nagyon! -erőltettem egy mosolyt az arcomra. -nekem mennem kell! Még át kell néznem ezt, azt! Köszönöm, amit értem tettél! - és otthagytam. A könnyeimmel küszködtem, nehogy lássák, hogy gyenge vagyok.
-szia Nick! -köszöntem a fiúnak. Megölelt, látta rajtam, hogy baj van.
- mi történt? -kérdezte.
- nincs baj, csak jó téged ölelni! Tudod rettentően fontos vagy nekem! -mondtam. Közeledni kezdett a szám felé és megállt.
- hogy vagyok neked fontos? Azt hittem, hogy....
- rosszul hitted, ha azt gondoltad, hogy Edward kell nekem! -megcsókolt a folyosó közepén.
Edward a másik oldalról nézte a történéseket. Ezért röhögött, mert igaz. Méghevesebben kezdtem csókolni. Hírtelen azt éreztem, hogy egy bottal érintik a hátam. Gyorsan befejeztük és megfordultam, egy tanár csípőre tett kezekkel állt ott egy bottal. Gyorsan bementünk a terembe, de mielött beléptünk volna körbenéztem. Edwardot pillantottam, engem vagyis minket nézett. De hírtelen elkapta a tekintetét és egy lány felé indult. Én bementem a terembe Nickkel kézenfogva. Leültünk a helyünkre és Nick közelebb jött hozzám, hogy más ne hallja mit mond nekem.
- tudom, hogy nem így érzel irántam! Én segíteni tudok neked féltékennyé tenni Edwardot! -mondta mosolyogva- én nem így érzek! Csak a barátod akarok lenni! Csak azért csináltam, hogy össze jöjjetek! -mondta.
- köszönöm, de mondhattad volna ezt előbb is! -mondtam durcásan.
- akkor nem lett volna ilyen igazi! Te tele vagy szeretettel, megjátszottad volna miattad magad! -mondta és elhúzódott melőlem.
Az órák nagyon gyorsan elteltek, izgik voltak. Hazafele Edwardal mentem. Elég szótlan volt és rosszkedvű.
-baj van a barátnőddel? Vagy miért vagy ilyen? -kérdeztem.
- ma túl sok mindent megtudtam... - gyorsan kezdett verni a szívem. - összeverekedtél az exemmel! Ez komoly?
- én csak... De nem is verekedtünk ő ütött meg!
- nem érdekel, mégis hogy gondoltad? -kérdezte dühösen. Nem gondoltam, hogy ilyet mondok, de ez a paparazzi jókor jött.
- hölgyem kérhetünk egy képet! -kérdezte. Ugyanaz volt aki reggel. Edward ment tovább nem érdekelte a történések.
- Edward, hova mész? -kérdeztem, de a fotós megállított.
- csak el innen! -mondta és nagyléptekkel eltünt.
-kerestelek a suliban is Jamella! -mondta és közben kattogtatta a fényképezőt.
- én azt sem tudom kiről beszél! -mondtam határozottan.
- ne tegyen lóvá! Maga az kisasszony! - egy pillanatra sem állt le a fényképezéssel. A másik kezével az én csuklómat szorította.
- segítség! -kiabáltam. Egy férfi lépett ki az egyik házból.
- tűnjön innen! Mégis mit akar ettől a gyerektől? -kérdezte a mély hangján.
- ő a híres Jamella! Kell készítenem pár képet! A tévében lefogjuk adni! Nem kell megköszönni!
- csak szeretnék a hírekben leadni! -mondta a férfi és kikapta a fényképezőgépet a paparazzi kezéből majd a földre vágta. A fotós elmenekült a színről.- jobban kéne kezelned ezeket a dolgokat! Menjetek tömegestül iskolába, de én nem tudok mindig itt lenni, hogy segítsek! Itt a kártya! Az öné! - a kezembe adta és visszament a házába.
- köszönöm! -mondtam- hálás vagyok!
Folytattam az utam haza. A tanulnivalókkal hamar végeztem és beléptem a blogomra és felraktam egy új mixet.
Fanok!
Nagyon köszönöm, hogy ennyire szeretitek a zenéimet! Remélem nem veszítik el egyesek a fejüket. Igyekszek a legjobb formámat hozni! Ne akarjatok elvárni olyanokat amiket nem tudok teljesíteni! Például nem tudok pózolni kamerák elött, és ezt egyesek nem tartják tiszteletben!Mikor kiraktam, szinte rögtön válaszoltak rá. Mindeki megértő volt, de holnapra ki kell találnom valamit, hogy a paparazzi ne ismerjen fel.
CITEȘTI
Music Is My Life◀The lyrics are my story.
DragosteA világom a zene körül forog. Szeretek zenét csinálni, ennél nincs jobb a világon. DJ vagyok és énekes is egyszerre. Egy blognak a szerkesztője, amire zenével kapcsolatos dolgokat írok állnév alatt. Egy álmom válna valóra ha híres lennék. Több manag...