16.

76 9 0
                                    

Egész úton hazafelé egy új dal járt a fejemben. A címe: Egy lány a múltbeli érzéseiről szerelmet vall. Felszaladtam a szobámba és félre hajítottam a táskám és elkezdtem ezen az új dalon ügyködni. Egész este fent voltam és komponáltam.

Reggel az asztalon feküdve ébredtem, nyílván belealudtam. Gyorsan felkaptam a jegyzeteimet és beleraktam a táskámba. Utána a tankönyveket is kicseréltem és odahajítottam az ajtó elé. A fejemben az új dalszöveg járt és táncolni kezdtem rá. Pár perc múlva észbekaptam, hogy nem ártana suliba menni. Felkaptam valami göncöt és leszaladtam a lépcsőn.

- jó reggel!-köszöntem mindenkinek vidáman. Gyorsan megettem a reggelit és szaladtam az iskolába. Útközben belefurottam az éppen sétáló Edwardba. Az nem jó kifejezés, teljes erőből neki szaladtam és egymáson landoltunk. Nevettem és ő is.

- Angelica, ezt miért volt jó? -kérdezte nevetve, bár a fehér inge nem volt valami remek állapotban.

- gyere, veszek neked egy másikat! -mondtam és a sarkon lévő méregdrága ruhás üzlet felé húztam.

Kiválasztott egy kék kockás inget és kifizettem neki, hamár összekoszoltam.

- nagyon köszi, de most már siessünk, mert különben elkésünk!

- jaj a suli! - és futásnak eredtünk.

Épp hogy beértünk és nekem újjra fel kellett másznom a harmadikra. Ann is kicsit késve ért be. A csütörtök már csak ilyen. Beléptem az osztályba és láttam, hogy Nick mellettem foglalt helyet.

- szia Nick! Magyarázattal tartozol! -mondtam.

- már figyelmeztettek, hogy le fogsz támadni! -mondta nevetve.

- de szemetek vagytok, főleg te! Miért kellett elárulnod neki? -kérdeztem.- bizalmas információt osztottam meg!

- sajnálom, de azt gondoltam, hogy így jobb lesz! -mondta. Közben bejött egy tanár az osztályba.

- mindenki üljön le! - kiabálta. Ez az óra sem lesz unalmas. Krisztinéni biztosan bal lábbal kelt fel.

- legközelebb kérdezd meg tőlem, hogy elmondhatod-e! - sutogtam.

- de tudtam, hogy nemet fogsz mondani, ezért nem kérdeztem meg!

- barátok vagyunk! -ordítottam. A tanárnő közeledett felém.

- halkabban! -szólt rám Nick, de már sajna későn.

- ti ketten! -szólt rám a tanárnő -szépen elhagyjátok az osztályt! Kint beszéljétek meg a dolgaitokat! Ne az órámon! - csak néztünk egymás elé és még mozdulni sem mertünk. - indulás! -ordított ránk a tanár. Megmarkolta a kezem és kihúzott a padból. Nagyon durva volt. Erre nem számítottam. Elhagytuk a termet és kiültünk a folyosóra. Ott csövültünk egy órán keresztül. Még nem is beszélgettünk, egyikünknek sem volt kedve a másikkal beszélni. Mikor ki csengettek felpattantam és Nickre néztem, aki még mindig kusban volt.

-ugye barátok azért még maradunk? -kérdeztem, ő totálisan azt hitte, hogy most elvesztett engem.

- én azt hittem, már nem akarod, hogy....

- haragszom rád, de nincs értelme annak, hogy téged is elveszítselek! Edward már a múltam része! Justinnal akarok járni!

- Justin helyes srác ezt mindenki tudja! Biztos, hogy van esélyed nála? -kérdezte. Mondjuk igaza van, nem akarok újra pofára esni.

-majd ki derül? Ennél rosszabb úgy sem lehet! -nevettem cikisen.

- akkor mehetünk is a termük felé! De neked komolyan bejön egy olyan srác mint Justin? Azt hittem, hogy a barna srácokért vagy oda, mint én!

- kellenek a változások, de ugye nem csak erről van szó! - földbe gyökerezett a lábam, valamit nem tudtam még a fiúról, amit Nick tudott.- Mit tudsz róla? -kérdeztem kíváncsian.

- nem biztos, hogy jó hatással lenne rád! Figyelj, itt a suliban adja a tipikus helyes "jó kisfiút", de közben csak megjátsza magát! Több lány is dobta miután egy hétig jártak!

'Mintha én nem játszanám meg magam...'

- vigyázok, igérem! Kíváncsi vagyok, hogy mitől futamodnak meg a lányok! Talán kicsi a tudod milye! -röhögtem el magam. Érdekes, Nick egy fiú(jó szemrevétel, tudom), de ugyanúgy meg lehet vele beszélni dolgokat, mint egy lány barátnővel. Bár nekem olyanom még nem nagyon volt.

- óvatosan! Am, Edwardal mi a helyzet? Mit mondott? Hogy reagált, mikor elmondtad neki? -kérdezte.

- sehogy, vagyis kicsit csalódott volt, de nem volt velem bunkó! Megbeszéltük és ennyi!

-Edward sosem bunkó a barátaival, szerencsére! És téged annak tart! Nem lenne jó, ha elveszítenéd!

- tudom, egy nagyon jó barátom, de csak utánad! Mi a helyzet Ann-nel?

- szakítottunk! -mondta. Ez nagyon váratlan. Oda voltak meg vissza a másikért és most nem tudom mi történt.

- tudhatom, hogy miért? -kérdeztem, próbáltam finoman úgy ahogy ő is.


Music Is My Life◀The lyrics are my story.   Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora