Pohľad Lucy
Večer som nevedela vôbec spať, pozerala som sa len tak do stropu a nudila sa. Rozhodla som sa, že si pôjdem zapáliť na balkón. Pozerala som sa na hviezdy a zrazu jedna spadla, ako som to videla hneď mi napadol text pesničky od Dominika "Když usínám vidím hvězdy padat, přeju si nic nechci se sklamat." tak presne to bolo so mnou, nič som si nepriala, naozaj som sa nechcela sklamať nechám všetko tak, nech sa stane čo sa má stať. Mala som chuť sa zobrať a ísť niekam von. Vreli vo mne nervy, nevedela som, čo mám robiť tak som vrazila plnou silou do steny. Samozrejme mi zostala pamiatka na hánkach. Ošetrila som si to, obliekla sa a rozhodla som sa že pôjdem za Nikom do štúdia, nudím sa.
Už som bola pred klubom videla som tam stáť Dana ako sa opiera o stenu a fajčí cigu a pozerá na hviezdy. Videl ma zahasil cigu a šiel hneď ku mne.
Chytil ma za boky a potom objal, ja som ho tiež objala. Prečo nie ? Zaslúžil si to.
„Prepáč mi to ja som išiel na to zhurta." Povedal tichým hlasom.
„To je v poriadku netráp sa, len som to nečakala."
„Ja viem, vyzerám navonok ako drsný boy ale vo vnútri som iný. Viem nebudeš mi asi veriť ale väčšina z nášho labelu je takých, však určite vieš že aj Nik."
„Hej ja viem, len vieš ja málo komu verím, verím iba sebe a potom už maximálne Nikol, mame a Dominikovi."
„Ja viem, že pre teba to je ťažké."
„Musime sa porozprávať. "
„A inak, čo sa ti stalo s rukou?"
„Ale nič, iba nervy."
Dosť sme sa s Danom zblížili, povedal mi o svojej minulosti aj o kurvách, čo mu zlomili srdce bolo mi ho ľúto. Už sme odchádzali a zase ma objal, tiež som ho objala no vtom mi vlepil pusu ja som sa od neho odtiahla a divne naňho pozrela.
„Ja ťa nemôžem milovať." Povedala som a odišla za Nikom do štúdia Dan tam iba zostal stáť. Ja som mu to musela povedať to sa nedalo, ja nedokážem milovať už nikoho, nech sa hnevá nehnevá ale to nejde.
Prišla som do štúdia a počula, že Nik niečo rapuje vošla som do miestnosti a hneď všetko vypol.
„Ahoj kotě, co tady děláš?" Povedal nervózne.
„Nudila som sa doma, tak som prišla za tebou. A čo si to práve robil?"
„Ale nic, iba jsem zkoušel něco, ale není to dobrý."
„No dobre." Povedala som a sadla som si mu na nohy a začala ho vášnivo bozkávať. Cez bozky mi začal hovorí.
„Kot-t-ě nemů-ůžem to-o dě-ělat ta-a-dy."
Odtiahla som sa od neho a spýtala sa. „A to už prečo?"
„Lebo Konev za chvíli přídě a mám mu pomoc s trackem."
„Aha okay no." Postavila sa a sadla si na gauč.
„Ty si se urazila?"
„Nie len som si sadla na gauč a mala som na teba chuť." Dohovorila som a poslala mu vzdušnú pusu.
Zaspala som na gauči no zobudilo ma to ako niekto vykopol dvere nohou. Vo dverách som videla ožratého Dana s flaškou becherovky v ruke a s okuliarmi na očiach. Postavila som sa a dala som mu dole okuliare.
„Nechaj ma." Povedal nechutným opitým hlasom.
Oči mal celé červené, ako som to videla dala som mu facku.
„Povedz mi prečo si sa zhulil ako ťava a najebal jak kokot?!
„Kvôli tebe." Povedal kľudným hlasom a pozeral červenými očami do tých mojich.
„Dobre nekecaj a tu si ľahni." Pomohla som mu si ľahnúť na gauč, vyhodila fľašku becherovky a on hneď aj zaspal. Napisala som mu vedľa na stolík odkaz s mojím číslom aby sa mi ozval, keď sa zobudí. Dúfam, že mi aspoň napíše.
Zhasla som svetlo a zavrela dvere a išla za Nikom do malej kuchyne.
„Nik, poďme domov." Povedala som skleslo.
„Proc? Já čekám na Dana."
„Už nemusíš spí na gauči je ožratý a sfetovaný ako prasa."
„On ti něco udělala když tak smutně mluvíš?!" Už sa chcel Nik rozbehnúť ale zastavila som ho.
„Ježiš nie, nebud hneď násilný. Uložila som ho tam, poďme domov čakám ťa v tvojom aute." Povedala som a hneď som odchádzala k Nikovmu autu. Za pár minút prišiel aj on a sadol si za volant dupol na plyn a išli sme.
„Řekni co se stalo."
„Nie." Povedala som a len tak som pozerala von oknom a ignorovala ho, počas cesty som zaspala.
Očividne ma do postele preniesol Dominik zobudila som sa o 16:00, automaticky som šla do kúpeľne urobila zo seba človeka a naspäť si ľahla do postele. Zobrala som telefón do ruky a videla som správu z neznámeho čísla.
(D-Dan L-Lucka)
D- Som ok, ďakujem ti.
L- S radosťou.
Šla som pozrieť Instagram čo je tam nové, videla som že Nikol pridala fotky s rodinou, boli to veľmi krásne fotky určite si užívajú. Pozrela som príbeh a v Danovom príbehu mal fotku zo štúdia, písal tam že čoskoro novy track vonku, hm som zvedava určite to bude zase o peniazoch, molly alkohole a neviem o čom všetkom. No bude sa hrať na drsného boya. Bolo mi ich všetkých ľúto, ako sa hrajú že nemajú city a chcú babu iba vymrdat aj keď to tak aj robia, oni majú city len sa ich boja dať von tak ako ja. Dan ich dal von a sklamala som ho, určite sa bude tváriť, že nie ale ja viem, že áno. Viem som múdra, keď tu rozprávam, že sa hrajú, že im nič nie je pritom je, ja ja som presne taká istá. Ja viem dávajú to von aspoň v pesničkách, každý z nich má vždy jednu a viac pesničiek o tom, že im baba ublížila a oni ju milovali. Viem, že už ani nie ale dajú to aspoň zo seba von. Všetci hovoria, že rapperi rappujú o svojom živote a to čo zažili, takže je to pravda, viem to zaručiť. Ja kebyže som rapperka, tak by som mala o čom písať mám pestrý život, alebo keby som spisovateľka a píšem o tom, čo som zažila, tak je to najlepšia kniha z najlepších. Nerada hovorím o svojich pocitoch, ale kebyže môžem tak to tak urobím.
YOU ARE READING
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...