Pohľad Lucy
Dohodli som sa s Dominikom, že pôjdeme niekam von, povedal nech ho počkám pri vzadom vchode môjho bytu. Už bola aj celkom dosť tma, tak som si dala rifle a blúzku k tomu čiernu koženku. Už som čakala Dominika pri vzadom chode a on nikde, tak som sa rozhodla, že sa pozriem, čo je nové na insta, no samozrejme ako som ho vyťahovala z vrecka, tak mi spadol, zdvihla som ho. No ako som sa postavila stál pri mne Daniel, keď som ho uvidela, tak som sa mykla.
„Zlatíčko mňa sa nemusíš báť." Povedal a začal mi prechádzať rukou moje stehno až ku prsiam, ako to robil som ho odstrčila. Ako som to urobila hneď ma chytil pod krk a pritlačil ma k stene.
„Si len moja! Chápeš to!" Povedal a dal mi facku, a potom hneď na to pusu ,bolo mi to nechutné, snažila som sa od neho odtiahnuť ale nešlo to, držal ma veľmi pevne, určite tam budem mať modriny.
„Prosim Daniel nechaj ma!"
„Ja ťa nenechám nikdy , vždy si bola iba moja, a tak to aj ostane je ti to jasné ?! Ty špina!"
Zareval mi to rovnu do ksichtu a mne sa len spustili slzy.
„Prestaň revať, nic ti nerobím!" Ako to povedal už mi aj dal takú bombu do oka a rovno aj do nosa, že tam určite budem mať monokel a spustila sa mi potokom krv z nosa.
„Hej, čo tu děláš ty buzerante hm!" Zareval Nik naňho a chytil ho pod krk.
„Myslíš, že ja sa budem báť nejakého Češka ?! No to si na omyle!" Povedal to a opľul ma.
„Cos to právě udělal!? Zkurvysyne jěšte raz se jí dotkneš nebo skusiš na ni zahučet a neručím za sebe a zabiju tě!" Zareval mu to do ksichtu Nik a začal ho mlátit na zemi. Dával mu riadne bomby, už bolo vidieť že Daniel bol mimo ale Dominik mu stále dával rany postavila som sa a všimla som si že moja blúzka je celá krvavá. Išla som ku nemu.
„Zlato to už je v pohode." On sa na mňa otočil a videla som, že jeho oči začali valiť slzami. Ruky mal celé krvavé a mal rozbité celé hánky.
„Tohle byla moje největší chyba neochránil jsem tě dřív než tě udrel." Povedal to smutným hlasom a pohladkal ma po líci.
„Ja som rada, že si prišiel keby neprídeš tak sa mohlo stať niečo horšie, ďakujem ti." Utrela som mu jednu slzu, čo mu stekala po líci a dala mu jemnú pusu, pousmial sa.
„Kotě vezmu tě ke mně, určitě tě nenechám tady samotnou jo?"
„Dobre, môžeme ísť"
Pohľad Dominika
Už jsme byli u mne doma dal jsem Lucke moje triko protože to svoje měla celé krvavé. Zastavil jsem ji krv z nosu a dál ji led na oko aby neměla až tak velký monokl. Já jsme svoje hanky nechal tak to se zahojí samo nemám to takhle prvýkrát, lehla si na postel přikryl jsem ji. Šel jsem se ještě napít Becherovky na uklidnění a šel na balkón a zapálil si cigo.„Uz jsem tady." Řekl jsem a lehl si k ní.
„Ďakujem ti, Dominik. Ďakujem za záchranu."
„Ja budú na tebe dávat vždy pozor a chrániť tě." Řekl jsem si to a vlasy co jí padaly do očí jsem ji dal za ucho, pak jsem ji dal sladký bozk a začali se líbat. Byl jsem jemný nechci být teď tvrdý zaslouží si romantický sex. Po celým těle jsem si začal líbat. Zase jsme se začal líbat a vnikl jsem pomalu do ní aby si to užila i ona i já. Priražel jsem pomalu a díval jsem se ji rovnou do očí, v jejich očích bylo vidět jak si to užívá, a že se jí to líbí, určitě ještě neměla romantický sex tak jako já. Když jsme se obidva udělali přítula se ke mně a zaspali jsme nazí a v objetí.
Pohľad Lucy
Včera som sa zobudila lebo sa mi sníval dosť hnusný sen. Bolo 2:30 išla som do sprchy, dať všetko zlé, čo sa stalo zo seba dole. Keď som sa osprchovala, tak som prešla okolo Dominika a videla aký je zlatý keď spí, pohladila som ho a išla si zapáliť. Rozmýšľala som nad veľa vecami, čo sa ešte stane, či mi Daniel ešte niečo urobí, ak mi niečo urobí či ma Dominik zachráni, rozmýšľala som naozaj nad veľa vecami, čo som mala v hlave. Rozhodla som sa, že zavolám Viktorovi, dlho som ho nepočula a rada by som sa mu aj zdôverila. Medzi tým mi prišla správa od Nikol, že ide niekam preč na dva mesiace s rodinou, odpísala som jej len dobre a nech si dáva pozor.Viktor bol iný od všetkých, bol taký romantik, nechoval za ako drsný chlap proste bol taký obyčajný ale zároveň neodolateľný svojou povahou. Bola som s ním jeden celý deň a mala som sa s ním o čom baviť. Bolo veľmi veľa tém, ktoré sme prešli a beriem ho ako dobrého kamaráta, ktorému sa môžem zdôveriť ako áno mam aj Dominika, ale tak s Viktorom je to iné nemrdám s ním. Je to proste ako normálny kamarát, ktorému môžem veriť a aj on mne. Ai on sa mi zdôveril s veľa vecami, ako mu ublížilo veľa báb robil pre každú všetko ale všetky išli iba po jeho peniazoch. Najviac z ich labelu sa bavím iba s Nikom, Viktorom a Jakubom. Ale je vidieť, že každému z ich ublížilo veľa báb a zakrývajú to svojim drsným chovaním, no okrem Viktora. Ten je v tomto iný.
Ahojte, je tu nová časť. Ďakujem, za každé jedno pozretie a vote som vďačná. Sorry za preklep/gram. chyby. Vaša Tessa✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Hayran Kurgu4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...