25.

1.4K 57 4
                                    

Pohľad Lucy

Sedeli sme ešte hodnú chvíľu a pozerali na hviezdy a Pardubice.

„Lucy? " spýtal sa ma jemným hlasom Dan.

„Ano" pozrela som sa mu uprene do očí.

„Vždy ťa bude moje srdce milovat, aj keď patríš inému, prežil som to prežijem to aj teraz. Viem co  sa ti teraz motá hlavou nevieš čo máš robiť lebo miluješ aj mňa aj Dominika len z Dominikom to je iné ja viem. Neboj sa neublizis mi, ja bez teba budem musieť žiť, chcel som aby si bola len a len moja no to sa nevydarilo, možno v budúcom živote áno ak veríš v reinkarnáciu heh. Milujem ta Lucy, milujem tvoj smiech, milujem to ako sa vždy pozeráš do mojich oči keď stebou rozprávam, vždy tu budem pre teba nech sa stane čokoľvek. "Dohovoril svoj monológ a hneď mi vlepil pusu, nič iné som nemohla robiť ako spolupracovať nedalo sa tak moc som to chcela a aj nechcela. Bolo to pre mňa ťažké.

Dan ma za viezol ku mne domov, rozhodla som sa ze ešte nepôjdem za Dominikom chcela som byť naozaj sama. Vošla som do môjho chladného polo prazdneho bytu, rozhodla som sa ze si urobím kávu a pôjdem si zapáliť na balkón aj keby som nemala ale musela som. Bolo vo mne veľa myšlienok ako poslednú dobu. 

Zabudla som ešte hodnú chvíľu na balkóne a rozhodla som sa ze sa prezleciem do veci ktoré som mala ešte v starom byte a pôjdem za Dominikom. Už som bola kúsok od vchodu no koho nestretnem, Terezu.

„Kam si sa vybrala? " spýtala sa ma strašne drsným hlasom ako by som sa jej mala báť alebo ja neviem čo.

„Žeby domov?"

„Tam už bývam ja. "Povedala.

„Moja zlatá pekná prestaň mi tu trepať pičoviny a vypadni odtiaľ odkiaľ si prišla jo?!" zvýšila som hlas.

„Moja ty si nepochopila už že Dominik je iba môj?! " zahučala na mňa.

„Tak to si na omyle zlatinko." jak som jej to povedala strčila do mňa a ja som nevedela udržať rovnováhu takže som podľa na zem.

„Som tehotná moja takže budeme spolu šťastný a ty môžeš ísť za Dankom. "povedala posmešne, ja som neverila vlastním ušiam čo som práve počula postavila som sa v rýchlosti blesku zo zeme a vrazila som jej pästnou .

Ona ako každá žena keď sa bije ma začala ťahať za vlasy, mne sa jej podarilo dať ďalšiu ranu no zrazu som počula krik.

„Haló prěstane se prát jo?! "zareval na nás Dominik.

Zdvihla som hlavu aby som videla ci je to nozaj on a bol, ona využila situáciu že som nevnímala co robí a chytila mi vlasy a plnou silou mi vrazila hlavu do steny a kopla do brucha, ja som začala vykašliavať krv a začala som krvácať z rozkroku. Vnímala som iba zvuk okolo mňa zavrela som oči, cítila som že Dominik ma chytil.

„Co si to kurva udělala?! Si normálny ja tě zabiju prisaham bohu, si normálny ja sní čekám dítě ty kurvo! Zavolej kurva aspoň sanitku. " reval na ňu.

„Ššš Lucy to bude v pohodě prosím zůstaň při vědomí prosím, nemůžeš umřít to ne." začal plakať, chcela som ist preč z jeho náručia nedokázala som ho cítiť keď som vedela že čaká s Terezou dieťa.

„A čo se tu kurva stalo? " spýtal sa.

„Nič chcela som ísť za tebou a oznámiť ti že som tehotná ale tak ona tu bola prvá tak som jej to povedala." Povedala so smiechom.

„Možná si těhotná ale urcite ne se mnou! Jak si mi to mohla..... " už som nič viac nepočula iba sanitku v diaľke a zaspala som. 

Viem ze som asi nezaspala ale nebola som pri vedomí. 

Zrazu som sa zobudila v nemocnici, vedľa mňa sedel na stoličke Dominik a pri okne stal Dan.

„Prebrala sa zobudila sa!" zakričal Dan na Dominika.

„Oh zlato konečně!" zakričal s radosťou.

„Ani sa ma nedotýkaj je ti to jasne hej?! To že čakáš decko s ďalšou už žiadna pesnička nevyžehli padaj preč odtiaľto nechcem ťa vidieť! " zakričala som a Dan na mňa len nechápavo pozeral ze o com to ja meliem.

„Lucy není to tak jak si myslíš možná je těhotná možná není ale jak je tak to dítě není moje to ti slubuju, ja ti prisaham nech jsem zítra mrtvý jen mi věř." Povedal smutným hlasom a prosil ma.

„Dominik ja už ti neverím ani ten nos medzi očami, a prisahanim že zajtra zomriem tak určitě ti nebudem verit, chcem dôkaz bez dokážu ti neverím nič. A teraz choď preč prosím ťa." povedala som kľudne.

„Dobře donesu ti důkaz." postavil sa a odišiel. 

Hneď ako odišiel Dominik ma Dan silno objal.

„Čo to akože bolo? "

„Vysvetlím ti to neskôr dobre teraz som rada že žijem a dieťa je v poriadku?"

„Hej je je živé a zdravé mala si šťastie od Boha ako sa hovorí."

„Dobre chod zavolať doktora že som už hore nech ma idú skontrolovať."

„Už utekám. "hneď išiel Dan preč. 

Doktor povedal ze som v poriadku, povedal aj ze už by som sa mala vyhýbať takýmto veciam lebo ma tu majú skoro každý mesiac. Tak čo už no dá sa povedať že ja som kôpka nešťastia, vždy sa mi stane niečo zlé nikdy sa mi ešte nestalo že by som bola šťastná dlho vždy sa niečo poserie. Ale tak hlavne že žijem a aj dieťatko, cítim sa lepšie len ma boli hlava nehorázne moc. Mala som sto chutí ísť preč a tak to vrátiť Tereze aby ona tu ležala za mňa, no teda nie tu ale už rovno v trhli a dva metre pod zemou. Nic ine by som si priat nemohla, mám taký divný pocit z toho ze Dominik ide hľadať dôkaz o tom ze neni otec, ja naozaj neviem či mu môžem veriť je to ťažké rada by som mu verila ale po tom všetkom sa to vážne nedá to ma musíte chápať. Ja dokážem odpúšťať aj všetko ale s nim je to iné, sklamal ma vo veciach ktoré som nečakala a zranil moje srdce to je to najhoršie. Keďže má ma už namotanu okolo prstu už sa ťažko vyvleciem budem ho milovať aj cez to všetko ale tak je to ťažké pre moje srdce. 









Venovane:zhnitafretka utekajte si pozrieť jej knihy ❤️










Ahojte! Rozhodla som sa ze tu nebudem stále písať do iste takže naozaj vám ďakujem za pozretia aj vote a nozaj prepáčte za tie gramatické chyby a preklepy. ❤️V médiách Dan✨. Vaša Tessa❤️

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora