17.

1.6K 68 2
                                    

Pohľad Lucy 

Všetko som povedala Dominikovi, celý čas som mu to hovorila do očí ale ako som dohovorila svoj monológ odišiel zo zabuchnutymi dverami. Samozrejme hneď som išla za ním. „Nik však počkaj kam ideš? " utekala som za ním čo najrýchlejšie len on bol bohužiaľ rýchlejší. 

Už som ho dobehla pri vchode do bytu a postavila som sa pred neho. „Zlato však povedz mi na to niečo, myslíš že je úplne normálne že sa zoberieš a ideš niekam preč?" spýtala som sa. „Lucy ja ti nemam co na to říct. Já jsem z toho upřímně mimo nevím co si mám o tom myslet."

 Dohovoril ani sa nerozlúčil ani som nevedela kam ide, už som iba videla ako jeho auto odchádza preč. Začalo to vo mne vrieť tak som vyšla von z bytu a zarevala na celú ulicu plus som zase hánkami vrazila do steny, no tie už mám dobre zjazvene. Ako som bola otočená hlavou ku stene zrazu mi dal niekto nejakú látku na ústa a zaspala som. 

Zobudila som sa v aute s riadnou bolesťou hlavy. Keď som konečne otvorila oči, už som vedela kto ma uniesol. Bol to Daniel môj bývalý, dosť som sa bála až som sa začala skoro klepat. 

„Ale moje dievčatko sa už zobudilo. " Povedal nechutný oplzlým hlasom bolo aj cítiť a vidieť že je pod vplyvom alkoholu to nebolo moc dobre.

 „Prosím pusť ma, alebo aspoň zastav si pod vplyvom alkoholu musíš vytriezviet však sa nám niečo stane." Povedal som vystrašene. 

„Ale ale niekto sa tu boji. Mala si sa báť vtedy keď si začala jebavat s tým zmrdom!" Zareval na cele auto až som sa mykla. V ten moment spravil aj to že išiel do protismeru a pred nami bolo v diaľke auto.

 „Prosím ťa Daniel urobím hocičo len chod na druhú stranu však nás zabiješ!" Zakričala som so slzami v očiach. To auto už bolo tesne pred nami a v ten moment išiel na správu stranu. Videl ze som sa úplne rozplakala otočil sa na mňa a začal sa rehotať, nesledoval čo sa deje na ceste a akurát pred nami prebehla srnka. 

„Daniel pozor!!! " zarevala som ale už bolo neskoro strhol volant a my sme sa začali kotulat do poľa. 

Začala som trochu vnímať a uvedomila som si ze ma akurát priniesli do nemocnice. „Ja jsem její, kamarád Dominik Citta. Můžu jít s vámi prosím." Spýtal sa z roztrasenym hlasom Dominik.

 „Promiňte ale to nesmíte můžou k ní jít jenom rodina nikdo jiný tak můžete jít domů. Když chcete dáme vám vědět když půjde z nemocnice." Povedala doktorka ktorá ma brala na sálu z dalšími doktormi.

 „To vám můžu jebat, celé vymrdane České nemocnice!" Zareval Dominik na celú nemocnicu a šlahol do steny. Potom som už nič nevnímala len som počula ako kričal a nadával a brali ho preč policajti. 

Zobudila som sa na izbe s riadnou bolesťou hlavy bola pri mne mama ktorá spala. „Ahoj mami čo sa stalo?" Povedala som chraplavym hlaosm keďže som dlho nerozprávala. 

„Ahoj dcerenka moja, mala si autonehodu bola si v kóme 3 týždne. Všetci sme sa o teba báli, Dominika sem nepustia keďže není tvoj nič iba kamarát." povedala mam usmiatym hlasom.

 „Mami ja som ta rada že žijem." objala som ju a začala plakať. 

„Dobrý deň Lucka, no ako sa cítiš? Bolí ťa hlava? Brucho? Pýtam sa vás o tom bruchu hlavne preto lebo ste tehotná aby sme vedeli či sa dieťaťu niečo nestalo. " Povedal s úsmevom na tvári. Ja som naňho iba vypleštila oči a aj moja mama. 

„Nie neboli ma hlava ani brucho. Ale ako je to možné že som tehotná vždy som mala chránený sex." Povedala som vystrašeným hlasom. 

„Vieš no guma sa mohla roztrhnúť a no je tu dieťatko. Ja viem že máš iba 20 rokov. Ale myslím si že to zvládneš so svojím priateľom čo čaká vonku. A dúfam že ti nevadí že ti tykám ale však si mladá dáma. " Usmial sa.

 „Hlavne to jemu nehovorte ani ty mami, ja si to potrebujem dať všetko v hlave dokopy. A nie nevadí mi to." Povedala som v strese.

 „Dobre nepoviem ani slovo, idem ku ďalším pacientom keby niečo volajte ma. " Odišiel s úsmevom na tvári. 

„Mami ja neviem ako sa to mohlo stať, a ja viem ze to jedine môže byť s Dominikom, ja viem ze sa ti to ťažko bude počúvať ale my sme len kamaráti nič viac nič ku sebe necítime mali sme vždy spolu iba sex, lebo ja pritahujem neho a on zase mňa. Nic viac, ja neviem čo bude robiť. " Rozplakala som sa.

 „ To je v pohode, ľudia robia chyby a nebudem tu teraz po tebe kričať nemá to význam, ked viem že aj ja som bola taka ako ty teraz. Nic si z toho nerob, keby niečo vieš ze ja sa o vás postarám ak by to nezobral Dominik a poslal by ta do kelu nemusíš mu to vravieť teraz ale časom ale určite mu to musíš povedať nemôžeš sa len tak vypariť preč to nerob. Určite ti na ňom záleží nie? " Dohovoril a mama svoj monológ.

 „Áno mami záleží mi na ňom, len najprv si to všetko musím upratať v hlave. A mami Daniel zomrel?" spýtala som sa. 

„Hej zomrel, nemohol to prežiť utrpel veľa zranení, ja som tak šťastná že si nesedela v predu mohla by si zomrieť. Pri tebe museli byť všetci svätí keď ste nabúrali. Lebo doktori hovorili ze toto je zázrak. Inak prišla si o veľa krvi, Dominik má takú istú krvnú skupinu ako ty a ja tak sme ti dali krv. Ja som ti jej síce dala viac ale aj on dal, ja by som to nezvladla kebyže mi zoberú tak veľa krvi a tak Dominik sa ponúkol že to urobí rad hlavne nech žiješ. " Dohovorila a usmiala sa na mňa.

 „Dobre ja si idem dať kávu a pôjdem domov. Mam ta rada Lucka ani nevieš ako moc."pobozkala ju na čelo.

 „Však aj ja teba mami. Prosím pozdravuj Dominika. A povedz že ho mám veľmi rada a ze som rada ze mi dal tú krv. " Povedala som a Mamina už odišla. 







Venovaná: _Vajvi_choďte pozrieť jej príbeh co začala písať 💫 Zakázané ovocie chuti najlepšie 💋











Ahoj te chcela som túto časť vídať večer ale keďže nebudem mat dnes moc čas tak tom sa rozhodla ze ju vídám teraz. Ďakujem za všetky vote a pozretia som veľmi šťastná ze vás táto kniha baví teda dúfam☺️. Bude rada ak mi napíšete do komantaru názor na túto knihu beriem aj kritiku 💋. V médiách Dominik. Sorry za preklep/gram. chyby. Vaša Tessa✨

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora