Pohľad Lucy
Už prešli štyri týždne nič extra sa nestalo, s Dominikom sme si užívali posteľné hrátky, a boli sme v kine a boli sme v Prahe nič viac. Ľudia no teda fans Dominika si myslia že spolu chodíme, už keď sme boli v Prahe nás "nenápadne" odfotili a sali to na svoje fanpage Dominika. Vždy mi je z toho do smiechu. Dominik mal pár koncertov, Nika je stále preč už sa neviem dočkať kedy príde, bola som na par diskotékach samozrejme išiel so mnou aj Dominik, bojím sa ako ja aj on že Daniel by mi mohol ešte niečo urobiť je to psychopat mal by ísť na psychiatriu, našťastie som ho nevidela ale mám pocit ako by ma sledoval, musela som si vymeniť telefónne číslo lebo mi furt písal psychopatické správy. Už som ho chcela dať na políciu ale vykašlala som sa na to. Jakub ten nema nic nové stále volá s Nikol už viac ako ja, on mal tiež pár koncertov a tak užíva si s kurvami ako celý jeho život. Ja si užívam iba s Dominikom, myslím si že aj on iba so mnou, on to vie dobre nepotrebujem ďalšieho, taký dobrý kamarátsky sex nikdy nezaškodí.
Pozerala som len tak telku a nudila sa, začal mi zvoniť telefón, volal mi Dan.
„No Ahoj dlho som ťa nepočula." Povedala som naozaj veselým tónom, myslím si že už medzi nami je to v pohode.
„Ahoj no ani ja teba mal som toho veľa, vieš novú pesničku robím s Kamilom a s Hasanom a tak."
„Aha tak to je super určite si ju vypočujem keď bude vonku."
„Nemohla by si prísť do štúdia?"
„Jasne pridem aj tak nemám čo robiť Nik išiel niekam preč a som sama aspoň budem mať spoločnosť."
„Dobre no tak sa vidíme zatiaľ pa." Povedal veselým tónom.
„Pa." Rozlúčila som sa sním.
Hned som sa išla do sprchy a urobila zo seba človeka. Dala som si čierne boyfriendy a k tomu som zobrala tričko od Dominika. Bolo mi trošku veľké, keďže Dominik ma dva metre a ja nie som zas až taká vysoká ale zase ani malá. Zobrala som kľúče od audiny, nechcela som brať moje auto však aj tak Dominik má dve autá tak prečo si jedno nezobrat.
Už som bola pred sidlom Milion plus kde mali aj štúdio. Videla som aj zaparkovanu motorku tá bola určite Danova, ma aj napadlo že sa ho spytam kde ju kúpil lebo chcela by som si aj ja urobiť vodičák na motorku je to iný adrenalín, kebyže si mám vybrať ako umrieť tak na motorke alebo v spánku, ani jedno necitis.
„Ahoj už som tu." Objala som ho.
„Ahoj no poď si sem vedľa mňa sadnúť."
„Rovno sa ťa teraz spýtam, kde si kupil tu motorku lebo aj ja si chcem urobiť vodičák na motorku, od vtedy ako si ma na nej previezol sa mi to začalo dosť páčiť." Povedala som s úsmevom na tvári.
„Fuha no to ti povedať neviem lebo som ju dostal ale môžem ti to zistiť." Dokončil vetu a usmial sa.
„Nemas tu Becherovku alebo víno alebo proste nejaký alkohol mam chuť si neičo dať."
„Ked chvíľu počkáš tak prinesiem."
„Oki."
On sa postavil zo stoličky a išiel preč. Prezerala som si celé štúdia, svietili tak fialové LED svetlá a menili sa potom do modrej dosť sa mi to páčilo. Dokým som čakala na Dana tak som napísala Viktorovi ako sa má a či by sme neskončili niekam pokecať a tak.
Už prišiel Dan a v ruke mal Becherovku, to sa dalo čakať keď všetci z nich majú radi Becherovku už aj mne začína chutiť.
„No čo štyri týždne som o tebe nepočula nemohol si mi aspoň napísať?" Spýtala som sa a zobrala mu z ruky Becherovku a napila sa.
„Mal som toho naozaj veľa neviem kde mi hlava stojí furt som iba v štúdiu." Povedal a zase sa on napil.
„No však som si všimla." A zase som sa napila ale teraz už riadne tri glgi.
„Si sa dobre rozbehla heh." Pousmial sa.
Otočila som na kolieskovej stoličke dookola, samozrejme sa mi zastrapatili vlasy upravila som si ich ale jeden vlas mi ešte zostal pred očami Dan mi ho dal za ucho a pozrel sa na mňa takým divím pohľadom akoby ho niečo trapilo a bolo mi jasné čo.
„No a čo budeš robiť ešte dnes?" Začala som druhú tému a usmiala sa.
„No teraz som tu s tebou potom keď odídeš asi tu budem a potom domov a pôjdem spať nič extra no, môžem ti zapnúť tú pesničku čo som urobil?" Pozrel na mňa mal strašne lesklé oči nie nebol opití boli to slzy.
„Jasne zapínaj." Usmiala som sa naňho a on na mňa. Hneď v ten moment to zapol.
(Určite si tu pesničku hneď zapnite je mega, Radim vám ak ste ju ešte nepočuli najprv si ju zapnite potom môžete čítať ďalej ale je to na vás)
Ako som počúvala tú pesničku bolo mi do plaču, celá bola o mne úplne celé. Strašne mi ho bolo ľúto, nečakala som že by spravil niečo také. Naozaj to bolo emotívne, celé tie štyri týždne napísal toto bolo vidieť že to pisal od srdca, celý čas ako som to počúvala pozeral iba na mňa a do mojich očí.
Keď už bola tá pesnička pri konci spustili sa mi slzy, ja som to nemohla držať v sebe, ja viem ako sa cíti práve teraz ja už som sa tak cítila veľa krát a je to hrozne. Postavila som sa zo stoličky a išla ku stene vo mne boli nervy aj smútok nevedela som čo mám robiť vrazila som plnou silou do steny a ostala tam ja krv z mojich hanok. Zošuchla som sa po stene až na zem. Pozrela som sa naňho, nezmohla som sa na nič aj on.
„Dan ja nemôžem proste ja to nedokážem, ja nechcem lásku moje srdce nedokáže milovať, urobila by som pre teba čokoľvek ale milovať nedokážem. Nedokážem ti povedať milujem ťa, nedokážem to povedať nikomu. Mňa to strašné mrzí ja viem ako sa cítiš viem to veľmi dobre, je to najhorší pocit, najhoršie je to ked sa tvaris že všetko je v pohode ale vôbec není. Ja viem že sa na mňa ani pozrieť nemôžeš lebo všetko ti to pripomína, ja verím že dokážeš milovať a že nie si taký zmrd ako ukazujes." Postavila som sa a videla som že mu spadla jedna slza, podišla som k nemu a pozrela som sa naňho. Pozeral do zeme ja som mu hlavu zdvihla aby sa pozeral na mňa. „Vždy tu budem pre teba, hocičo sa bude diať vždy tu bude je ti to jasne hej?"
Neodpovedal mi len odišiel zabuchol za sebou dvere hneď som išla za ním. „Dan čakaj!" Zakričala som naňho, on ma nepočúval. Utekala som za ním poschodoch. Už sme boli vonku a videla som že akurát Dominik zaparkoval auto a vyšiel z auta. „Děje že něco?! Proč bulíš, on ti něco udělal?!" Už sa išiel rozbiehať po Danovi.
„Dominik kurva nic sa nestalo nechaj to tak!" Zarevala som naňho a dala mu ruku na hruď aby som ho zastavila. Ja som sa otočila a utekala za Danom on už akurát nasadla na motorku, postavila som sa pred ňu. „Dan prosím počkaj dobre, nájdeš si lepšiu ver mi len nerob sprostosti lebo keď sa ti niečo stane budem si to do smrti vyčítať."
„Chod Lucia, neurobím nič maj sa dobre." Povedal dal mi pusu na čelo utrel mi slzy. Postavila som sa nakraj a už som iba videla ako jeho motorka odchádza preč. Ja som si len sadla na asfalt a len tak tam sedela na nič som sa nezmohla.
Ahojte je tu nová časť. Ďakujem naozaj za všetky pozretia aj vote. Keď vidím že vás baví čítať túto knihu tak mňa baví ešte viac ju písať. V médiách Dan.Sorry za preklepy/gram. chyby. Vaša Tessa✨
YOU ARE READING
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...