Pohľad Lucy (po piatich mesiacoch)
Nič záživného sa nestalo za posledných 5 mesiacov, ležala som v posteli v nemocnici Dominik za mnou chodil skoro každý deň, mal aj tour takže jeden mesiac bol taky komplikovaný. S Nikou som sa stihla aj porozprávať a dať nejako dokopy náš vzťah, každá sme si povedali svoje názory každá sme ich prijali, áno zasmiali sme sa aj na sebe aj sme si poplakali však predsa chýbala mi nemala som sa komu vyrozprávať. Stále ma mrzí to že neviem čo je s Danom, každého keď sa pýtam tak nikto nevie a príde mi to ako dosť veľa hovadina. Aj som mu pisala aj volala a na nic neodpovedá, je mi z toho na nič ale tak snažím sa byť pozitívna, však predsa s Dominikom čakáme krásnu dcéru. Áno bude to dievčatko meno ešte nevieme ale nejake určite vymyslíme.
Celý deň som sa nudila, zase som len ležala a nič nerobila, mal by prísť každú chvíľu Dominik tak už sa naňho teším ten mi aspoň spríjemňuje tieto nechutné dní v nemocnici.
„Ahoj zlato! " prišiel do izby Dominik a privítal ma bozkom na pery a veľkým macom.
„Ahoj láska, nemyslíš si že tých darčekov už mám dosť." ako som to povedala pozrela som sa okolo svojej izby kde bola kopa macov a všelijakých iných vecí.
„Ještě stále je to málo si myslím, to se ještě těš když se nám narodí malá to ji budu dávat všechno na světě." Povedal a ja som sa musela usmiať.
„No a zlato mám pro tebe překvapení!" zvolal len tak z ničoho nič až som sa zľakla.
„Dobre ale prosím ťa zníž tón hlasu hej?heh"
„Dnes večer jedeš odtud ven. "ako to povedal vypulila som naňho oči a hneď ho objala a začala pištať.
„A kam ideme?" spýtala som sa.
„Dnes večer mám koncert tu v Pardubicích tak jsem se rozhodl že tě vezmu, všechno jsem to vybavil s doktorem takže se můžeš převléct a dokud mi začne koncert se můžeme jít najíst co ty na to?" povedal zlato.
„Jasné ani nevieš ako som šťastná že idem odtial to preč, aspoň si chvíľu užijem a uvidím ľudí po dlhej dobe." povedala som a išla som sa nachystať.
Pohľad Dana
Tých päť mesiacov rýchlo prešlo ani neviem ako, hej no na Lucku som sral ale to iba srz to že som s Terezou. Ano chodim snou aj keď nechcem, je to komplikovane ale tak čo mám robiť, bohužiaľ Tereza vie už aj že som zamilovaní do Lucky ano vie to no, hádali sme sa no a ja som na nu na kričal že ju nebudem nikdy milovať tak ako Lucku no a v ten moment som vedel že je všetko v piči. Áno všetci vedia že som z Terezou no okrem Lucky teda aspoň dúfam ale tak kebyže to vie tak by mi nechodili každý deň spraví od nej a zameškané hovory. Dnes má Nik koncert tak tam zoberiem nasilu aj Terezu snáď to bude v pohode, ako ja mám Terezu len tak ani snou nespavam ani nechcem spal som snou naposledy keď som ju ošukal v kúpeľni od vtedy nič. Mam iné baby na to keď mám chuť jebat. Tereza u mňa našťastie nebýva takže mam od nej z časti svätý pokoj.
Pohľad Lucy
Prichádzali sme do klubu kde hral Nik, už sme vychádzala do backstage.
„Ahoj Lucy! "všetci vykrikli.
„Ahojte!" všetkých som vyobimala porozprávala som sa s nimi, samozrejme ze všetci sa pýtali ako sa mam ci som v pohode ako sa bude volať mala a iné blbosti ale bolo to zlaté, piť som nemohla fajčiť som nemohla takže som bola bohužiaľ bez toho. No ale už som si zvykla za tie mesiace. Išla som si zatancovať trochu išla so mnou aj Nika aby dala na mňa pozor. Samozrejme niektorí ľudia si odo mňa pýtali fotku iba kvôli tomu ze som s Nikom a sme tak "známy pár" ale tak začala som si zvykať. Nič nové sa nestalo iba že Viktorovi narodila dcéra Viktorka je veľmi zlatá, aj s ním som konečne po dlhej dobe pokecala, nie ze by som nemala čas s každým som si písala skoro stále ale tak lepšie je to osobne predsa nie? Ale najviac divné mi bolo že som nikde nevidela Dana. Bolo to už naozaj veľmi divne.
Pohľad Dana
Samozrejme že som meškal lebo Tereza je šuchtavá, aj tak nakoniec nešla do klubu lebo že vraj niečo išla vybaviť a neviem čo že neskôr príde.
Prichádzal som do backstageu (neviem prísť na to ako sa to píše sorry ľudia xd) a ako som tam vkročil videl som tam Lucku bola tak krásna bola tak neuveriteľne krásna! Pristane jej to byť tehotná lol. Hneď som musel ísť za ňou.
„Ahoj Lucy! " hneď som ju k sebe otočil a pozdravil ona na mňa iba vypúlila oči a hneď ma silno objala.
„Ó môj bože Dan si to ty?!" spýtala sa.
„Áno som to ja živí a zdravý heh. "
„Prečo si mi neodpovedal?" spýtala sa smutne.
„To je na dlhé rozprávanie. "
Pohľad Lucy
„Tak ako ale mohol si sa ozvať nezabil by ta to. "ako som to do hovorila v ten moment som počula výstrel všetci začali vrešťať a pískať. Ja som sa hneď rozbehla na stage, a tam som videl v kaluži krvi Nika. Hned som sa za ním rozbehla.
„Nik, Dominik! Prebuď sa! Dominik!" kričala som klepala som sním a plakala som počula som ako už prichádza sanitka. Niekto ma začal ťahať od neho preč.
„Pusť ma kurva pusť ma!" kričala som a klepala som zo sebou.
„Lucy to bude v pohodě sľubujem. "Povedal Dan a dal si ma na hruď.
„On ma nemôže teraz opustiť to nemôže! Dan že neumrie!? Dan povedz mi že neumrie!"
„Lucy neboj neumrie je silný! "povedal Dan a hladil ma po vlasoch a ja som mu plakala do náručia.
„Ahoj zlatíčko moje!" došla Tereza mňa od strčila a začala sa tam olizovať s Danom. Ja som bola úplne mimo.
„No čo čumíš ty piča áno sme spolu no nemám pravdu Daniel? " ja som sa iba rozplakala ešte viac ako som pozrela na Dana.
„Lucy není to tak ako to vyzerá! "
„Daj mi pokoj! "za revala som.
„Haha ona sa pošťala!" vykríkla Tereza.
No a já som vedela čo už ide budem rodiť, strašne to bolelo ale zrazu som už nič nepočula...
Koniec
Ďakujem všetkým za vote a pozrietia a podporu 🙈
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Фанфик4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...