21.

1.5K 59 0
                                    

Pohľad Lucy 

Už sú dva týždne po Dominikovej oslave, presťahovala som sa k nemu no teda respektive nám Jakub nechal jeho byt lebo tam býval Nik sním a Jakub s Nikou sa presťahovali kúsok od nás. Bolo super Dominik sa o mňa staral ako o malé dieťa, bol to taký divný pocit keď som chcela niečo urobit a on hneď že nie nie urobím to ja. Napríklad robil večeru a nedopadlo to moc dobre heh. Ale bol zlatý nečakala som ze je až tak starostlivy no bolo to v ňom len to nedával najavo. Zvonka je iný vnútra iný no teda lepšie povedané pred fans je iný a pred kamarátmi a rodinou je iný. Naozaj si ho vážim čo robí pre mňa nečakala som to od neho ale že vôbec. Určite to bolo preňho niečo nové mať zase normálny vzťah, no teda nie úplne normálny keďže čakáme dieťa ale tak no už no. Ale som rada ze sa toto všetko stalo, všetko zlé je na niečo dobré ja to tak vždy hovorím a je to pravda si myslím ja osobne. 

„Lucy jdu do studia kdyby něco piš nebo volej jo? "

„Áno mami." Povedala som a zasmiala som sa. 

„Miluju tě. " Povedal a dal mi pusu do vlasov. 

„Aj ja teba." urobila som to isté až nato že som mu dala pusu na ústa takú malú ale sladkú. 

Odišiel, nudila som sa tak som sa rozhodla ze si kuknem nijaký film alebo seriál. Medzi tým som si urobila popcorn a išla ešte rýchlo do sprchy. Keď som vyšla zo sprchy začal niekto klopať na dvere. Asi si Dominik zabudol kľúče.

„Áno. " otvorila som dvere s úsmevom na tvári uterák som mala iba cez seba.

Pred dverami bola nejaká žena „Ježiš pardon asi som si pomýlila dvere."
bola Slovenka co ma prekvapilo.

„Koho hľadáte? " spýtala som sa.

„Dominika Cittu." povedala a ja som na ňu pozerala iba takym divnym tónom že čo chce.

„No on tu býva a som jeho priateľka co by ste potrebovali?" usmiala som sa na ňu falošne.

„Hej to vážne lebo aj ja som." povedala arogantne, ja som na ňu iba vypúlila oči že o čom to mele.

„Heh si robíte srandu že? " Povedala som a falošné sa začala smiať.

„Keď myslíte." odišla bez pozdravu.

 Už bola preč ale stále som stála pred dverami a nemohla tomu uveriť. Ale mohol to byť hocikto, už všade v bulvári je napísané že som s Dominikom tak to môže byť nejaká random girl ktorá ho pozná a nechce aby sme boli šťastný tak ale to tiež nemusí byť pravda. Mala som v hlave veľmi veľa myšlienok a zase som mala stres, ale toto bolo niečo iné bol to smútok zároveň hnev a všetko dokopy. Rozhodla som sa ze to nebudem riešiť pokým nepríde Dominik, boh vie či príde ešte dnes. Zapla som si seriál a išla pozerať, nevedela som čo mám robiť aby som si vyburila nervy. Ale spomenula som si ze vlastne ti je taka menšia posilňovňa a je tam boxovacie vrece. Išla som sa obliecť do niečoho športového, vošla som do posilovne nasadila si rukavice a boxovala ako o dušu, kludne by som aj do steny ale moje hanky sú už v dezolátnom stave nechcem aby to bolo ešte horšie to určite nie, jaziev na tele mám už dosť. 

Keď som doboxovala tak som hneď išla zase do sprchy lebo som bola spotená akoby na mňa niekto vylial kýbel vody, viem myslíte si že asi to pre dieťa nebolo dobre ale cítila som sa v pohode. Keď som vyšla zo sprchy bolo už po polnoci tak som ešte išla ku telke a rozhodla sa ho čakať. Už je pol ôsmej ráno a on nikde ako si robí srandu zo mňa?! Išla som si pospať lebo už som bola dosť dlho hore, ale išla som sa ešte najest. 

Akorát keď som jedla sa zabuchli dvere.

„Ahoj kotě promiň že jsem přijel až teď nahrávali jsme dlouho v studiu. " išiel mi dať pusu ale ja som sa odtiahla.

„Co je kurva?" hned zanadaval.

„To by som sa ja mala pýtať môj pekný. " povedala som zvýšeným tónom.

„Ale tak co je do prdele mluv, já nejsem vševed že ti vidím do mozgu kriste." začal byť nechutný.

„Ty radšej asi troška hnusným tonom nehovor lebo mi uleti ruka." povedala som prísne.

„No jasný už vidím." ako to povedal tak som mu riadnu struhla. Zostal mu tam riadny červený fľak a chytil si lico.

„To jako za co?"

„Nerob sa blbý dobre,za tvoju drzosť a nechceš mi predstaviť tvoju frajerku zo Slovenska hm? Dnes tu bola a veľmi ťa očakávala. " usmiala som sa naňho falošne.

„O čem to mluvíš jako že? "robil sa blbý.

„Ty si už totálny kreten alebo čo? Prosím ťa nerob sa sprosty. Bola tu vysoká blondína, a čakala na teba."

„To se ti zdálo."

„Prestan si robiť zo mňa picu dobre, ja nie som žiadna tvoja kurva ani nič, pochop čakám tvoje dieťa magor. A ty mi tu budeš vykladať že som mala vidiny alebo čo sa uvedom! " začala som kričať.

„Tereza." povedal bez duše.

„Jej ďakujem že si mi povedal jej meno, lebo ona sa mi neuracila predstaviť aspoň ty máš v sebe trošku slušnosti. " zobrala som sa a zavrela sa v izbe. 

Dominik asi pol hodinu možno aj dlhšie buchal kopal do dverí a hucal aby som otvorila že to vôbec není tak ako to vyzerá. Neverím mu ani ten nos medzi očami, ja sa tu nebudem sním hrať. Zapla som JBL reprak a zapla si pesničky, sadla si ku oknu a kukala von. Už zapadlo slnko, a zrazu sa mi prepla pesnička bola to ta od Dominika. Nechala som ju zapnutú rozhodla som sa tak, vnímala som text a spomínala na to ako mi to spieval rovno do očí. Padla mi jedna slza ale tu som si hneď utrela. Vedela som že sa niečo posere, že nás čakajú prekážky vždy mám v tomto pravdu. Rozhodla som sa že zavolá Nikol a všetko jej poviem bolo mi jasné že ona to povie Jakubovi a Jakub prehovorí do Dominikovej duše takže to bolo na niečo dobré. Nebojte sa aj sa s Dominikou porozprávam medzi štyrmi očami. Len teraz potrebujem byť sama a dať si dokopy všetky myšlienky. V poslednej dobe som bola vo veľkom strese a to není pre dieťatko dobre. Pohladila som si bruško a musela som sa usmiať. 














Ahojte! Máte tu konečne novú časť.❤️ Ďakujem vám za všetky pozretia a vote ste úžasný ❤️. Mate tu 1060 slov, napísala som to za pol hodinu tak rýchlo som ešte žiadnu časť nenapísala heh. ❤️V médiách Dominik. Sorry za preklep /gram. chyby. Vaša Tessa✨

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz