Pohľad Daniela
Volal mi Nik že by chcel ísť do klubu, kludne pôjdem prečo nie? Chcem vrátiť čas ako kedysi sme chodili piť zabávať sa mohli sme si povedať hocičo a vedeli sme si pomôcť navzájom , za to ze je s Luckou tak to neznamená že sa sním nebudem baviť, vždy sme boli bratia a aj budeme, dali sme si dohodu žiadna baba nás nerozdelí. Aj tak by ma zaujímalo ako je to teda medzi ním a Luckou už, lebo mi je ľúto ze je to takto medzi nimi, zaslúžili by si byť šťastný a nie sa stále hádať.
Už som sedel na bare a prichádzal Dominik.
„No čau brácho. "pozdravil som ho a podal mu ruku.
„No čau, už se budeme normálně bavit jo? Mně už nebaví se takhle chovat a všechno jak by jsme se neznali co ty na to?"
„Jasné mám taký istý názor, vsak bola dohoda žiadna baba nás nerozdelí nie? "
„To je jasný kamo." povedal a pobuchal ma po pleci.
Dominik mi všetko povedal co sa stalo.
„Akože vysvetli mi odkiaľ si nabral ten papier? Však doktori nemôžu dať len tak hocikomu dat hocičo. " spýtal som sa ho prekvapene.
„No tak víš ten doktor mal dost problémy, ne s jednou pacientkou měl sex, takže jsme měl něco v rukávu, samozřejmě jeden můj kamarád je hacker vzdyt ho znáš ten Tomáš už nám raz hackoval počítač. No tak se hacknul do kamer samozřejmě jsem mu musel dát dost mastnou sumu peněz aby se tam dostal, no a vytlačil jsem fotky a ukázal to doktorovi no a ten mi hned dal papíře od toho že není těhotná , no ale byl tam háček bylo jasný že když se dozví Tereza že mi to dal tak ho zažaluje, tak jsem mu musel dát nijaký peníze aby ji mohl zaplatit za to ze ho nezažaluje. " ako dohovoril svoj monológ som naňho pozeral jak sprostý.
„A to odkiaľ si nabral tolko penazi naraz?"
„Tak víš já hned všechno neutracim mám dost peněz na účtu nebudu ani radši říkat sumu, jo mám dráhy hadry ale zase všechno neutratim možno to tak vypadá ale není to tak, i tak musím všechny operace co měla Lucka zaplatit, mně je jedno ze mam do ní dávat peníze když je to na dobrý veci klidně. " vysvětlil mi to Dominik.
„Jojo je mi jasné že máš dosť peňazí len tak veľa naraz. To mi prišlo nereálne ."
„Tak to i mně přišlo nerální že přijdu do banky a řeknu jim tu sumu že mne rovnou pošlou do piče ale tak když si celkem dost známý rapper tak ti to dají rádi. Heh."
„Tak to jo. " povedal som a zdvihol som pohár becherovky a povedal.
„No tak na to zdravie a lásku a šťastie."
„No a tobě nech si najdeš nějakou dobrou zaslouží si to každý z nás." cinkli sme s pohármi a šupli sme to do seba ako pohár vody.Ráno som sa zobudil ani neviem kde s dobrou opicou, otočil som sa vedľa seba a videl som vedľa seba nejakú hoe. Iba som sa obliekol a vyparila sa ako vždy, to robím už nejaké tie roky ešte neprišla žiadna u ktorej by som zostal do kým sa nezobudi. Ako som vyšiel s neznámeho bytu musel som sa zorientovať kde som. Hneď som šiel do lekárne a kúpil si lieky od bolesti a fľašu vody. Ako som to kupil hneď som to šupol do seba ako nič, prechádzal som sa po Pardubiciach a prišla mi sprava od Dominika.
D-Daniel N-Dominik
N-No ako jak bylo si odešel s nijakou hoe pryč, ale byl jsi celkom dosť v hajzlu i tak si tahal tu holku pryč heh.
D- Teraz som od nej odišiel, no tak je vidno ze som bol na sračky lebo mam kocovinu ako hovädo a ty si jak na tom?
N-Tak ja jsem nepil moc, nechtěl jsem být na mrdku protože vím jak by to dopadlo a to nechci snažím se ovládat. Tak držím ti palce zatím čau, já jdu za Luckou pak když tak přijď i ty.
D-Jo jo čau zatím.
Poslal som mu správu a telefón si dal do vrecka a išiel som domov. Keď som bol doma rozhodol som sa ze si idem pospať a potom sa dám dokopy a pôjdem za Lucy.
Zobudil som sa už konečne bez bolesti. Urobil som si kávu a zobral si ju na balkón a zapálil si cigaretu. Cítil som že už som celkom psychicky v pohode, už to prekusavam že nebudem s Luckou, však co život ide ďalej báb bude ešte dosť heh. Keď som dopil šiel som ešte na PC a dokončiť beat pre Jakuba keďže skoro všetky beaty mu robím ja.
Pohľad Lucy
„Takže ty a Daniel ste už pohode hej? "
„Jojo jsem měl by přijet i sem." no spomeň čerta akurát prišiel aj s kyticou rúž.
„Čaute! "
„Čau brácho." pozdravil sa Dominik s Danielom.
„Ahoj. " pozdravila som ho.
„Ahoj." povedal a dal mi pusu do vlasov, Dominik to bral v pohode.
„Toto som priniesol tebe."
„Môžeš to dat do hentej vázy, už to nemám kam dávat však sa kukni koľko toho tu je. Heh. " začala som sa smiať a pozrela sa na kvety okolo mňa.
„Inak pozrite." ukázala som im ďalšiu fotku z ultrazvuku.
„Ó môj bože to je už teraz tak zlaté dieťa." obidvaja úplne začali pišťať ako malé baby a ich hlas sa dal o dva stupne nižšie.
Musela som sa začať smiať to sa nedalo oni na mňa najprv blbo kukly potom sa kukli na seba a aj oni sa začali rehotať no a už to nešlo prestat.
Už odišli a ja som dojedla tu nechutnú nemocničnú večeru. Postavila som sa z postele a postavila sa pre veľké okno, bola som skoro na najvyššom poschodí takže som videla s okná časť Pardubíc. Neľutujem toho ze som sem prišla zmenil sa mi život síce o 360 stupňov ale je mi dobre vždy si hovorím no snažím sa to tak brať že všetko zlé je na niečo dobré. Som šťastná že Dominik a Daniel našli k sebe zase cestu, keď sú ľudia okolo mňa šťastný som šťastná aj ja. Už sa teším na ten pohľad keď Dominik bude držať naše dieťatko bude to nieco neuveritelne a úžasné. Nad vela vecami som rozmýšľala ako to bude teraz s jeho karierov kto sa postará o moje kluby a všetko. No bude to ťažké, ako som si spomenula na klub tak som si spomenula aj na Niku chyba mi tak isto aj Jakub ešte ma neprišli pozrieť čo má dosť mrzí ale tak ja by som na ňu tak vtedy nevyletela kebyže ma aspon trošku pochopí. Je to ťažké medzi nami musíme sa porozprávať o tom. Dúfam že bude mať čas na mňa.
Ahojte rozhodla som sa ze budem dávať kapitoly von tak ako budem stíhať takže asi každý druhý alebo tretí deň ❤️. Vaša Tessa✨Ďakujem za podporu a všetky pozretia a vote❤️
YOU ARE READING
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...