7.

2.5K 82 0
                                    

Pohľad Dominika

Už je sobota a ja jedu pro Lucii a Niku abych jsem je zavezl k nášmu nahrávacímu studiu kde se všichni sejdeme.

„Nazdar holky, tolik vieci na jeden den?"

„Ty asi nepoznáš ženy, dobre vieš že si berú veľa vecí." Řelka mi drzo Nika, Lucia je na mně odměrana ani mě nepozdravila začalo mě to srát, udělal jsem něco? Hned si sní musím promluvit.


Pohľad Lucy


Ani som ho nepozdravila načo? Áno viem, že sa to patrí ale nechcem zase aby za mnou chodil ako pes.

Hneď ako som vystúpila z auta, tak som išla otvoriť kufor ale nešlo mi to všimla som si, že Nika išla čakať na druhú stranu cesty kde stál Jakub, dnes mal meniny určite mu išla zablahoželať ja už som mu stihla zavolať ráno takže som to mala za sebou.

Dominik otvoril kufor, potiahol ma a oprel si ma o dvere auta.

„Co jsem ti udělal, hm?!" Povedal zvýšeným hlasom.

„No co jsem ti kurva udělal když nemluvíš?!" Zareval na celú ulicu, že už aj  Nika a Jakub sa otočili.

„A není to moja vec, hm?! Ja sa s tebou budem baviť  kedy ja chcem! Myslíš si, že keď sme si raz zamrdali, že budem za tebou chodiť jak taká nejaká tvoja kurvička, tak to si na omyle zlato!" Zarevala som mu to rovno do ksichtu odtlačila som ho a chcela ísť ďalej, no chytil ma za ruku.

„My sme jěšte..." chcel niečo dohovoriť no ja som mu vylepila facku. Ako viem není to asi pekne, že sa s ním nebavím ale keď som sa nemala ani prečo baviť tak načo? Áno možno si teraz myslíte, že to bolo hnusné ale ja už som taká, už nebudem taká ako kedysi že som hneď každému uverila sladké slovíčka, už nikdy.

Zobrala som si kufor a išla k malému autobusu kde stáli všetci.Bol tam:Karlo, Konex, Decky, Koky a Viktor Sheen síce on nepatril zatiaľ ku žiadnemu labelu ale bol tam.

„Ahojte, ja som Lucia." Pozdravila som sa.

„No Nik mal pravdu že si moc hot." Povedal Konex.

„Tak ďakujem."

Ešte som tam chvíľu s nimi stála a rozprávala sa ,boli naozaj super, čakala som, že to budú obyčajní namyslení zmrdi ale boli naozaj super.

Ja s Nikou sme nastúpili do malého autobusu. Nike držal miesto Jakub ona si k nemu sadla, mne držal miesto Dominik a usmieval sa na mňa iba som prešla okolo neho a videla som, že voľné miesto vedľa seba má Viktor.

„Môžem si k tebe sadnúť?" Spýtala som sa a usmiala sa.

„Jasně, klidně."

Videla som ako Nik na mňa pozerá strašne nechutným a urazeným ksichtom, ako kričí na mňa na ulici a on si myslí, že si to len tak vyžehlí, tak to ťažko aj tak nechodime spolu, môžem sa baviť s kým chcem kedy chcem a jak chcem.

„A ty máš vôbec babu?"

„Ne ja jsem šťastně single heh." Povedal Viktor a pousmial sa.

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora