Pohľad Lucy
Už chcem ísť preč z tejto prekliatej nemocnice nenávidím to tu. Za mojich posledných dvadsať rokov som nebola tak často v nemocnici ako teraz a dosť ma to serie. Zobrala som si telefón a išla s kuknúť co je na insta a iných sociálnych sieťach. Samozrejme ze český aj slovenský Refresher nás má v papuli. Tie ich rozprávky čítať je sranda, aspoň sa vždy pri tom dobre zasmejem. Videla som Jakubovo story že je niekde preč s Nikou asi na Slovensku neviem, no ani sa im nečudujem ze ma majú v prdeli ale však to je škoda reči riešiť, chcela by som sa snou o tom porozprávať len není kedy keďže je ona preč a ja tu ležím v plesnivej nemocnici a nič iné tu nemôžem robiť ako sedieť alebo ísť do kúpeľne na záchod to je velmi záživné. Asi začnem kresliť alebo písať texty do pesničiek až tak sa nudim no. Ale tak rozhodla som sa že niečo napíšem potom to možno dám Danovy alebo Nikovu alebo to nedam vôbec nikomu heh.
A na každý deň hľadám nový plán, plán ako prežijem.
Zdá sa mi, že nevieme ho nájsť
Zažili sme bolesti a strát, že by si nespočítal
Nechcem ti nič vyčítať, preto nehovorím nič
A v tichosti to dopíjam
Posledný gin a tonic, posledný drink
Načo mi sú všetky lóve sveta
Keď chcem iba teba?
Navždy, možno teraz
Aspoň, dokým si tu pre mňa
(pesničku máte v médiách)Heh to tak prvá a asi aj posledná sloka heh. Ale paci sa mi celkom dosť. Idem zavolať Danovi ja mu to musím ukázať.
„Ahoj, nemohol by si prísť aj s Nikom do nemocnice? "
„Áno jasné stalo sa niečo panebože." povedla vystrašene.
„Nie nie neboj sa len asi sa budete smiať ale ako sa tu nudím tak som napísala jednu sloku do nejakej pesničky to je jedno či už do tvojej alebo Nikovej ale ci by ste sem neprišli a nekukli sa na to. Ja viem mohla by som vám to poslať do správy ale ja sa tu strašne nudím." povedala som unudenim tónom.
„No ty kokos okey už letíme za tebou za takých 10 minút sme u teba pá zatiaľ." zrušil hovor a ja som sa hneď postavila z nechutne vyležanej postele a išla do kúpeľne spraviť zo seba človeka.
„Ahooj. " zakričali na mňa dvojhlasne Nik a Dan. Ja som hneď vybehla z kúpeľne a išla ich pozdraviť.
„Ahoj." hned som sa rozbehla za Dominikom a skočila mu okolo krku. Potom som samozrejme vyobjimala Dana.
„No ukáž nám to, jsem zvědav jaký to je. " povedal Nik. Hned som im podľahla ten papier.
„No tuto to máte, ako prvý krát som toto robila tak to berte obidvaja s rezervou dobre? Heh." usmiala som sa na nich. Keď to dočítali kukly sa na mňa s otvorenou hubou.
„Bože zlato vždyť to je úžasný. Na to ze je to poprvé je to úžasný." hneď ma Dominik začal stiskat.
„Dobře láska kľud ešte ma boli ten bok tak ma prosím nerozpuč. " zasmiala som sa.
„Promiň zlato. "Povedal a dal mi pusu do vlasov.
„Viete čo dal by som to do mojej pesničky už mám pár slok urobených ale ešte mi tam par chyba tak by som tam dal toto a teraz by sme ešte spolu niečo vymysleli čo vy na to?" dal návrh Dan.
„Ja s tým súhlasím klidně pomůžu." povedal Dominik s úsmevom na tvári. Ja som prikývla.
Robili sme to cez tri hodiny, bola to neuveriteľna sranda nasmiali sme sa, aj sme si to snažili spievať, Dan mal aj v aute notebook tak ho priniesol hore a rovno robil beat k tomu. Dohodla som sa s Danom že dá na feat Kamila ten sa tam hodí. Vlastne som si uvedomila ze je to moja prvá z časti pesnička ktorú som napísala. Mohla by som začať robiť aj ďalej bola by to sranda aj ma to baví, podľa mňa to bude riadna bomba. Dan sa už aj dohodol s Kamilom že to zajtra na hrajú v štúdiu a prinesie mi to potom zapnúť ci co tak môže byť už sa na to neskutočne teším. Dan s Dominikom odišli a už bolo celkom dosť hodín sestrička mi dala lieky šla som sa umyť a išla som spať.
Sen
„päť šesť sedm číslo bytu ve kterým jsem poznal tvoji... "zrazu výstrel. Bola som v backstage a iba som počula výstrel a padnutie mikrofónu na zem hneď som sa rozbehla na pódium a vydela som ako Nik bezvládne leží na zemi. Všetci začali kričať písať a neviem čo všetko, niektorý fans sa chceli rozbehnúť na pódium ale SBS im to nedovolila. Chytila som Nika za ruku a začala som plakať. „Prosím Nik nemôžeš teraz odísť nemôžeš. Prosím dychaj nezatvaraj oči prosím nie. Zavolajte prosím sanitku! Dan zavolaj ju! "hneď Dan začal volať sanitku ale mňa zrazu niekto ťahal od Dominika preč bol to Jakub. „Kurva Jakub pusť ma!" kričala som už tam dobehla sanitka a oživovali Nika ale nevedeli ho prebrať. „Prosím nech žije prosím! Robte niečo! "Vyskočila som z postele celá spotena a vystrašená čo to bol za sen. Srdce mi bilo ako keby som prešla maratón postavila som sa a hneď sa šla osprchovať. Tak nechutný sen som ešte nemala, prosím nech už sa to nikdy nestane. Mala som aj horšie sny ale toto bol masaker nevedela som spať. Tak som sa rozhodla že pôjdem na strechu nemocnice. Ľahla som si do stredu a pozerala na hviezdy, nič iné mi to nemohlo pripomenúť ako pesnička od Nika. Chcela som mu zavolať ale nechcela som ho strašiť, navyše bol to len sen nič také sa nestane, čakám na hocičo čo by sa mohlo stať ale toto dúfam nie. Počula som ako niekto kráča ku mne. Bola to Tereza a mala nožík v ruke ona behom sekundy prišla ku mne a pichla ma 4 krát do brucha a ja som si iba bezvládne ľahla na zem.
Prebudenie
Prebudila som sa a to už dúfam naozaj bola som prepotena a takisto aj posteľ, ledvim som sa nadýchla bylo mi srdce ako o závod hneď som išla do kupelne a našla si tam tabletky na upokojenie, oplachla si si tvar a pozrela do zrkadla. Lucy bol to len sen jasne bol to iba sen. Ako som už tomu neverila tak som sa musela stipnut na ruku. Vyšla som z kúpeľne a pozerala von oknom a rozmýšľala som nad celým snom co sa stalo, bolo to tak reálne a hnusne. Bolo to ako na vlastné oči akoby sa to stalo presne teraz reálne. Stále som bola z toho mimo.Ahojte je to nová časť! Píšte mi do komentárov názor na ňu budem rada🙈. Ďakujem za všetky vote a pozretia❤️. Sorry za preklep a gramatické chyby 💋.
BINABASA MO ANG
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...