Pohľad Lucy
Už iba hodina pred koncertom, rozhodla som sa, že sa pôjdem s Dominikom porozprávať.
„Ahoj."
„No ahoj."
„Prepáč mi proste, že som taká, ale hovorím ti to teraz a naposledy medzi nami nikdy nič nebude, jasné? Lebo doteraz to vyzeralo ako by si to nepochopil."
„No bože trošku flirtuju to ti vadí jako?"
„To nie ale proste chápeš nič nebude, Okey?"
„Dobře jak řekneš tak bude."
„Ďakujem." Ako som to dohovorila dala som mu pusu na líce a odišla, bolo vidieť že je už pohode. Ja som taká nechcela byť ale proste nechcem vzťah, neviazane si užiť prečo nie? To ani jemu nevadí očividne. Dobre no už nebudem na to myslieť život ide ďalej.
Zároveň ma to mrzí ale zároveň som rada, že som sa tak správala lebo som spoznala Viktora.
Pohľad Dominika
Viděl jsem jak odchází, byl jsem už rád že jsme normálně mluvili, mně už nebavilo se dělat jak bych jí neznal, ziskala si mně tým svím temperamentem a tvrdohlavým spravanim a zistil jsem že je lepší když jsme spolu zadobrě a kamaratsky spolu vycházime určite jí už nedovolim aby mi znovu utekla a jsem rozhodnutý dát na ní pozor.
Pohľad Jakuba
„Nika pojd jsem prosím tě."
„Áno."
„Co si mám oblíct tohle nebo tohle."
„A není to jedno aj tak počas koncertu si dáš dole tričko a mikinu."
„To máš pravdu."
Ona se usmála a ja jsem nic jiního udělat nemohl jako jí políbit. Když jsme se od sebe odtáhli tak jsem řekl „Promiň nechtěl jsem."
„Ale mne sa to páčilo." Usmiala sa a dala mi zase pusu.
„Dobre ja už idem ty sa prichystaj a choďte s Dominikom skúšať zvuk, my s Luckou prídeme až pred koncertom."
„Dobře. Pa"
Pohľad Lucy
„No už si tu pod sa obliecť a pomaličky môžeme ísť." Povedala som a usmiala sa.
„Ako vidím tak ty si si to už s Dominikom vyriešila."
„No hej, nebavilo ma sa naňho kukať aký je skysnutý.""
„Tak to ani mňa." prikivla mi.
Pohľad Dominika
Už jsme měli po zvukovke, tak jsme se rozhodli, že Niku a Lucku počkáme s Jakubem pred hlavním vchodem. Fanynky už po nás hučely chtěli fotky a nevím co všechno.
„No ahojte holky jste krásny." Řekl Jakub .„No čaute." Řekli Lucka a Nikol naraz.
„Ahoj kotě." Řekl jsem Lucke.
„Ahoj zlato." Dal jsem jí pusu na lico a ruku jsem jí dal okolo boku všechny fanynky hneď přestali ječet, tak jako předtím zavedl jsem Lucku do zákulisia. Hned sa zvítala s Viktorom, objala ho ja som sa na neho jen usmál.
Už sme išli na stage s Jakubom. Udělali jsme pořádný bordel, hned jak jsme si dali dolu triká fanynky začali pišťat ječet a nevím čo všechno ze začátku ma vždy boleli uši heh ale už jsem si na zvyknul.
Když už za nás išel vystupovat Viktor tak jsem viděl jak zhulená a ožrala je Nika s Lucy. Neříkám, že ja jsem si nedal před vystoupením něco ale já už jsem si na to zvykl nejsem přece malá holka, jako no na začátku to bylo dost na píču ale pak se to už dalo.
„Vy mrdky co jste jím dali pro krista boha?!"
„Niku buď v pohode však oni to rozchodia." Řekl Konex a začal se smát jak kokot.
„Ty mrdko, si myslíš že když tady leží a nic nemluvi hm?!" Vyštartoval jsem po něm jak pes, já když mám nervy, tak že se nevím kontrolovat a vím zmlátit hocikoho i kamarada.
„Niku prosím ta však ju nemáš ani rád a máš jí jenom na mrdáni a nič vic!" Zařval mi to do ksichtu, ja už jsem se neovládl a dal jsem mu pěstí až padnul na zem.
Byl jsem bez trika ale to nevadí já jsem Lucku vzal do ruk jak nevestu a cez dav lidi jsem si vedl odtud pryč. Nika nebyla na tom tak špatně jak Lucy, Nika už byla na to zviklá ale Lucka to měla po dlouhý době mohlo se jí něco stát a to není sranda, jsem za srandu ale tohle je moc.
Jak jsme přišli tak jsem hned Lucy uložil do postele, dal jsem jí dole džínsy a triko a dal jí moje čo jsem mněl provesene na židli, pak jsem si sednul na křeslo a pozoroval ji. Videl jsem že se probrala a bylo jí na zvracení, tak jsem hned popadl kůš a dal ji ho pred sebe ona se ohla a všechno vyvrátila, držel jsem si vlasy „Kotě to bude v pohode jsem tu vždy pro tebe."
Dal jsem ten koš co nejdál pryč protože to z něho táhlo jak hovado musel jsem se držet aby jsem všechno nedal von i já.
Lucka už zaspala, tak jsem si šel na balkón zapálit, v hlavě mi jelo mnoho myšlenek. Když jsem vešel dovnitř popadl jsem papír a ceruzku a začal psát píseň. Koukal jsem na ní byla krásná jak spala já jenom psal a psal. Tohle byla první píseň ktorá mi nedělala problém rýmovat bylo vidět že ta píseň jde od srdce.
Všichni si myslíte, že jsem zmrd, ale nejsem vím, že podle těch tracku to tak vypadá ale není to tak mám city, mně mnoho holek zklamalo vím říkáte si vždyť kluk většinou zklame holku no ale i holky jsou dobrý mrchy je jich mnoho ale není to na nich vidět. Mám s nimi zkušenost ne jenom v posteli, mám 26 měl jsem jenom 2 vztahy, jo vymrdal jsem mnoho holek ale já už holkám nevěřím dve holky mi zlomili srdce a doteď ho mám zlomený, nedávám to najevo protože se nechci delit o svoje city s lidi které ani neznám proč? Je to můj život jediný člověk kterému říkám všechno je Jakuba tak to i bude.
Ahojte je tu nová časť. Tento týždeň neviem ako to bude s časťami ale pokúsim sa nejakú vydať. V médiách Dominik a Jakub. Sorry za preklep/gram. chyby. Ďakujem za každé vzhliadnutie a vote. Vaša Tessa✨
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfic4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...