Pohľad Lucy
Bolo to pre mňa ťažké čo sa stalo. Sedela som na asfalte asi dve hodiny, až kým sa nezotmelo. Potom som sa len postavila a išla pomaly preč, prechádzala som sa po ceste. Ale zrazu som počula z diaľky ako ide motorka hneď som sa otočila a zastavila. Samozrejme bol to Dan.
„Poď zoberiem ťa niekam preč. " povedal a podal mi prilbu. Ja som bez váhania sadla na motorku a išla s ním preč. Asi si to potreboval dať všetko v hlave dokopy, je mi to jasné potreboval byť sám a poukladať si všetky myšlienky v hlave. Držala som ho pevne a hlavu som si oprela o jeho chrbát.
Zastavil pre jedným klubom.
„No pod ideme sa zabaviť. " povedal a ťahal ma do baru. Nebránila som sa kľudne pôjdem, po tých stresoch si rada užijem, zazvonil mi telefón vedela som, že je to Dominik vypla som si telefón a schovala ho do vrecka.
Už sme sedeli pri bare a Dan a pozval na dvojitú vodku samozrejme, že on piť nemohol lebo bol na motorke.
„Poď ideme si zatancovať. " povedala som a ťahala ho na parket. Najprv sme tancovali od seba ale potom som sa mu otočila chrbtom a prechádzala som mu zadkom po rozkroku. Však prečo nie ? iba tancujem nič zlé nerobím navyše nemám nikoho môžem si robiť čo chcem.
„Mhm takže ty chceš provokovať hej? " Zašepkal mi do ucha a v ten moment ma chytil za rit a zmačkol.
Otočil si ma aby mi videl do očí, pozerali sme iba na seba všetko okolo sme nevnímali. Ťapol ma po zadku a išiel si sadnúť do jedného boxu, ja som naňho iba pozerala, že zabijem ťa že ma tu nechal to môžem robiť iba ja. Chvíľu som tam ešte bola ale potom som prišla za ním a sadla si mu rovno na nohy.
On mi dal ruku na stehno a prechádzal hore a dolu, ja som ústami išla ku jeho krku a urobila mu tam malú pamiatku. „Chceš sa hrať dobre tak začnem hrať tvoju hru. " povedala som mu šeptom do ucha a dala mu pusu na líce a išla k baru.
Šupla som do seba dvakrát Becherovku, samozrejme že Dan pricválal za mnou a hneď ma automaticky ťapol po zadku a potom silno zmačkol ja som iba zasyčala.
„Co vy dva tu tady děláte hm? " spýtal sa nás Dominik.
Bola som vydesená čo tam robí ale využila som situáciu a hneď som sa mu pritisla na pery, nebola to obyčajná pusa, pomaly mi jazyk strčil do úst a začala vojna. Videla som iba jedným okom ako Dan prepaluje pohľadom Dominika. Už sme sa od seba odlepili a mne dal Dominik ruku okolo mojich ramien.
„Brácho tu ruku tam už nechci vidět jo. " Povedal Dominik a pobuchal ho po ramene Dan ho celý čas iba prepaloval pohľadom.
„Zlato poď na parket." Ako som to dohovorila ťahala som Dominika na parket.
Medzi tým som sa otočila a poslala pusu Danovi, na ňom bolo vidieť ako žiarli. Ale videla som, že je už iný není citlivý, že ide hrať túto hru, bavilo ma sa pozerať ako oni dvaja medzi sebou súperia.
Samozrejme, že s Dominikom sme si to užívali na parkete. Dráždila som ho veľmi, už to nevydržal, tak si ma prehodil cez rameno a poťapkal ma po riti a vedela som kam má namierené a nevadilo mi rozdať si to s ním na WC. Už sme boli v kabínke a ten behom ani nie jednej minúty z mňa strhol všetko oblečenie, otočil si ma a prehol ma a hneď ho do mňa dal celou svojou dĺžkou. Sex sním bol úžasný mal sa čím pýšiť mal dobrú hrúbku aj dĺžku , bola to poriadna slasť. S ním mať sex je ako keby ti niekto dá modré z neba. Dal ho zo mňa von a strčil do mňa dva prsty a priražal, robil to dovtedy kým som sa neurobila. Samozrejme aj on chcel za to niečo tak som ho urobila, samozrejme urobil sa mi do úst tak nič iné mi nezostávalo ako to prehltnúť.Boli sme oblečený a ruka v ruke sme odchádzali s WC. Dominik ma pustil a išiel niekam preč, tak som si zatiaľ sadla u baru.
„So mnou by si si to užila viac ver mi. " zašepkal mi do ucha Dan a dal mi pusu na krk.
„To by som si rada vyskúšala, ale prepáč mne stačí zatiaľ jeden." povedala som mu a dala pusu na líce. Samozrejme, še som videla, že to v ňom vrelo.
Objednala som si teraz ale vodku a šupla to zase do seba.
„Nemáš niečo pri sebe, nejaké brko alebo niečo?" spýtala som sa Dana s úsmevom na tvári.
„Jasne mam ideme von zahúliť " Hneď som sa postavila a ťahalo ho von. Hneď vytiahol brko dala som si ho do úst a zapálil mi ho.
„Toto mi chýbalo, ďakujem ti. " usmiala som sa naňho. „Naposledy si mi nadávala za to."
„Hej, ale to si ma zdrogoval na úplnú sračku heh." povedala som a začala som sa smiať.
„Som rád, že to už neberieš tak vážne."
„Kurva ti ji chceš zase zdrogovat, si úplný magor do píči?! " Povedal s nervami Dominik.
„Dominik ja som to chcela sama buď v kľude, okay ? " Oprela som si moju dlaň o jeho hruď.
„Do piči, predtým ste se hádali si brečela, pak si s ním tu tancuješ a užíváš, uděláš mu cucflek na krku a osahava tě, no a jěste ted s ním hulis jako je toto normální kurva?!"Povedal Dominik zvýšením hlasom.
„Nevieš vôbec ako to je, tak sa do toho nemotaj dobre? A nehuč tu na ňu." Zastal si ma Dan.
„A ty tu hubu nezavřeš že?!" Zahučal naňho Dominik.
„Dominik poď prosím ťa domov dobre ?" Pozrel sa na mňa a videl, že v mojich očiach vidí strach hneď ma chytil za ruku a išli sme k autu.
„Řekneš mi už co se děje? Jako sorry ale jasnovidec nejsem." Povedal už konečne pokojne. Ja som sa pozerala iba von oknom.
„Bože Lucy řekni mi to, víš že mi na tebe záleží." Povedal a chytil ma za stehno. „Dobre poviem ti to doma, ale sľúb mi že nebudeš vyšilovať. "
„Dobře slibuji." Dohovoril a dala som mu pusu na líce on sa iba usmial a pokračovali sme ďalej v ceste, celú cestu bolo ticho iba hrala hudba.
VOUS LISEZ
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...