4.

3.2K 91 6
                                    

Pohľad Nikol


„O děkuju, jsem rád že se ty mě texty líbí.„

„Ale to si nemyslím len ja, to všetci tvoji fanúšikovia." pousmiala som sa nanho a napila šampusus.

„To jo, ale nikdo mi to neřekl tak pěkně jako ty, máš moc pěkný hlas." žmurkol na mňa.


Už som vedela že začal flirtovať. A vedela som že bude zle a musím ho zastaviť.

„Už to začalo, začínaš si ma motať okolo prstu že, ako skoro všetky tvoje fanynky."

„Ne, to vůbec já ti chtěl jen lichotit" stažil sa vyhovarať.

„Dobre no keď myslíš, idem na bar." len som sa zobrala a šla preč.

Pohľad Lucy


Hneď ako som išla z WC, tak som si išla na vzduch zapáliť. Fajčila som a len, tak som pozerala na oblohu nič som nevnímala. Niekto sa ku mne postavil, pozrela som sa a bol to Dominik.

„Co si tak utekla od nás pryč?" spýtal sa ma úprimne.

„Moja vec nie? A čo ty tu?" pozrela som sa nanho.

„Si drzá, to se mi líbí. Nic len jsem tě chtěl najít no a našel jsem tě." Vytiahol si z krabičky cigaretu a zapálil si.

„Super tak našiel si ma a môžeš ísť." ustupila som o krok ďalej od neho.


„No s tebou to bude těžký."pousmial sa a prešiel si rukou po vlasoch.

„Nemysli si že si ma len tak okolo prstu namotáš, dávaj pozor aby som to ja neurobila." Žmurkla som naňho a odišla som naspäť do klubu.

Musela som už ísť lebo sme išli krstiť klub, tak som rovno išla na stage.

Pohľad Dominika

Ty vole. Ona je tak sexy a okouzlující, jakmile jsem ji viděl jsem věděl že bude moje a tak to i bude. Jak jsem dokouřil cígo šel jsem dovnitř, už jsem ji viděl jako křtí klub, nechtělo se mi na to dívat tak jsem šel k baru a objednal si dvě becherovky. Když to skončilo přišel ke mně Jakub.

"Musíme jít na stage, jdeme zarapovat trochu." Řekl nadšeně, jakmile to řekl šel jsem za ním.

Pohľad Lucy

Pokrstila som klub hneď som išla ku baru za Nikou. Objednala som nám ako klasicky dvojité vodky.

„Chce si ma hneď začať motať ako každú bože, ale to je na veľkom omyle ak si myslí že mu skočím do siete." povedala Nika nasratým tónom.

„Neboj aj Dominik to na mňa skúšal a som mu povedala nech si nemyslí že mu skočím na sladké slová povedala som nech si dáva pozor lebo to môžem urobiť ja." začala som sa smiať na nich dvoch.

„Však to tak je, myslia si že keď im skočila každá na to, tak to bude aj u nás, ešte nevedia aké sme." Nika sa začala tiež smiať.

„Máš pravdu." dosmiali sme sa a šupli sme si do seba vodku.

Počula som ako Jakub a Dominik rapovali na stage. Všetci začali skákať, spievať a neviem čo len my dve sme sedeli a pozerali na nich, stretli sa nám pohľady hneď som sa otočila a objednala nám ďalšie dve vodky. Zasa sme to šupli do seba a tak to pokračovalo. Počuli sme že ide nejaká dobrá pesnička tak sme sa postavili a išli na parket. Hneď k nám prišli Dominik a Jakub. Dominik sa postavil za mňa chytil ma za boky, prechádzala som mu zadkom po rozkroku potom som sa otočila a zašepkala mu „Dávaj si pozor."

A išla som s Nikou naspäť na bar zase sme ich tam nechali len tak stáť hrali sme sa s nimi. Objednali sme si vodky šupli sme ich do seba a išli už preč.

Len pred dverami som sa potkla ale chytil ma Dominik "Si na tom dost špatně, mohu vás já a Jakub odnést domů?" Držal ma za boky a spýtal sa. Vymotala som sa z jeho držania a povedala.

„Nie, nejdem takto prvýkrát zvládneme to sami. Čau." Čau sme povedali dvoj hlasne.

Povedala som to všetko dosť hnusným tónom, odišli sme.

Prišli sme domov a obidve sme zaspali oblečené, tak ako sme prišli. Ráno som sa zobudila s bolesťou hlavy tak som hneď išla do kúpeľne dala si lieky a urobila si rannú rutinu. Ľahla som si do postele a zapla si na počítači komédiu. Zrazu mi cinkol mobil.

(D-Dominik J-Ja)
D: Ahoj nemusela si být včera, tak hnusná.

J: A ty máš odkiaľ moje číslo?

D: Od koho jiného jako Jakuba. Jsme jako bratři heh.

J: Hah si veľmi vtipný si myslím... O čo sa furt snažíš?

D: No tak včera jsem chtěl s tebou flirtovať no nejako si ma odpalkovala to moc holek nědelá.

J: Ja nie som ako každá. A nemel sračky šlo ti len sex, tak ako mne išlo len o sex.

D: No dobře máš pravdu. Tak proč jsme si nezašukali, hm?

J: Ja mám vždy pravdu. Nemala som chuť, táto odpoveď by ti mala stačiť,  Čau.

Už som ho potom len ignorovala, nepotrebujem si ničiť nervy kvôli idiotovi.

Pohľad Dominika

Ta je drsná. Napsal jsem jí ještě tři spravy ale ignorovala mě začalo mě to srát a hodil jsem telefon o zem, nevadí koupím nový. Vážně mě to nasralo ještě žádná nebyla taková, zároveň mě to nasralo ale zároveň se mi to líbilo. Musím si ji namotat i když mi to asi nevyjde ale musím se o to snažit chci z ní vyšukat duši, tak jako nikdo předtím. Akorát vešel Jakub do pokoje když viděl jak sedím na posteli a hlavu si opírám rukama.


"Co se děje kámo?"


"Sere mě Lucie snaží se být nedostupná přitom vím, že mně chce šukat tak jako já ji. Do píči žádná taková ještě nebyla jako ona!" Křičel jsem na celý byt.


"Kamo buď v klid, tolik dívek kolem nás chce že máš velký výběr. I mna sere, že Nika je ke mně nedostupná a co mám dělat, já vím že jsou obě neodolatelné tak ale nic se nedá dělat bro."


"Neříkej mi tu sračky, vše se dá když se chce, já nepřestanu bojovat vztah určitě nechci jen chci si prostě zašukat. Jdu si zapálit brko protože mi nervy prasknou."


Jel jsem na balkon zapálil jsem si brk a díval jsem se na ulici kde bylo mnoho lidí. Někdy bych chtěl vrátit čas, když jsem dělal číšníka ale to už nevrátím mně je dobře peněz mám dost, chce mě hodně holek no každý by chtěl takový život, ale dobře ne úplně každý.



Ahojte je tu nová časť. Ďakujem za každé zhliadnutie a vote. Sorry za preklep/ gram.  chyby. Časti budem dávať von buď každý deň alebo každý druhý no podľa toho ako budem stíhať a ako budem mať čas. Budúci týždeň  neviem ako to bude lebo idem preč ale budem sa snažiť dať von aspoň dve časti. Vaša Tessa✨

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz