Pohľad Lucy
Boli sme už s Nikou pobalené a prichystané na cestu do Pardubíc. Išli sme do môjho čierneho BMW a dali si tašky do kufra. Cestou ako sme išli sme si zapli album od Separa Buldozer. Celú cestu sme si spievali a užívali náš mladý život. Prišli sme do Pardubíc a vošli sme do nášho krásneho bytu, keď sme ho obidve uvideli, otvorili sme ústa, bol zladený do čiernej a bielej boli sme z neho unesené. Dali sme si všetky veci do skríň, prezliekla som sa do čiernych kraťasov a bieleho čipkovaného tielka. Nika išla do mesta bola tu prvýkrát v živote tak sa rozhodla že to tu ide omrknúť. Ja som sa išla najesť. Išla som rovno aj do môjho klubu, vošla som do baru a bola som prekvapená aké je to pekné, bol tam veľký stage všetko bolo v čiernej len boxy na sedenie boli v červenej, bar bol tiež veľmi pekný veľa miesta na sedenie to je super. Išla som hneď za svojim manažérom.
„Dobrý deň, dobre ste hovorili, že to mám nechať vo vašich rukách som veľmi spokojná je to tu krásne."
„Dobrý deň, som rád, že sa vám to páči, povedali ste, že čierna a červená farba tak ju tu máte. Ja už musím ísť keď ste tu. Budete dnes krstiť klub?"
„Hej hej dnes ho chcem krstiť, bude tu pár raperov a mojich blízkych ľudí."
„Nooo, viete že je tu rapová skupina Milion+ kontaktovali ma že by sa chceli stretnúť."
„Kľudne im povedzte nech dnes prídu na krst budem rada, moja kamarátka o nich stále hovorí a je z nich úplne mimo, tak som na nich zvedavá."
„Dobre poviem im nech prídu neviem či prídu všetci ale určite príde Nik Tendo a Yzomandias. Ja už idem dovidenia."
„Jasné ďakujem vám dovidenia."
Pohľad Nikol
Bola som v meste je to tu dosť krásne je tu veľa klubov, reštaurácií, obchodov no proste super. Prišla som do nášho nového bytu a Lucy volala s niekým a robila ešte niečo na notebooku, kým volala išla som sa napiť vody a vyzula si podpätky.
„Ahoj, no bola som v mojom klube je to tam vážne pekné. Príde tam Majself, Ego a Nerieš. No a teraz som dovolala s Yzomandiasom už som si s ním aj potykala a povedal mi nech mu hovorím radšej jeho krstným menom Jakub, povedal že príde aj s Nik Tendom, že radi ma spoznajú a aj teba, áno hovorila som o tebe neboj keď ich tak veľmi miluješ, tak za také dve hodiny už pôjdeme, tak sa asi aj môžeš pomaly chystať."
„Ježiš tak to bude super rada ich spoznám, dúfam že budú v pohode a nebudú to zhúlené hovädá aj keď aj ja som niekedy taká ale tak čo už. Idem sa chystať asi si dám čipkované bordové šaty nad kolená a ty?"
„Ako Jakub bol v telefóne v pohode, tiež som čakala, že to bude nejaké hovädo ale je sympatický, to čo má v textoch ani nesedí, že by taký bol ale tak nikdy nevieš ja si budem dávať na nich pozor, nebudem hovoriť, že sú úžasní a neviem akí keď ich nepoznám, na prvý dojem môžu byť úžasní a nakoniec môžu byť naozaj hovädá"
„Ale noo, nebuď zase hneď taká negatívna, buď aj pozitívna trochu no, ja viem že si sa v ľuďoch sklamala ale nemusíš ich hneď hádzať do jedného vreca, okey? Dnes sa poriadne zabavíme. No čo si teda obliekaš ? Ešte sme sa k tomu nedostali."
„Áno prepáč, ja si dám asi sukňu koženú alebo riflovú a do toho nejaké pekne tričko alebo blúzku ako vždy. Viem že je to výnimočný deň, nový klub ale nechcem byť vyčačkaná, to nie je môj štýl."
„Dobre, ako povieš, idem do sprchy."
Pohľad Lucy
Práve sme vyšli z auta a ideme zadným vchodom do klubu. Hneď ako vojdeme vidíme, že je tam celkom dosť ľudí a je tu už cítiť alkohol a cigarety. Prejde okolo nás čašník so šampanským, tak si obe zoberieme pohár a pripijeme si.
„Na tento klub nech sa tu darí a je tu veľa chlastačiek heh."
„Na klub. " štrngli sme si.
A pripili sme si. Prišiel ku mne nie moc vysoký a ale zasa ani nie nízky chlap, potetovaný po tvári aj po tele ale vyzeral v obleku dosť dobre mal svetlo hnedé vlasy.
„"Čau, já jsem Jakub a tys očividně Lucka.""
„Ahoj áno, to som ja, veľmi ma teší. Toto je Nikol, čo som ti o nej hovorila." Podali si ruky, Nika ho hneď s veľkým úsmevom privítala, opätoval jej ho.
„Tenhle klub je krasný, vím si tu představit velké kalby."
„Tak to si piš že tu budú veľké kalby a nie len jedna tu sa budú diať iné bomby. A ďakujem ti."
Akurát ako som to dohovorila, tak k nám prišiel veľmi vysoký aj na tvári potetovaný chlap, v obleku mu to aj viacej seklo ako Jakubovi. Mal tmavo hnedé vlasy a hnedo zelené oči ako ja naozaj som musela uznať, že bol pekný.
„No tak tohle je Nik Tendo, no teda Domnik."
„Ahoj ja som Lucy." Podala som mu ruku a usmiala sa na neho.
„Ahoj, rád tě poznávam Jakub mi o tebě mluvil." Povedal chraplavým hlasom a usmial sa.
„Snáď hovoril iba to dobré. No ako sa vám tu páči?" spýtala som sa ich s úsmevom na tvári.
„Je to tu vážne krásny, je vidět že si na tom zamakala aby to bylo ťip ťop." Povedali skoro dvojhlasne.
„Ja už musím ísť, vidíme sa neskôr. Zatiaľ vás tu nechám s Nikou." musela som ísť na WC.
„Ahoj jasně, rozjedeme to tady." oznamil mi Jakub a usmial sa na Niku.
Pohľad Nikol
Lucia ma tu nechala samu na pospas osudu už mi začala nervozita a to není dobré. Ako odišla usmiala som sa na nich.
„Já musím jít zatím se mějte." Povedal Dominik a odišiel.
„No zůstali jsme tu jen my dva. Kolik ti je vlastně let? Mně je 28."
"Ja mám 20, tak ako Lucy. Inak nech sa ti darí v rape, tak ako doteraz, naozaj ti to ide." Polichotila som mu.
"O děkuju. Jsem rád že sme ti moje texty líbi."
Ahojte je tu nová časť napísala som 1000 slov dosť som sa rozpísala. Prosím všetkých ktorý si túto časť prečítajú tak mi napíšte či mám písať v češtine keď budú medzi sebou komunikovať alebo to mám nechať v slovenčine? Hore na fotke je Nik tendo. Budem rada keď napíšete. Sorry za preklep/gram. chyby. Ďakujem za všetky komentáre a votes. Vaša Tessa ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Hayran Kurgu4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...