Pohľad Lucy
Ráno som sa zobudila s riadnou bolesťou hlavy. Postavila som sa ale to nebol dobrý nápad lebo hneď sa mi zakrútila hlava. Tak som si hneď sadla na posteľ videla som ako Dominik sedí v kresle a spí, chudák ten bude dolámaný. Ja vlastne ani neviem, čo sa stalo a prečo som tu. Pamätám si iba, že Konev mi furt nalieval, a potom povedal nech si dám čiaru, a potom marišu, nechcela som ale nechcela som byť ako malé dievča. Ako áno asi som to posrala ale teraz sa musím vypariť z tejto izby. Hneď som si na seba dala iba gate a tričko som si iba zobrala, to Dominikove si už nechám.
„Ahoj Nikol. "
„No čau, ako vidím, tak ani jedna sme nespali v tejto miestnosti."
„No, ja som sa objavila u Nika v posteli a on spal v kresle. "
„Hehe ja to isté až na to, že Jakub spal na zemi."
„Ja si absolutne nič nepamätám iba to, že nám Konev nalieval. "
„Dominik, keď prišiel z pódia, tak videl ako ležíš na gauči a spíš, no teda skôr si omdlela. Dominik hneď vyletel, že kto nás zhúlil a ožral a hneď sa ozval Konev a začali sa tam hádať, no Nik to už neudržal v sebe a vrazil mu jednu takú, že padol rovno hubou na zem a teba zobral hneď na hotel. "
„Zaujímavá noc škoda, že si nič z toho nepamätám, no nevadí. Ja sa idem zo seba spraviť človeka a môžeme ísť na raňajky."
Ako sme išli na raňajky všetci na mňa tak divne pozerali.
„Lucy moc mi prepáč, čo som ti včera urobil, ja som myslel že to zvládneš no ale nie aspoň som dostal ranu, ktorú som si zaslúžil."
„Už to nerieš dobre? Čo sa stalo sa asi malo stať no nevadí ja idem pá."
Ako som s ním dohovorila, tak som si išla sadnúť ku Nikol. Nik prišiel do jedálne, jeho oči ma hľadali po celej jedálni, ako ma uvidel automaticky sa usmial ako vždy od ucha k uchu. Za ním hneď prišiel Jakub a sadli si k nám. Len tak sme debatili nič zaujímavé, pobalili sme sa a pomaly sa chystali na odchod z Hradce Králové.
Pohľad Dominika
„Už jsme tady."
„Dominik, ďakujem, že si ma vtedy odtiaľ zobral a postaral si sa o mňa."
„Ale prosim te, rádo se stalo. Jsi moje nejlepší kámoška, tak je jasný, že tě budu chrániť. "
„Mám ťa rada Dominik. Pa" Dala mi pusu na líce a odešla. Ja jsem otevřel okno a řekl.
„Počkej, i ja tebe kote." a odešel jsem a šel začať pracovat na novém tracku.
Pohľad Lucy
Hľadala som kľúče v kabelke ale nevedela som ich nájsť niekto sa ku mne prihovoril.
„Ahoj máš nového chlapa na mrdanie." Povedal veľmi drsne Daniel. Ten hlas som už nikdy v živote nechcela počuť.
„Čo tu kurva robíš? Nepovedala som ti jasne, že sa mi nemáš nikdy ukazovať na oči asi ti tá jedna facka nestačila, mám ti teraz vlepit ďalšiu ale teraz už tvrdšiu. A, čo je to môj chlap na mrdanie a pokiaľ viem dávno nie sme spolu a ja si môžem mrdať s kým chcem. "
„Už som si myslel, že neprestaneš rozprávať, skoro som zaspal." Tá veta ma totálne vytočila hneď som mu musela jednu vlepiť.
Ten má vzápätí chytil pod krk a oprel ma o stenu.
„Ty kunda dávaj si pozor s kým sa bavíš, a ja tu môžem robiť čo chcem môžem sa sem aj nasťahovať teba do toho nič ty malá kurvička, ktorá jebáva iba s tým trapákom a zase ako vidím húliš, hm to je super. "
Kopla som ho plnou silou medzi nohy a povedala. „Zlatko dávaj si ty pozor s kým sa bavíš, ja už nikdy nebudem tvoja hračka, je ti to jasné?! A čo, keď húlim ? Čo teba je do môjho života?! Bodaj by si tu zhnil! A ten trapak vie aspoň, kde je diera a vie ma uspokojiť v posteli nie jak ty s tým tvojim malým špáratkom! Drž sa odo mňa ďalej, mám tu dosť ľudí, ktorí by nemali problém ťa dať dole, kľudne by som to zvládla aj ja sama. " Dohovorila som a naplula som mu poriadny chrachel do ksichtu on sa tam iba zvijal na zemi ako taká dážďovka, už som konečne našla tie kľúče, tak hneď som išla do bytu.
Pohľad Nikol
Naozaj som sa dosť zblížila s Jakubom a to som rada. Musím povedať, že lepšieho chlapa v posteli som ešte nemala a to ich bolo už veľa. Páči sa mi aký vie byť nežný ale zároveň aj tvrdý. Naozaj ho mám rada. Chcem ho ešte viacej spoznať. Nechápem ako niekto môže povedať, že všetci z Milion + sú zmrdi, vôbec nie sú, keď ich spoznáte zmeníte názor, verte mi nie sú až taký hnusní ako vyzerajú, mám ich rada, dá sa s každým pokecať a tie ich hlášky milujem naozaj sú super, ako každý z nich má aj nejakú zlú vlastnosť ako každý človek na tejto zemi, ale to sa dá prekusnúť. Som veľmi rada, že ma sem Lucka zobrala, kebyže nie tak sa nepoznám s nikým, tak dobre ako teraz. Čakala som, že to tu bude iba nuda vybavovať klub a neviem, čo všetko ale práve naopak užívame si každu chvíľu. Ale mrzelo ma ako sa Lucka chovala k Dominikovi nezaslúžil si to, aj keď to je jej povaha nechce sa sklamať . Tak ja dúfam, že ma Jakub nikdy v ničom nesklame, ak niekedy za náš život budeme spolu. Ja som ešte nemala zlomené srdce ale určite to nechcem zažiť, Lucka to zažila a videla som že je to hrozné. Vždy som stála pri nej aj budem, tak ako ona pri mne. Nikdy som ju nesklamala ani nechcem je to jeidná osoba, ktorej môžem veriť, takých ľudí je na tomto svete strašne málo. Mám ju veľmi, veľmi, veľmi rada, kebyže není jej neužívala by som si mladosť, tak ako teraz. Život je len jeden treba si ho užívať naplno.
Ahojte máte tu novu časť. Ďakujem za každé pozretie a vote. Sorry za preklep/gram. chyby. Vaša Tessa✨
YOU ARE READING
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...