Pohľad Lucy
Potom všetkom, čo sa stalo už to bolo v pohode. Môj vzťah s Dominikom už není taký napätý, viac si veríme, stále spolu iba trtkáme a sme najlepší kamaráti, vzťah určite nie. Dominik ma zobral na pár výletov aby som ako tak zabudla na to čo sa stalo a aby som bola už v pohode je taký starostlivý no, dáva na mňa pozor a som rada. Zatiaľ bývam u Dominika lebo nechce aby zase prišiel Daniel a niečo mi spravil, mám vlastnú izbu takže super. Nika je stále preč zatiaľ si iba píšeme, nenútim ju aby tu bola, nemám na to dôvod nech si aj ona niekde vypadne. Viem že s Jakubom sú dobrí kamaráti , je jasné že Jakub si zatiaľ užíva však čo by iné robil. Tak isto aj Nika povedala, že na tom výlete čo je s rodinou tak si tam niekoho nabalila, a že je dosť pekný. Poslala mi jeho fotku ale tak mne sa moc nepáči není to môj typ každý má svoj vkus.
Dominik mi volal, že nech prídem k nim do štúdia nech nie som sama doma. Zobrala som kľúče od auta a išla do štúdia je to kúsok od jeho domu takže to bolo v pohode. Prišla som tam a koho iného som tam videla ako Konexa, nevedela som ako sa volá svojím normálnym menom. Ako som ho videla, hneď som sa otočila na päte.
„Lucka čakaj!" Zakričal na mňa.
„A načo aby si ma zdrogoval?!" Povedala som hnusným tónom a vražedným pohľadom.
„Však si povedala, že mi odpuštaš."
„Odpúšťam ale nezabúdam."
„Lucy mňa to mrzí, a navyše musíš tu zostať Nik je tu za pár minút."
„Okay ale iba kvôli Nikovi. A inak ako sa voláš krstným menom?"
„Heh Daniel."
„Že si robíš srandu?!" Povedala som a vypleštila naňho oči.
„Nie prečo? Vôbec ťa nechápem."
„Aj môj bývalý sa volá Daniel a tiež je to taký imbecil ako ty."
„Ach, ty mi to asi stále budeš hádzať na oči, že?"
„Tak tomu ver heh."
„Tak ďakujem ti no."
„Zamáličko."
„A nemohli by sme ísť niekam von? Za to, čo som urobil aby si verila že som iný ako si teraz v hlave myslíš. Ja viem prvý dojem som pokazil, ale tak chcem to vyskúšať ešte raz, nechcem hovoriť, že to čo sa stalo predtým bolo preto, že som bol na sračku nie nebudem sa vyhovárať. No tak čo?"
„Fuha no, aby som nebola taká zlá a hnusná ako som vždy tak poďme. Si prvý človek ktorého som neposlala hneď do riti, tak si to váž."
„Ja ti tak veľmi ďakujem, som rád. Tak čo pôjdeme sa niekam najesť, jedla si?"
„No to je dobrý nápad, čítaš mi myšlienky áno nejedla som. A navyše jedlo zadarmo prečo nie? Heh." Povedala som to veselým tónom aby som ho trošku vytočila.
„No však ženy, je úplná blbosť, že ženy chcú iba drahé veci, naopak oni chcú iba jedlo, a nechápem ako niektoré ženy jedia veľa ale nepriberajú. Taký je aj Nik, ten žerie jak prasco a je chudý, no tak ale ten box mu určite pomáha v tom aby nebol lenivé prasco . Heh"
„Tak to máš pravdu."
Už sme boli na odchode, akurát prišiel Dominik.
„A vy jako kam jdete?" Pozrel na mňa a naňho a úplne nechápal.
„Ideme sa najesť s Luckou a spriateliť sa." Povedal takým hrdinským tónom ako by sa ukazoval.
„Aha no super, ale doufám že si ji předtím něco nedal." Povedal Dominik hnusne a pozeral mu rovno do očí. Bavilo ma pozerať ako súperia medzi sebou, bolo vidieť že Dominik je nasratý aj na seba, že ma tu s ním nechal, keby že to tak nespraví tak nejdem s Konexom nikam. No ale tak jeho problém, som hladná Konex ma pozval jedlo je zadarmo, tak jasné že pôjdem.
„Dobre chlapci kľud. Dominik áno idem s ním, nič mi nedal, bolo to moje vlastné rozhodnutie a som hladná."
„Na jedlo jsem tě mohl vzít i já a ne on." Povedal urazeným tónom.
„Jeziš a není to jedno ? Však ideme sa iba najesť a prestaňte sa tu prebiehať, kto je lepší dobre? ja idem čakať zatiaľ von, vy si to tu vyriešite." Povedala som im obidvom rázne a samozrejme, keď som odchádzala som nezabudla poriadne hýbať bokmi aby sa obidvaja pozreli na môj zadok, jasné že keď som sa otočila čo nečakal ani jeden z nich tak bolo vidno, že pozerali iba na môj zadok, ja som sa iba usmiala a poslala im vzdušnú pusu, otočila som sa išla som som.
Neviem ako dlho sa tam vykecavali ale už do trvalo dlho, už som sa chcela zobrať a ísť preč a tak som aj urobila. No hneď vedľa mňa zastavila motorka a na nej Konex, dal si dole prilbu.
„No nasadaj."
„Akože ty sranduješ, čakám ťa tu asi 15 minút a teraz mám ísť na motorke nie? Vtipný si tuším."
„Tak prepáč ale Nik potreboval s niečím pomôcť a áno ideme na motorke neboj sa je do sranda."
„Dobre no, daj mi prilbu."
Dal mi prilbu dala som si ju na hlavu a sadla si.
„Poriadne sa chyť." Zakričal aby som ho počula cez bzučanie motorky. Poriadne som sa ho chytila, išiel dosť rýchlo a páčilo sa mi to ako mi vlasy vejú vo vetre, je to neopísateľný pocit. Je to naozaj zábava mal pravdu. Bola som iba na štvorkolke ale toto je iný level no paráda.
Zastavil pred nejakou normálnou reštikou, dala som si dole prilbu a poriadne si prehrábla vlasy. Konex na mňa pozeral ako puk.
„No čo je? Čo tak pozeráš?" Som sa ho spýtala.
On podišiel ku mne a zašepkal mi.
„Si sexy." Povedal to dosť nadržaným tónom čo sa mi páčilo, ale nech si nemyslí, že s ním pojdem šukať ani za nič, na mrdanie mam Nika ten mi zatiaľ stačí heh.
Tiež som podišla k nemu a zašepkala.
„Ja to viem nemusíš mi to hovoriť." Išla som už do reštiky stal ešte pri motorke, tak som mu poslala vzdušnú pusu aby som nebola taká hnusná. Našla som voľný stôl a objednala si pohár bieleho vína a jemu logicky nealko pivo keďže šoféruje.
Ahojte no konečne nová časť vonku. Prepáčte nemala som vôbec čas písať. Máte tu 1017 slov✨. V médiách je Dominik a Konex. Poraďte mi má Lucka hovoriť Konexovi: 1.Konex 2.Dan 3.Konev píšte mi do komentárov prosím budem rada. Samozrejme ďakujem za každé pozretie a vote. Sorry za preklepy/gram. chyby. Vaša Tessa✨
BINABASA MO ANG
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...