Pohľad Lucy
Ležala som v nemocnici len tak bez duše pozerala som do stropu a nudila sa, ako som sa otočila na druhý bok nehorázne ma to bolelo, začala som kričať.
Hneď dobehli doktori, „Čo se děje? " spýtal sa ma vystrasne doktor.
„Ako som sa otočila na pravý bok začalo ma bolieť pri pľúcach." začala som plakať od bolesti.
„No asi máte zlomení žebro musíme jít hned na operaci jestli se vám žebro nijako nezapichlo do plic. "hneď ako to povedal ma brali preč.
Ako ma niesli po chodbe som počula ako Dominik za nami kričí a uteká.
„Co se jí stalo?"
„Vezeme ji na další operaci. " nic viac mu nepovedali.
Počula som ako začal nadávať a kopol do steny viac som nepočula.
Zobudila som sa zase v izbe kde zo stien opadávala omietka, chcela som sa postaviť len ma bolel pravy bok pozrela som sa že mám na ňom nejaký biely obväz, uvedomila som si ze som vlastne mala operáciu, bolo mi dosť na nič zlé sa mi dýchalo. Akurát do miestnosti prišiel doktor.
„No co jak se cítíte? A nebojte se dítě je v pořádku, je to vážně zázrak že tohle všechno přežilo musíte mít okolo sebe všech Andělu strážních. "
„No zle sa mi dycha ale inak som pohode." povedala som úprimne.
„Tak to je dobře, že se vám bude dýchať nějaký ten čas ale po čase to bude lepší, ještě tady budete 2 týdny kvůli pozorování a pak můžete jít domů, a přijela za vámi nijaká žena jmenuje se Nikol můžu ji pustit?"
„Jasne môžete. " povedala som s úsmevom na tvári, no ako sa otvorili dvere hneď ma to prešlo lebo nebola tam Nika ale Tereza, toto je vrchol drzosti aby ešte sem za mnou chodila.
Pozrela som sa na ňu pohľadom ze ju zabijem.„No čauky dlho sme sa nevideli že?" Povedala s falošným úsmevom, kebyže môžem hneď sa po nej rozbehnem a dobijem ju aj tu na mieste.
„Haha vtipná si no čo chceš odo mňa?"
„Je ti jasne daj pokoj Dominikovi, ja sním čakám dieťa a budeme šťastný ty tu môžeš zatiaľ zhnit okay? "povedala a usmiala sa, bola celkom blízko pri mne tak som ju chytila za vlasy a pritiahla ju k sebe aby som jej mohla za šepkať do ucha.
„Moja pekná, prestaneš teraz túto vojnu alebo kedy, za to ze ta teraz nemôžem zbiť si myslíš že inokedy to neurobím si na omyle moja zlata. " povedala som jej a pustila jej vlasy.
„Aj tak je Nik iba môj!" zahucala a v ten moment vošiel do izby Dominik.
„Ty vypadni odtud, když neodejdes hned zavolám na tebe polici je ti to jasný mrdko?! " zareval na ňu.
„Zlatko ale však túto v brušku máš svoje dieťa. "
„Pičo ty si nepochopila že máš jít pryč, a zlatíčko moje pěkný otec dítěte ani nemůžu být ani nikdo jiný, když jsme právě přišel od tvého gynekologa a ten mi řekl že těhotná nejsi protože si byla na kontrole před dvěma týdny a nebyla si v tom, tak si prestaň srat do huby. " povedla Dominik a já som naňho iba pozerala že či je to pravda.
„Tak to je blbosť!" ohlásila hneď Tereza.
„A tenhle papír je co potom? "zamával jej pred ksichtom asi papierom od gynekologa. Ja som sa musela začať smiať lebo to nešlo.
„Vy dvaja ešte tohto olutujete." povedala a utiekla hned preč a za sebou zabuchla dvere.
„Prepáč mi ale ani sa mi nečuduj že som ti neverila keď viem akú si mal minulosť, ale to ze si si ňou hneď išiel užiť ako sme sa pohádali si si mohol dopustiť. Hah" už som sa na tom iba smiala.
„Já vím promiň mi to, ale víš že miluju jenom tebe nikoho jiného, vím ani já ani ty jsme neměli velmi skvělou minulost ale to co bylo bylo a teď se chci hlavně starat o tebe. " Povedal a dal mi pusu do vlasov.
„No čo stal sa z teba romantik?" zasmiala som sa.
„Tak to jsi na omylu budu stále ten Nik jako předtím. "
„Prosím pane Citto už nejsou návštěvní hodiny můžete přijít zítra když chcete."
„Jo jo promiňte už jdu. " Povedal.
„Miluju tě. "dal mi pusu.
„Aj ja teba."
„Samozřejmě i tebe malí prcku. "dal mi pusu na bruško a odišiel.
Dosť som rozmýšľala nad tým čo chce Tereza urobiť bála som sa, chce mne ublížiť alebo mojim z blízkym nebodaj niekoho zabiť, len to dúfam nie. To by moja psychika už bola na úplnom dne, ale to vlastne ona chce. Určite Dominikovi nič neurobí keďže ho asi stále miluje neviem. Ale nedovolím aby sa niekomu niečo stalo určite nie mojej rodine a priateľom. Určite by som psychicky nedala to že by sa niečo stalo Danielovi alebo hocikomu inému milujem všetkých budem musieť dávať na to pozor.
Celý čas ako som nad tým rozmýšľala som si hľadkala moje už väčšie bruško, bála som sa že aký to bude pocit byť matkou no čím som bližšie k pôrodu tým mám väčšiu radosť co som nikdy nečakala.
Pohľad Dominika
To co dnes udělal ta svině je už moc, tak strašně se bojím o Lucku má toho dost všechno co se stalo všechno co jsem udělal bylo vážně moc, byla to moje chyba lhát ji do očí nebyla dobrá věc už do určite nikdy neudělám, chtel jsem ji jen chrániť. Protože jsem věděl jak to dopadne přesně takhle, ale možná kdyby ji všechno řeknu by to nebylo takhle a Tereza by nám vyhrožovala doufám že se nic nestane protože to nechci aby moji vinou někdo trpěl.
Rozhodl jsem se že půjdu do klubu s Danem nech si zase vybudujeme vzťah jako jsme kdysi měli, moc mi chyby staré časy.
Cestou do klubu jsem si všechno uvědomoval, já už budu táta to není normální. Všude jsme rapoval i říkal že sorry já nechci dítě radši budu mít auto. No ale s Lucy je to jiné cítím to v kůži že je ta pravá že miluje mně tak jako já ji. Nikdy jsem se necítil líp, už mi nechyběla ani tráva jako jo zahulim si ale ne každý den jako kdysi, snažím se to omezovat.
Konečne ďalšia časť vonku! 🖤
ESTÁS LEYENDO
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfic4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...