Pohľad Lucy
Nespala som absolútne celú noc, rozmýšľala som dnes má totižto Dominik narodeniny. Asi mu to poviem dnes, len dúfam že mu s tým nepokazím narodeniny. Ale bohužiaľ bude to musieť vedieť keďže je otec dieťaťa, a je mojou povinnosťou mu to povedať, aj keby že sa máme prestať baviť tak mu to poviem. Nevadí mama by mi pomohla aj Nikol. Neviem naozaj co mam od neho čakať či to príjme alebo ma pošle kade ľahšie keďže už s nim nebudem moct spávať. A navyše náš vzťah bol iba o sexe o ničom inom, samozrejme je to kamarát ktorému môžem povedať všetko môžem mu dôverovať ale v tejto situaci naozaj neviem.
Bude to pre nás oboch ťažké keďže ja mam 20 mala som život pred sebou a Dominik mal rozbehnutu kariéru, navyše viem že on by si chcel užívať však má dnes iba 27 rokov má ešte čas na dieťa, myslím si teda. Neviem ako je to uňho kedy by chcel dieťa alebo tak nikdy sme nemali rozhovor o tom, vôbec ma nikdy nenapadlo sa ho spýtať lebo som absolutne nemyslela na deti. Áno chcela som deti ale nie tak skoro, som na tom psychicky zle, musím mu to povedať lebo jedine co ma ničí je to že to ešte nevie a bojím sa ako zareaguje je to ťažké. Určite si myslím že sa viete vcítiť do mojej situácie, predstavte si ze mate 20 rokov máte kluby život pred stebou ale zrazu zistíte že ste tehotná, no aká by bola reakcia?
Mne prišlo až zle z toho, hneď som išla na WC za vyvracať keďže to je z rannej nevoľnosti kvôli dieťaťu, som v 6 týždni, viem ženy vracajú skôr ale ja to mám nejaké iné, aj doktor sa čudoval že ako som to nezistila že som tehotná že musela vracať, a navyše som mala ešte menzes. Prišlo to aj mne divne ale teraz mi mešká 2 týždne takže to už znamená že ju nebudem mať nijaký čas, každá žena to ma inak vysvetľoval mi doktor. Keď som som sa postavila z WC pozrela som sa do zrkadla potom si oplachla tvar ľadovou vodou a pozrela znovu do zrkadla. "Lucy ty to zvládneš vždy si všetko zvládla zvládneš aj toto." pomyslela som si v duchu a usmiala sa.
Posadila som sa na posteľ a vytiahla si z nočného stolíka fotku ultrazvuku. Pousmiala som sa a chytila si bruško, už mi bolo lepšie pomyslela som si ze sa o toho malého postarám tak dobre ako moja mamina, aj ona to zvládala so mnou sama tak keď mne sa stane to isté tak sa o to dieťa postarám z láskou a pokorou. Budem to dieťa milovať z celého môjho srdca, je to vlastne to jediné čo budem milovať najviac aj keď budem na to sama možno. Rozhodla som sa že si pôjdem pospať keďže není dobré pre dieťa keď som 24 hodín hore aj tak bolo 5:00 a oslava začína o 19:00, takže som mala času dosť.
Zobudila som sa o 16:00 takže som mala dosť času. Bola som dosť hladná tak si urobila tousty, no to mi nestačilo tak som si dala nutellu ani to mi nestačilo tak som si dala kyslé uhorky. No už mi začali chute ako som videla ten bordel v kuchyni z toho jedla tak som sa poriadne zasmiala, začala som upratovať. Išla som do sprchy nechala horúce kvapky vode stekat po celom mojom tele, umyla som si vlasy. Vyfenovala som si vlasy a urobila si jemne vlny, postavila som sa pred šatník a nevedela som čo si mám vybrať. Zistila som že každú chvíľu si budem musiet kúpiť nové veci, keďže sa do nich zachvilu nezmestim. Dala som si červené obtiahnuté šaty tesne nad kolená a dala si k tomu zlaté lodičky a k tomu zlaté šperky a dala som si k tomu jemný make up nechcela som to zase preháňať. Pozrela som sa do zrkadla na svoju postavu a videla som ze bruško pomalicky rastie, aspoň si myslím že rastie neviem presne v ktorom mesiaci začne rásť.
Už som bola pred sídlom Milion Plus a počula som ako odtiaľ ide hudba už mi bolo jasné že sa oslavuje. Prišla som a hneď ma privítal Dominik veľkým objatím
„Ahoj jsem rád že si přišla. Jsi neuvěřitelně krásná. " dal mi pusu do vlasov.
„Toto by som si nenechala ujsť zlato. A všetko najlepšie." povedala som zo širokým úsmevom na tvári a on mi úsmev opätoval.
„No jdeme si přípit na ti moje 27. narozeniny. " povedal veselo.
„No ja nemôžem piť." a usmiala sa naňho takým falošným úsmevom.
„A to jakože proč?" spýtal sa zvedavým tónom.
Teraz som si rýchlo musela niečo vymyslieť, bola som riadne nervozna. „No víš, dávám si pauzu od alkoholu a cigariet heh." zase som sa usmiala naňho falošným tónom.
„No dobře, tak jsem zvědavý jak dlouhou ti to vydrží heh. " začal sa rehotať ako malé dieťa, ja som sa falošne tiež začala smiať.
„Dobře já jdu musím ještě něco vybavit. " povedal a odišiel preč.
Išla som ku veľkej sklenenej chladničke a zobrala si vodu bolo jej tu síce malo co bolo jasné keďže tu všetci pijú. Išla som pozdraviť všetkých ľudí, s niektorými som prehodila pár slov. No zrazu išiel Dominik na malé pódiu.
„Zdravim všichni, jsem moc rád že ste prišli. Chtěl bych vám něco říct a zaspivat. Prosím tě Lucy pojď sem ke mně. " zavolal ma a ja som sa naňho falošne usmiala a išla za ním.
Bála som sa o čo ide vôbec som nevedela čo sa bude diať bola som v strese, keď už som bola na pódiu usmievala som sa širokým úsmevom na všetkých chcela som zakryť tu moju nervozitu.
„No ťažké Lucy tohle je pro tebe. " Dominik si kľakol na jedno koleno a ja som naňho pozerala ze co to robí do kelu, všetci ľudia začali híkať bolo ich tam veľmi veľa a bolo tam aj par novinárov. Ja som dala iba pohľad na Dominika co to do kelu robíš. On sa len usmieval a začal rapovať.
Song:Nik tendo & Hasan~Sedm
(pesničku si hneď pustite aby ste pochopili príbehu je super bude sa vám páčiť)„Lucy tuhle píseň jsem udělal pro tebe, tuto píseň jsem psal už od koncertu kde tě bohužel zdrogoval Konev ale to už je minulost. Seděl jsem na židli a koukal na tebe a psal. Psal jsme to od srdce, všechny chvíle kdy jsme se pohádali nebyla si tu. Byla si v komě, nemohl jsem tě vidět, nemohl jsem tě dělat šťastnou, vím mnohokrát jsem to kurevsky podělal je mi to líto. Tak jak je to v tomhle tracku tak jsem se cítil celý čas když si tu nebyla když jsem byl sám. Ale miluju tě, zjistil jsem to. Trvalo to ale zjistil jsem to, si pro mne tá jediná. Děkuju ti za vše. " povedal to s radosťou a smútkom.
Ja som sa len rozplakala mala som síce celý make up roztečí ale bolo mi to jedno. Niečo sa vo mne zlomilo no skôr spojilo moje srdce, a zistila som ze aj ja ho milujem moc. Na nič iné som sa nemohla a kľakla si k nemu a začali sme sa bozkávať. Všetci začali písať a tlieskať.
„No konečně do řiti to vám trvalo snad staletí!" zareval Jakub z davu, my sme sa len usmial cez bozky.
Potom sme sa postavili a objali. „Aj ja ta milujem Dominik. " zašepkala som mu to do ucha on sa usmial a bolo vidieť že je šťastný ako malé dieťa na vianoce keď odbaluje darčeky.
Už chcel odísť dole ľudia už sa zase začali baviť ale ja som ho zastavila a zase som ho postavila vedľa mňa ku mikrofónu.
„Môžem ešte ja niečo povedať?" všetci sa otočili a pozerali na mňa.
„Vieš ako som sem prišla Dominik a povedala som ti ze teraz prestanem piť a fajčiť nejakú dobu?" on iba prikývol a bol v napätý tak ako všetci ostatní v dave.
„Prepáč že to tak naťahujem ale som nervózna heh. " pousmiala som sa a spadla mi slza.
V kabelke som mala fotky ultrazvuku tak som ho chytila do ruky
„Je to kvôli tomuto. " podala som mu fotku.
„Som tehotná. " konečne som to zo seba dala von.
Z davu sa všetci iba chytili sa ústa. A novinári začali fotiť.
Ahojte je tu nová časť! Ďakuje vám za všetky vote a pozretia som neskutočne šťastná ze vás kniha baví. Rozhodla som sa ze toto nebude posledná časť takže čakajte odomna nijake časti ❤️. Dnes som sa aj rozbehla a je tu cez 1300 slov💋. V médiách Dominik. Sorry za preklep/gram. chyby. Vaša Tessa✨milujem vás! ❤️
YOU ARE READING
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...