Pohľad Lucy
Zobudila som sa strašne neskoro keďže som skoro nespala kvôli tým nočním morám, už to nechcem nikdy zažiť bolo to hnusné už prosim nikdy viac.
Pohľad Dana
Ráno som sa zobudil s bolesťou hlavy a vôbec si nepamätal čo sa včera stalo išiel som len do klubu že si vypijem no to je všetko. Videl som vedľa seba ležať nijakú hoe neriešil som to išiel som do kúpeľne sa umyť. Ako som si umýval tvar počul som ako ta baba prišla ku mne do kúpeľne tak som zdvihol hlavu a pozrel sa to zrkadla.
V zrkadle som videl Terezu, bývalý frajerku Dominika. Skoro mi vypadli oči až som sa zľakol.
„Čo sa ma bojíš? " spýtala sa ma.
„Nie nie len som prekvapení. Heh" povedal som falošne.
„Dúfam že sa ti páčil večer. " Povedala a začala ma vášnivo bozkávať ale ja som ju snažil od tlačiť no nešlo to.
„Teri ja toto nemôžem."
„A to prečo akože? "
„Lebo nechcem môžeš ísť domov." povedal som jej to narovinu a išiel si umyť zuby. No ona si dala dole všetko spodné prádlo no a viete ako je to u chalanoch nemohol som si pomôcť no a bohužiaľ som ju musel oprcat. Oprel som si ju o umývadlo a proste ho hneď do nej dal a nešetril som ju bol som dosť hrubý sa dá povedať ale tak čo už.
Keď sme skončili nechal som ju tam a išiel je pre veci do spálne.
„Akože ja pre teba nič neznamenám? "spýtala sa ma smutne, viem aká je a určite sa nenechám od nej namotat.
„Si skvela v posteli ale moje srdce patrí inej aj keď s tou babou asi nikdy nebudem ale vždy bude patriť jej. Tu máš veci môžeš ísť, keď tak volaj." nechal som ju tam len tak a šiel si spraviť raňajky no teda ak sa to dá nazvať raňajkami a dal som si lieky na bolesť hlavy.
Samozrejme ze ona nedala pokoj a zase ku mne prišla.
„Do piče Tereza nechápeš to." odsotil som ju troška od seba.
„Ale ale.. "
„Žiadne ale povedal som ti to pekne chod preč chápeš no ty to očividne nechápeš, si len pre mňa ďalšia trofej stačí ti to môžeš ísť Čau. Alebo vieš čo radšej ta vyprevadim."ťahal som ju cez celý byt za ruku až ku dverám.
Otvoril som dvere „Môžeš ísť keď tak možno zavolaj ale neviem či dvihnem." a zavrel som jej dvere pred ksichtom.
Rozhodol som sa ze zavolám Dominikovi.
„Dominik no vieš poviem ti to rovno takto na rovinu prcal som s Terezou, ako ja viem urobil som kokotinu ale tak prvý krát som bol na mol no a ten druhý krát sa to stať nemalo. "
„Kamo ty seš úplnej magor, když ji pošleš do piči víš jak to dopadne, ta ti už nedá kurva pokoj víš to že?"
„No ja viem ale tak čo mám robiť? "
„No bud ji prostě pošleš do piči ale ona ti i tak nedá pokoj nebo to sní skúsiš ale tak víš jaká je, vážně to chceš skoušet a hlavně po tom co udělala Lucy jako vážně asi ne? "
„Do piče no ja neviem Dominik čo mám kurva robiť dojebal som to úplne. "
„Bro musím končit jdu za Lucy když tak přijeď za tím dokud to nijako nevyřešíš tak budu držet hubu zavřenou v tom mi můžeš veriť. "
„Jo jo díky bro čau. Pozdravuj ji zatím."
Moje myšlienky nešli zastaviť mal som toľko toho v hlave že mi skoro vybuchla hlava, no mal som taky pocit. Mal som také nervy že riady co boli na linke som vsetky od nervov pohádzal po zemi. Kurva ja neviem milujem Luciu ale dojebal som to že som s Terezou mrdal ach do piči achhh. O kus skla som sa po porezal a začala mi celkom dosť tiecť krv tak som sa to snažil nijako zastaviť, niekto zvonil tak som šiel otvoriť.
„Ahoj Daniel. "pozdravila ma Tereza.
„Teba som tu nečakal no ale poď ďalej nenechám ťa vonku." pustil som ju do vnútra.
„Čo si robil prosím ťa idem ti to nejako ošetriť. " hneď ma ťahala do kuchyne no tam to bolo ako po atomovke
„Okey to ti potom pomôžem upratať." hned zobrala lekárničku a osetrila mi to.
Tereza to upratovala a ja som zatiaľ sedel v obývačke a písal som Dominikovi že je tu Tereza. Akurát prišla „No čo ideme robiť?"
„Povedal by som ze sa asi porozprávať o nás alebo neviem? "
„No vieš Daniel, ja k tebe naozaj niečo cítim je to na tebe či mi budeš veriť neveriť ako ale urcite ti dám viac ako ta baba ktorú naozaj miluješ. "
Tak to je úplná kokotina co teraz povedala ale dobre. „No a ako si to predstavuješ? " spýtal som sa.
„No že budeme spolu chodiť normálne. " mal som chuť sa rehotať na plnú hubu ale zase taký hnusný nebudem.
„No ja vzťah za prvé nechcem necítim sa naňho chápeš, ja ti nechcem zle ani nič dobré dajme tomu ze ti aj verím ale proste nechcem vzťah. Necítim sa teraz naňho." povedal som jej úprimne.
„Takže ty nechceš vzťah hej?" pozrela sa sa na mňa.
„Vážne prepáč mi len prosím ťa nič nerob prosim. "prosil som ju nechcel by som aby niečo urobila ako Lucy prostě to je jedno ja by som sa brániť brániť ale nechcem aby niečo urobila.
Pohľad Lucy
Bol tu Dominik pozerali sme filmy zase mi doniesol kvety, tie ktoré boli zvädnuté vyhodil čo bola väčšina keďže to boli kvety od ludi co tu boli iba raz za mnou. Cítila som sa divne. Mala som mu povedať ten sen? Alebo nemala? Mala som v hlave nekonečno otázok. Už budúci týždeň by som mala vyliezť z tejto diery a ísť s chalanmi na koncert co budu mat. Ja sa len modlím nech sa nič nestane. Nevedela som spat tak som sa rozhodla že pôjdem na nemocničnú strechu a pojdem sa kuknúť na hviezdy.
Ľahla som si do stredu a rozmyslala, aký je vlastne zmysel života? Nikto ho nevie tak to je práve to že ho nikto nevie to je na tom to kúzlo. Alebo rodina je náš zmysel života alebo mi sami alebo ako to je. Takéto otázky si kladiem každý deň a ďalších milión iných.
Ďalšia časť vonku 🙈
DU LIEST GERADE
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...