Pohľad Lucy
Ležala som ešte stále v nemocnici na posteli, a pozerala do bielej steny z ktorej pomaly opadáva omietka. Mala som v hlave veľký výbuch myšlienok, neviem čo budem robiť. Predsa mam len 20, budem schopná sa o dieťa postarať? K Tomu dieťa mám s Dominikom, a ten to ako zoberie? Predsa ma rozbehnutu kariéru, a medzi nami by to nefungovalo, neviem si predstaviť že by z nás bola šťastná rodina to vôbec. Potrat určite nechcem, bola to bola blbosť mala som si dávať pozor, to dieťa ktoré mam v bruchu no teda ešte plod za to nemôžeme. Určite to nemôžem povedať nikomu s kamarátov Dominika zatiaľ nie a jemu vôbec. Neviem ako to urobím ale ja mu to musím povedať, bude to predsa jeho syn alebo dcéra. Určite sa nevyparim s Pardubic a všetko nechám tak, to spraviť nemôžem. Ja viem ze mam v povahe utekať ale teraz to nepripadá v úvahu.
Rozhodla som sa že zavolám Nikol a všetko jej to poviem.
„Ahoj Nika môžem s tebou hovoriť?" Povedala som smutne.
„Jasne stalo sa niečo?" Odpovedala vystrašením tónom.
Všetko som jej to povedala. „Nika ja neviem co mam robiť. " Povedala som jej s plačom do telefónu, toto sa vážne nedalo.
„Hlavne buď kľudná dobre? Všetko sa vyrieši, vieš že ja tu vždy budem pre teba. To zvládneš boli aj horšie veci dobre to vieš. Viem že máš len 20 rokov, život pred sebou ale nič iné sa nedá robiť. Prepáč Lucy ale už musím ísť, budem sa snažiť prísť do Pardubíc čo najskôr len naozaj to nejde sme na Cypre a ťažko sa odtiaľto dostanem a navyše nechcem ich tu všetkých nechať napospas osudu. Prepáč. " Povedala smutne.
„To je v pohode Niki, ja som rada ze som ta počula. Ďakujem ti za povzbudenie pomohlo mi to. Pa dávaj si pozor." Skončila som hovor, utrela som si slzy.
Postavila som sa z postele a išla do malej kúpeľne. Pozrela som sa do zrkadla až som sa zlakla. Bola som bledá a celé oči som mala krvavé od plaču.
Už som v nemocnici 2 týždne, Dominik už vie ze som sa prebrala z kómy, mali ísť teraz na nijaký koncert na Slovensko hovorila mi mamina keď som s nou volala predvčerom. Volal mi aj mi písal len nemala som silu mu zdvihnúť alebo odpísať. Zobrala som telefón videla ze mi nechal odkaz keď som mala vypnutý telefón.
„Haló? Ozvi se mi. Chtěl jsem se rozloučit než odjedu ale nezvedáš mi telefon. Děje se něco? Už ti volám po sedmý. Dej mi vědět jestli si v pořádku jo? Haló? Jsi tam? Hej. " Povedal to utrapenym hlasom, bolo vidieť že sa trápi.
Rozhodla som sa ze pre moje a jeho dobro mu napíšem ze som v poriadku.
Dnes by som už mala odchádzať z nemocnice len mi robili ešte ultrazvuk. Povedali ze dietatko je v poriadku a zobrala som si od nich aj snímku z ultrazvuku a schovala som si ju. Mamina ma už čakala pred nemocnicou s jej autom.
„Ahoj mami. Konečne domov. " Povedala som už konečne spokojne a trochu aj s úsmevom na tvári.
Už sme boli pred mojim domom. Mamina sa rozhodla že ešte na chvíľu pôjde ku mne.
Otvorila som byt a zrazu na mňa všetci vybachli. „Vitaj doma Lucka!"
Kričali všetci. Bol tam aj Dominik a prvé čo som urobila som ho išla pekne objať.
„Konečne si doma kotě." Povedal a dal mi pusu na hlavu.
Išla som pozdraviť všetkých, konečne som po dlhej dobe videla aj Viktora a Dana. Potom ku mne prišla Nikol a poriadne ma vystiskala.
„Poď musím ti niečo povedať." Ťahala ma Nika do mojej izby.
„No vyklop to co sa stalo? " Povedala som je a napila sa vody co som mala v ruke.
„Chodím s Jakubom. Už dva týždne. " Ako to z nadšením povedala, som všetku vodu čo som mala v ústach vyplula a vypleštila na ňu oči.
„No čo ti mi to snáď nepraješ? " Spýtala sa.
„Ale jasne ze prajem, ja gratulujem len som to nečakala. "
„Ja viem ani ja som to vôbec nečakala, dobre poďme naspäť za všetkými. "
Ako sme tam prišli akurát Dominik privolal pozornosť všetkých ľudí a začal rozprávať.
„Děkuji za pozornost, chtěl bych vás všechny co ste tady pozvat na moji oslavu která se bude konat příští týden konat u nás v Milion+ sidlu. Budu rád když všichni přijdete, přece už mi bude 27 let, ten čas ale letí no. A jsem nesmírně rád že Lucka už je zdravá a je v pořádku, konečně si doma." Povedal a pozrel sa na mňa s úsmevom na tvári a ja som mu úsmev opätovala.
Všetci ľudia sa rozpŕchli a zostal tu iba Nik.
„Proč když si byla v nemocnici jsi mi nezvedla telefon když jsem ti volal?" Spýtal sa a pozeral mi rovno do očí aj ja jemu.
„Bolo toho na mňa veľa, hádka s tebou pred autonehodou a ešte operácia a všetko." Keď som dohovorila pozrela som sa očami do zeme.
„Ale už si doma to je hlavní. " Usmial sa zdvihol mi hlavu aby som mu videla do očí a začal ma vášnivo bozkávať, vedela som čo chce.
„Dominik prosím nie, naozaj nechcem. Asi chod už domov chcem si oddýchnuť." Povedala som mu úprimne.
„No dobře. Není to něco? Netěží tě něco na srdci? " Spýtal sa.
„Nie Dominik nič mi není ďakujem za opýtanie. "
„Dobře no jak myslíš tak já půjdu. Pa sladké sny."
„Ďakujem aj tebe. " Odprevadila som ho a zamkla dvere.
Zošuchla som sa po dverách až na zem a začala plakať. Naozaj som. Nevedela čo mám robiť, bolo to pre mňa ťažké. Postavila som sa išla si dať sprchu. Nechala som tiecť kvapky horúcej vody po mojom tele, bola som v sprche dosť dlho tak som sa rozhodla že už vyjdem von. Obliekla som sa a sadla si na balkón, a zapálila som si cigaretu. Viem ze to neni dobre pre dieťa ale ja už neviem čo mám robiť, potrebujem sa ukludnit. Je to veľmi náročné, si rozmyslieť ako mu to povedať kedy. Ale hlavne sa bojím jeho reakcie, sme sa obidvaja dohodli že viac ako kamaráti z výhodami nebudeme lebo by nám to proste neklaplo. Ani on ani ja nevieme milovať keďže sme mali srdce niekoľkokrát zlomené. Je to ťažké mam pocit akoby mi z tých myšlienok išla vybuchnúť hlava.
Ahojte je to nová časť❤️. VEĽMI VÁM ĎAKUJEM ZA VŠETKY VOTE A POZRETIA 🤩. Som veľmi šťastná, nečakala som to ďakujem.
Rosmyšlam že asi toto bude už predposledná časť, alebo ešte niečo vymyslím. Píšte mi do komentaru čo by ste chceli vy, mam niečo vymyslieť alebo toto je pre posledná časť? Budem rada za všetky komentáre. Ale určite keď táto kniha skončí chcem urobit dvojku alebo urobim ešte nijaký príbeh o niekom s Milión Plus.❤️
V médiách je Dominik. Sorry za preklep/gram. chyby. Vaša Tessa✨
YOU ARE READING
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...