1.

4.3K 96 2
                                    

Pohľad Nikol

Volala ma Lucy aby som šla za ňou do starého mesta. Konečne sa ideme zabaviť tak ako keď sme mali 17 rokov, to boli iné party. Párty boli vždy u mňa alebo u Lucy doma keďže naši rodičia boli stále na služobných cestách. My sme alkohol nekupovali, vždy sme mali ľudí ktorí ho priniesli k nám domov aj s nejakými drogami. Užívali sme si mladosť, neboli sme anjeličkovia, boli sme také bad girls nenechali sme sa namotať, vždy sme my namotali chlapcov, užili sme si s nimi, a potom sme ich poslali do kade lahšie.

No Lucy vtedy stretla Mareka dosť si ju omotal okolo prsta, všetci sme vedeli aký je ale ona sa nedala presvedčiť bola ako ona hovorila "zamilovaná". Ja v lásku neverím a nebudem, vždy budem tá bad girl. No Marek Lucke zlomil srdce, bol to jej prvý "naozajstný vzťah" Lucy bola z toho v riti, každý deň bola na mrdku, furt len pila, dávala si xany a aj LSD, bola na tom naozaj zle. No ale prišiel Daniel a išlo to zase. Daniel ju úplne zmenil, zmenil ju na úplne normálnu babu žiadny fet, žiadne pitie, žiadne fajčenie, proste ju zmenil na slušnú babu, no chýbala mi celé tie tri roky ale asi sa rozišli keď chce ísť do klubu ale ja som len rada, už bolo na čase vyzerá ako totálny debil, ale som rada že ju priviedol k tomu aby spravila klub to je jediné dobré čo urobil.


Na párty pohľad Lucy


Už vidím ako prichádza Nika, má krásny modrý overal a vansy.

„Ahoj Niki, si krásna. No čo ideme pařit?" Povedala som veselým tónom.

„Ahooj, nehovor mi Niki vieš že tak ma vždy volajú oplzlí chlapi fuj. No poďme, ideme do tvojho klubu alebo do C.S.A klubu?" odpovedala Nika z úsmevom na tvári.

„Poďme do C.S.A tam chodia fuck boys. Poviem ti pravdu, chcem si dobre a neviazane užiť, konečne po dlhej dobe si užijem dobrý sex." povedala som mierne nadržaným tónom.

Pohľad Lucy

Akurát sme prišli do klubu oviala ma vôňa cigariet, alkoholu a marišky, chýbalo mi to. Sadli sme sa k baru a objednali sme si dvojitú vodku. Akurát išla naša pesnička postavili sme sa a išli na parket. Boli sme tam krátko a hneď k nam prišli dvaja chalani obidvaja mali určite cez dva metre. Jeden sa volal Filip a druhý Marcus. Filip bol špinavý blonďák, tak bolo jasné že ho má Nika, mala slabosť na blonďákov aj keď mne prídu nič moc. Marcus bol ten typ chalana na ktorého by som hneď skočila a ťahala ho na WC. Mal tmavo hnedé vlasy a modré oči. Marcus ma chytil zo zadu za boky a prechádzala som mu po rozkroku. Cítila som cez jeho nohavice že už ho má tvrdého ako kameň, naschvál som prestala a zavolala ho ku jednému boxu kde si si mohol dať čiary, LSD a brko.

„Mal si niekedy niečo z tohto?" spýtala som sa „Jasne toľkokrát že sa to ani na rukách nedá spočítať hihi" zasmial sa.

„Prosím ťa daj nám dve brká" poprosila som chalana v károvanej košeli. Podal mi dve brká a išli sme si to zapáliť na vzduch.

„Prepáč ak ti to príde divné ale moc ťa nepoznám, tak sa ťa spýtam pár otázok nevadí heh?"

„Pohode kľudne sa pýtaj, nevadí mi to."

„Odkial si vlastne?"

„No ja som teraz dva týždne v Bratislave kvôli práci ale inak som zo Žiliny, predpokladám že ty si odtiaľto."

„Hej hej som odtiaľto, a koľko máš rokov? Ja mám 20"

„Ja mám 24 inak ďakujem ti za to brko nejako ti to musím zaplatiť" povedal nadržaný hlasom cítila som ako by ma hneď vyzliekol a prehol ma hneď tu cez plot, ja by som sa nebránila s radosťou mu ukážem moje krásne krivky, priznám sa chce ma veľa chalanov som dosť prsnatá a mám krásny oblý zadok, dlhé hnedé vlasy a zeleno hnedé oči .

„No ja viem ako by si mi to mohol oplatiť." Povedala som a chytila som ho za rozkrok cítila som cez nohavice, že ho má dosť dlhého a hrubého to sa mi páči, musela som si zahryznúť do pery.

Hneď ako videl že som si kusla do pery, hneď sa na mňa vrhol a dal mi pusu ja som začala spolupracovať a naše jazyky viedli vojnu. Odtlačila som ho od seba a zobrala ho na WC. Hneď ako sme vošli vliezli sme do voľnej kabínky. Rozopola som mu nohavice a dala dole boxerky, videla som ho v celej jeho paráde, chytila som ho a začala som rukou pohybovať hore a dole, dala som si ho do úst až po koreň.

„Si úžasná ah" zavzdychal.

Postavil ma oprel si ma o stenu kabínky chytil ma za vlasy a dal ho do mňa až po úplný koreň, nebol krehký a to sa mi páčilo, prirážal viac a viac až do kým sme sa obidvaja neurobili a poslednýkrát vzdychli.



Ahojte je tu prvá kapitola. Budem rada keď mi napíšete do com aký máte názor na túto knihu. Dnes ešte vidím možno 1-2 kapitoly možno viac možno menej lebo sa dosť nudím a mám veľa nápadov a chcem to tu hneď vypísať. Sorry za preklep/gram. chyby.
Vaša Tessa✨

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon