5.

2.8K 81 0
                                    

Pohľad Lucy


Už som asi hodinu ležala na posteli a pozerala mlčky do stropu. Rozmýšľala som, či sa mám hrať na nedostupnú alebo si ho omotať okolo prsta. No vybrala som si druhú možnosť. Furt mi vibroval mobil, furt chodili správy už ma to nebavilo tak som zobrala telefón a prečítala si správy od Dominika A Jakuba.

(D-Dominik J-Ja)
D: Teď se jdeš hrát na nedostupnou, hm?

D: Tak asi jo, no tak to je bezva.

D: Do píči mohla bys mi už odepsat...

D: Je tak těžký mi odepsat?

J: Som ti chýbala alebo čo, keď mi  píšeš každých päť min?

D: Tak promiň že chci navázat kontakt s tebou.

J: Ale nehovor, tak môžeš.

D: Čo si změnila názor?

J: To je snáď moja vec nie? Ani ja sa nestarám do tvojho života.

D: Bože si tak drsná a to mě vzrušuje.

J: Ja viem ako sa mám s tebou hrať. Cmuq

Potom som ho už zase iba ignorovala a išla som odpisovať Jakubovi.

(L-Lucia J-Jakub)
J: Čau, prosím tě dala bys mi číslo na Niku? Chtěl bych ji něco vysvětlit.

L: Ty si ako Dominik, nedáš pokoj aj kebyže neviem čo by sa malo stať. Vy naozaj nie ste bratia?

J: No to máme rovnaký i to že máme rádi drsné holky heh. Bratři jsme ale ne pokrvní. Dej mi prosím tě to číslo, děkuju.

L: To som si všimla. To viem už dávno heh. Tu ho máš 0908567213. Čau

Ako som si s nimi dopísala nudila som sa, tak som skočila do mesta a išla sa prejsť, mala som mobil v ruke a pozerala doňho no ako som išla vrazil do mňa niekto. No jasné kto iný by to bol ako Dominik, že.

Pohľad Nikol


Spala som až do večera bolela ma hlava a zobudil ma môj telefón, napísalo mi nejaké neznáme číslo. Hodila som telefón na posteľ šla do kúpeľne dala sa dokopy a išla naspäť do postele a zobrala si telefón do ruky.

(J-Jakub N-Nikol)
J: Ahoj, to jsem já Jakub. Promiň mi za včerejšek, nechtěl jsem aby jsem na tebe působil že tě chci jenom vymrdat, chci aby jsme se normálně bavili. Je to možní?

N: Ešte si to rozmyslím. Cmuk


Pohľad Jakuba


Dopiči mně už tá holka sere. Tohle ještě žádná nedělala, že by mně furt odmítala, kurva co mám dělat, už jsem na tom jak Dominik. Šel jsem si zapálit brko a zavolal si nějakou čubku aby jsem si s ní zamrdal a přestal trochu myslet na Niku.

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant